test na lesbijstwo

Dyskusje, wymiana opinii i doświadczeń na tematy związane z życiem kobiet kochających kobiety. Wsparcie dla potrzebujących.

Postprzez Superzero » 21 paź 2007, o 17:34

heya_ napisała:na linkowni był kiedyś wysyłacz do stronki z testem pt "are you gay?" delicjales, jeśli jestes dostatecznie zdeterminowana do pomiarów swego homoseksualizmu to sobie tam podłub, może znajdziesz... :lol:

Wystarczy pogooglować,
http://www.gotoquiz.com/are_you_gay_bi_or_straight
Avatar użytkowniczki
Superzero
uzależniona foremka
uzależniona foremka
 
Posty: 795
Dołączyła: 23 maja 2007, o 23:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez heya_ » 22 paź 2007, o 00:28

tamten byl smieszniejszy...i krótszy :lol:
a ja w googlach znalazlam chyba z szesc rożnych, potem mi się odechciało. wszystkie zgodnie twierdzą żem jest gejem :cool:
Avatar użytkowniczki
heya_
super forma
super forma
 
Posty: 1149
Dołączyła: 1 kwi 2004, o 23:00
Lokalizacja: south-east

Postprzez double_X » 6 sty 2008, o 23:19

ethernael napisała:Ja jestem zwolenniczką nieokreślania się. Nie nastręcza to tylu kłopotów. Załóżmy, że jestem sobie z kobietą, jedną, drugą, trzecią, ale kto wie, może za kilka lat trafi mi się mężczyzna mojego życia. A jak się określę jako lesbijka, to będę powstrzymywała to uczucie. Bo przecież jestem lesbijką! :) Nie wierzę w skrajności, tylko w różne stopnie biseksualizmu, w jedną czy drugą stronę, i tyle :P


Zgadzam sie w 100%.
Ja tez nie lubie nazywac swojej sexualnosci, nie lubie sie wbijac w jakies szablony. Dla mnie liczy sie czlowiek, osobowosc, a nie plec.
Aczkolwiek nie zmienia to faktu, ze duzo wiekszy procent szans jest na to, ze spodoba mi sie kobieta, a nie mezczyzna. ;) DUZO wiekszy... ;) Tyle ze nie narzucilam sobie tego, nie "ustalilam". No, ale to chyba jasne.
Avatar użytkowniczki
double_X
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 59
Dołączyła: 27 gru 2007, o 00:00
Lokalizacja: Disneyland

Postprzez adrasteia » 7 sty 2008, o 14:30

lesbianizm.... brzmi politycznie. a lesbijstwo :) całkiem fajne. twarde jak "pieprzenie"
na wiosnę zawsze chcemy robić rewolucję
adrasteia
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
 
Posty: 180
Dołączyła: 6 gru 2007, o 00:00

Postprzez vovkulaka » 24 sty 2008, o 23:11

A po co jakies testy?To sie po prostu wie,jesli nie od "zawsze" to z czasem uswiadamiasz sobie,ze preferujesz kobiety. Przychodzi fascynacja,zauroczenie i milosc do drugiej kobiety :)
Avatar użytkowniczki
vovkulaka
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 64
Dołączyła: 24 sty 2008, o 00:00
Lokalizacja: Południe

Postprzez aniaaa84 » 17 mar 2008, o 21:39

Dokładnie!. Ja nawet wątpie, ze takie testy dające 100% pewności istnieja :) ehhe to juz musisz moja droga sama stwierdzic:)
Avatar użytkowniczki
aniaaa84
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 35
Dołączyła: 14 mar 2008, o 01:00

Postprzez seal88 » 20 mar 2008, o 21:00

Zadne testy nie daja 100% pewnosci, a tym bardziej te krazace po necie. Trzeba czasu i samopoznania, akceprtacji bla bla...
seal88
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 13
Dołączyła: 28 mar 2004, o 23:00

Postprzez Bonifacy1 » 21 mar 2008, o 20:44

Nie mam osobiście przekonania do tych testów, kiedy je robię to wychodzi na to, że jestem straight :D niezły ubaw! :D szukałam kiedyś informacji do prezentacji o homosexualiźmie, nie chcę wdawać się w szczególy, ale ubawiłam się nieziemsko!!!
Avatar użytkowniczki
Bonifacy1
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
 
Posty: 194
Dołączyła: 17 lut 2008, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SuzieQ » 23 mar 2008, o 00:37

A ja, Kochane moje, nie wiem... nie wiem kim jestem i dlaczego. Chyba za dużo na mnie spadło.
Avatar użytkowniczki
SuzieQ
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 40
Dołączyła: 6 sty 2008, o 00:00

Postprzez owieczkaa » 26 mar 2008, o 10:58

test na lesbijstwo?
hm...

a wiecie, że W. Szymborska nie zdała matury polegającej na interpretacji Jej własnego wiersza..?
Avatar użytkowniczki
owieczkaa
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 26
Dołączyła: 25 gru 2006, o 00:00

Postprzez pet76 » 26 mar 2008, o 12:27

jesli zaczynasz zastanawiac sie nad tym czy jestes les czy hetero to napewno hetero nie jestes
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez spidermenka » 30 mar 2008, o 12:46

test na lesbijstwo...tylko i wyłącznie w aptece za okazaniem recepty, nie refundowany:)
spidermenka
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 45
Dołączyła: 4 lis 2007, o 00:00

Postprzez Superzero » 30 mar 2008, o 16:24

owieczkaa napisała:a wiecie, że W. Szymborska nie zdała matury polegającej na interpretacji Jej własnego wiersza..?


Co Ty mówisz?! Możesz podać źródło tej informacji? :roll:
Avatar użytkowniczki
Superzero
uzależniona foremka
uzależniona foremka
 
Posty: 795
Dołączyła: 23 maja 2007, o 23:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez piesn_smierci » 31 mar 2008, o 01:24

pet76 napisała:jesli zaczynasz zastanawiac sie nad tym czy jestes les czy hetero to napewno hetero nie jestes

to jakiś dżołk?
czytając przymruż oko;-)
Avatar użytkowniczki
piesn_smierci
super forma
super forma
 
Posty: 4147
Dołączyła: 10 wrz 2006, o 23:00
Lokalizacja: poznań

Postprzez pet76 » 31 mar 2008, o 08:19

piesn_smierci napisała:
pet76 napisała:jesli zaczynasz zastanawiac sie nad tym czy jestes les czy hetero to napewno hetero nie jestes

to jakiś dżołk?


bron boze, ja nie mam poczucia hunoru
zastanawiasz sie nad tym czy jestes kobieta?
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez piesn_smierci » 31 mar 2008, o 13:35

pet76 napisała:
piesn_smierci napisała:
pet76 napisała:jesli zaczynasz zastanawiac sie nad tym czy jestes les czy hetero to napewno hetero nie jestes

to jakiś dżołk?


bron boze, ja nie mam poczucia hunoru
zastanawiasz sie nad tym czy jestes kobieta?

zaczynam przestawać zastanawiać się nad czymkolwiek, chyba najlepiej na tym wyjdę :P
czytając przymruż oko;-)
Avatar użytkowniczki
piesn_smierci
super forma
super forma
 
Posty: 4147
Dołączyła: 10 wrz 2006, o 23:00
Lokalizacja: poznań

Postprzez pet76 » 31 mar 2008, o 13:50

w sumie to bardzo wygodny pomysl;)
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez Mad_ » 2 kwi 2008, o 21:00

Może to nie jest bezpośrednio test na lesbijstwo, ale
test na orientację seksualną i na pewno udzielanie odpowiedzi na pytania w nim zawarte pozwoli sobie, co nieco przemyśleć. ;)

I jeszcze może rysunek Mleczki, który skojarzył mi się z tym tematem:

Obrazek
Damska szowinistka ;)

"Śnił mi się Freud. Co to znaczy?" - Stanisław Jerzy Lec
Mad_
początkująca foremka
początkująca foremka
 
Posty: 34
Dołączyła: 2 kwi 2008, o 01:00

Postprzez Lilith... » 3 kwi 2008, o 18:22

No tak...To ja należę do tej części kobiet, która raczej "wmawiała" sobie, że jest bi...bez testów, porad itp. dociera do mnie, że to było oszukiwanie siebie, ucieczka przed własną tożsamością... Faktycznie, prawdą jest, że to przychodzi samo:) W pewnym momencie życia po prostu uświadamiasz sobie co przynosi Ci SZCZĘŚCIE w życiu, a co jest tylko pozornym szczęściem- i nie chodzi tu oczywiście tylko o sex :) ehhh...tyle, że życie z tą świadomością wcale nie jest takie KOLOROWE...niestety życie w nieświadomości często jest łatwiejsze :( :(
Avatar użytkowniczki
Lilith...
rozgadana foremka
rozgadana foremka
 
Posty: 149
Dołączyła: 12 mar 2008, o 01:00
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Angua » 8 kwi 2008, o 00:37

Lilith... napisała:niestety życie w nieświadomości często jest łatwiejsze :( :(


...ale tylko do czasu. Nie warto
Wszystko działa, jeśli tylko człowiek pozwoli, by się zdarzyło
(T.Pratchett)
Avatar użytkowniczki
Angua
uzależniona foremka
uzależniona foremka
 
Posty: 530
Dołączyła: 9 kwi 2007, o 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pet76 » 8 kwi 2008, o 10:04

ja sobie wmawialam ze jestem hetero, mozna sobei wszystko wmawiac tylko ze i tak uwazam ze kazda z nas duzo wczesniej zdawala sobie sprawe z tego kim jest, z tym ze droga od przyznania sie samej sobie do powiedzenia tego na glos jest dluga. nie ma czegos takiego jak zycie w nieswiadomosci jesli chodzi o orientacje natomiast oszukiwanie sie napewno nie jest latwiejsze, trzeba mocno kombinowac jak jest sie w zwiazku
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez Lilith... » 9 kwi 2008, o 16:23

pet76 napisała: nie ma czegos takiego jak zycie w nieswiadomosci jesli chodzi o orientacje natomiast oszukiwanie sie napewno nie jest latwiejsze, trzeba mocno kombinowac jak jest sie w zwiazku


Nie no jasne...słowa "nieświadomość" użyłam tutaj w małej przenośni:) Ja chociaż już wiem kim jestem i nie wmawiam sobie, że jestem kimś innym to i tak nie potrafię powiedzieć tego na głos- nawet tylko sobie. Właściwie nie wiem dlaczego tak ciężko jest mi zaakceptować to , co teraz powinno mi przynosić tyko szczęście. No ale nikt nie mówił, że życie jest łatwe, a tym bardziej, że życie les jest łatwe :D. W końcu do odważnych świat należy, prawda? To chyba najwyższy czas przestać widzieć wszystko w ciemnych barwach:) Słońce za oknem nastraja mnie pozytywnie i mam nadzieję, że szybko to nie minie...może z czasem mój "cichy szept" zamieni się w "krzyk akceptacji" samej siebie:) i tego życzę wszystkim poszukującym skutecznych testów na lesbijstwo:)
Avatar użytkowniczki
Lilith...
rozgadana foremka
rozgadana foremka
 
Posty: 149
Dołączyła: 12 mar 2008, o 01:00
Lokalizacja: Toruń

Postprzez pet76 » 9 kwi 2008, o 16:32

Lilith... napisała:...może z czasem mój "cichy szept" zamieni się w "krzyk akceptacji" samej siebie:) i tego życzę wszystkim poszukującym skutecznych testów na lesbijstwo:)


mam tylko nadzieje ze ojciec rydzyk nie zakrzyczy twojego szeptu;)
a tak na serio moje zycie zmienilo sie i pod pewnymi względami jest latwiej, duzej odwagi nie trzeba do tego aby zyc zgodnie z wlasnym sumieniem, trzymam kciuki
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez motyl-w-trawie » 9 kwi 2008, o 18:25

Szczerza powiedziawszy, nie przyznaje się publicznie, że jestem ina, czasem ide z jakimś chłopakiem w puyblicze miejsce, żeby też nie było podejrzeń.. Aleksandrów to małe miasto, różnei sie zdarza :D:D
motyl-w-trawie
rozgadana foremka
rozgadana foremka
 
Posty: 82
Dołączyła: 29 mar 2008, o 01:00

Postprzez pet76 » 10 kwi 2008, o 09:07

motyl-w-trawie napisała:Szczerza powiedziawszy, nie przyznaje się publicznie, że jestem ina, czasem ide z jakimś chłopakiem w puyblicze miejsce, żeby też nie było podejrzeń.. Aleksandrów to małe miasto, różnei sie zdarza :D:D


a jak bardzo inna jestes?
ogolnie :clap:
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez motyl-w-trawie » 10 kwi 2008, o 16:09

Ale w jakim sensie :D ?
motyl-w-trawie
rozgadana foremka
rozgadana foremka
 
Posty: 82
Dołączyła: 29 mar 2008, o 01:00

Postprzez Wieloryb » 10 kwi 2008, o 16:49

motylku ty to masz widze pytania...dociekliwa jestes i tajemnicza zarazm :shock:
Avatar użytkowniczki
Wieloryb
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
 
Posty: 246
Dołączyła: 19 maja 2007, o 23:00
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Lilith... » 10 kwi 2008, o 17:09

pet76 napisała:
Lilith... napisała:...może z czasem mój "cichy szept" zamieni się w "krzyk akceptacji" samej siebie:) i tego życzę wszystkim poszukującym skutecznych testów na lesbijstwo:)


mam tylko nadzieje ze ojciec rydzyk nie zakrzyczy twojego szeptu;)


a może faktycznie powodem mojego "strachu" jest ojciec dyrektor :lol: hmm... od razu mi lepiej :cool:
a tak poważnie :) dzięki :) takie słowa utwierdzają mnie w tym, że wybrałam dobrą drogę:)
Avatar użytkowniczki
Lilith...
rozgadana foremka
rozgadana foremka
 
Posty: 149
Dołączyła: 12 mar 2008, o 01:00
Lokalizacja: Toruń

Postprzez pet76 » 10 kwi 2008, o 18:22

motyl-w-trawie napisała:Ale w jakim sensie :D ?


no w takim jakim napisalas, uzylas slowa inna, w czym jestes inna?
Avatar użytkowniczki
pet76
natchniona foremka
natchniona foremka
 
Posty: 299
Dołączyła: 27 mar 2006, o 23:00

Postprzez motyl-w-trawie » 10 kwi 2008, o 21:08

Inna.. To co duzo ludzi uważa za obrzydiwe, niemoralne, za to co jest BEEE, dla mnie to jest normlanie, po prostu życie, nie?
:roll:

A inna, hmmm... nie będe mówiła du, że jestem jakaś oryginalna, odlotowa czy jakas tam inna, bo to naprawde nie ma sensu, po prostu czasem widze, że innym trudno mnie zrozumieć a i mnie czasem darmo prubowac zrozumiec innych.. TAk juz bywa...

A co do tajemniczości i moich pytań, mam to odbierac jako komplement?? Dziekuje za taki piękny zwrot do mnie "motylku" (buja w obłokach) :oops:
motyl-w-trawie
rozgadana foremka
rozgadana foremka
 
Posty: 82
Dołączyła: 29 mar 2008, o 01:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze sprawy

Kto przegląda forum

Przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowniczek i 2 gości