Lady_G - blog - Czerwiec 2019

Lady_G ............. Często mówimy za dużo.. a czasem zbyt mało.. Przyszedł moment w moim życiu, że pragnę zawalczyć o siebie.. Ile razy podałyście się w swoim życiu?
 KOMENTARZE (16) 
Whynot87 Czy istotne jest ile razy człowiek upadł?rnMoże warto to odwrócić - ile razy wstałaś po porażce?rnTe "razy" powinnaś liczyć i wierzyć w to,że zawsze się podniesiesz.
2019-06-30 11:24
DotykChwili Czasem jest ten ostatni raz,gdzie naprawdę nie da sie juz wstać.Strach przed kolejnym upadkiem ,strach przed kolejna destrukcją zadana przez osobę.Takie życie.Wole sobie poleżeć
2019-06-30 11:35
Whynot87 Strach jestem w stanie zrozumieć, ale czy on ma warunkować resztę Twojego życia? Czy niejest lepszym uczuciem pokonywanie go nawet jeśli znów nie wyjdzie?rnPo co stać kiedy mozna siedzieć, po co siedzieć kiedy można się położyć. Kurde ale po co ciągle leżeć?rnTu nawet resocjalizacja nie pomoże, ale mimo wszystko pozdrawiam:)
2019-06-30 12:09
Yanina Ja leze od lat i nie polecam. Strach to produkt uboczny zlych mysli . Czesto bezpodstawny jak sie pozniej okazuje...Ale tylko ci , ktorzy to rozumieja maja szanse nad nim zapanowac . Game Over.
2019-06-30 12:13
Whynot87 Panować nad złymi myślami, a ma je każdy,ogarniać swoje demony- zadanie trudne ale nie niewykonalne.Game over hm chyba dopiero w M1.
2019-06-30 12:21
DotykChwili Strach powstrzymuje.Czy może użyć strachu jako broni?Na wszystkie drogi w przyszłości można patrzeć w perspektywie strachu.Mówiąc sobie"będzie źle,będzie źle"albo patrzeć z perspektywy " wszystko będzie dobrze,wszystko będzie dobrze"lecz skrajności nigdy nie są dobre.Brzmi to podobnie jak "nigdy nie mów nigdy"stawianie wszystkiego na zasadzie czarne albo białe nie jest twórcze ,ale czasem nas to zmusza do dokonania wyboru,albo lewo, albo prawo,albo strach i leżymy w dalszych działaniach. rnGame Over
2019-06-30 13:26
Yanina Czlowiek mysla swa kreuje rzeczywistosc . Jesli mysli ma watpiace , nie ma sensu wkraczac na teren , gdyz sprawa mysla przesadzona. Na pewno bedzie zle . Podstawa wszystkiego jest wiara , w to , ze bedzie cudownie i stalo sie .
2019-06-30 13:37
Yanina Game over oczywiscie...
2019-06-30 13:39
DotykChwili Można wierzyć i sie zatracić w tej wierze.Wiara nie pomaga,ona pomaga tylko trwać w danej sytuacji.Wojny nie wygrasz wiarą ani nadzieją.Potrzebujesz działań a działania ogranicza strach i koło sie zatacza.
2019-06-30 13:45
Yanina Ale my nie mowimy o wojnach lecz o Milosci .rnWszystko zaczyna sie od wiary w Siebie. Jesli wierze , ze nie zasluguje Na Nia , to nie zasluguje . Znaczy , ze mam mala wiare w siebie . Zawsze mnie to zasmucalo , ze ludzie tak Piekni , majacy rece i nogi na miejscu , operujacy Przepieknymi Umyslami , daja sie znokautowac czesto . Idzcie Kobiety przez zycie z Uniesionymi Glowami . Macie wszystko co trzeba by gory przenosic! Nie marnujcie czasu i energii na analizy strachu . Jesli jest Milosc , trwajcie i czynce podlewanie tego Kwiatu .Bedzie rozkwitac w nieskonczonosc , jesli dobrze zadbane i ukochane. Nie ma innej mozliwosci .
2019-06-30 14:02
DotykChwili Nie ubrałam " wojny" w cudzysłów za co przepraszam.Chodzi mi o wojnę samym z sobą o klatkę,zablokowanie ,czy hugo wie jak to jeszcze nazwać.Ja wierze w siebie to nie jest tak ,ze moim paliwem jest autodestrukcja samej siebie.To tylko przykład ogólny:-)Wierze w miłość jak najbardziej w końcu wpadłam po uszy.Bardzo nieszczęśliwie ,ale wpadłam he.Myślę tylko o tym czesto jak postrzegamy miłość.Jak ludzie postrzegają naszą miłość.
2019-06-30 14:21
Yanina Skoro bardzo nieszczesliwie wpadlas , to moge tylko wspolczuc. rnJak ludzie postrzegaja Milosc, to nie wiem . Dla mnie Milosc jest szczegolnym Skarbem . Pragne o Nia dbac z glebi Serca . Czynic Ja szczesliwa , radosna i usmiechnieta .rnCzujac sie bezpiecznym, Kochanym na ciele i duszy , Czlowiek otrzymuje najpiekniejszy dar , ktory doslownie pozwala mu pokonac sile grawitacji.rnSila zawsze tkwila w kolektywie, a kolektyw to juz Dwa Serca zapatrzone w siebie. Wtedy zaczynaja dzialac przepiekne sily wyzsze , ktore Nas juz tylko wznosza . Nasza moc wewnetrzna wzrasta , nasze szczescie emanuje na wszystkich dookola . Caly Swiat raduje sie wtedy z Nami.Tylko Kochac i poddac sie Milosci bez leku a zadzieje sie najpiekniejsza Magia we wszystkich obszarach Naszego zycia. Czegoz jeszcze pragnac. rnDuzo ciepla , czulosci , troski , bliskosci , tanca wtulanca, poezji ,pocalunkow , wspolnego gotowania i pielenia ogrodka , karmienia z reki siebie nawzajem i kur znoszacych dla Nas jajka rowniez . I wspolne imprezy , pod nieonecnosc Ukochanej oczywiscie.
2019-06-30 15:28
megina Po każdym upadku trzeba się podnieść:-)
2019-06-30 16:17
Lady_G To będzie może głupie, co napiszę.. ale Jezus upadł trzy razy.. i tak upadał i się podnosił.. to jak w życiu, przez mekkę do zbawienia.. później już tylko Zmartwychwstanie.. ;) nic tak nie cieszy jak powrót do żywych ;) każdy ma swoją "drogę krzyżową", każdego ogarnia strach.. ale wiara działa cuda ;))) oraz zaufanie.. Celowo napisałam o upadku.. chciałam zobaczyć odpowiedzi.. choć mogłam zadać inne pytanie.. ile razy poprosiłyście o pomoc? Ile razy podziękowałyście za to, że mogłyście chodzić? Jest wiele ludzi, którzy walczą każdego dnia o życie.. i oni mają postawioną diagnozę, niezależną od nich.. my mamy wybór.. rnMożemy się otrząsnąć i pozwolić sobie na nowe życie, choć będzie to wymagało wysiłku.. Inni muszą pogodzić się z tym, że odchodzą.. rnJa już zaliczyłam Zmartwychwstanie.. ;)))))
2019-06-30 16:49
DotykChwili Lady cudownie to podsumowałaś:-)Wręcz chyle czoła i proszę o wybaczenie za moje wypociny:-))Cieszę sie ,ze Tobie sie udało.Teraz tylko życzę samych sukcesów w drodze po nowe:-)
2019-06-30 17:26
Whynot87 "Problem w tym, że jeśli ze strachu przed wrogiem otoczysz się murem obronnym,ten mur nie przepuści również przyjaciół" rnNie pozostaje nic innego jak życzyć Zmartwychwstania. :)
2019-06-30 20:23
Lady_G Co myślicie o zazdrości? Wychodzę z założenia, że drobna zazdrość wchodzi w grę, ponieważ to znaczy, że Komuś zależy. kłopot pojawia się, gdy Ktoś z góry zakłada zdradę.. i wtedy związek to piekło.. Bywacie zazdrosne o partnerkę?
Jakie wolicie Kobiety: młodsze czy starsze od siebie? I czy macie swój "typ" Kobiety?
 KOMENTARZE (9) 
DotykChwili Zazdrość jest tam,gdzie nie ma pewności
2019-06-27 13:24
Yanina Tak wazne , ze wymaga potorzenia - "Zazdrosc jest tam , gdzie nie ma pewnosci " i brak tej pewnosci rowniez wynika z czegos...Tu kazda zazdrosna odpowie sobie sama na pytanie. Zycie jest przyczynowo - skutkowe. Zawsze cos wynika z czegos. Warto o tym rozmawiac i warto to od razu korygowac . Niestety mozliwe tylko w przypadku dwoch madrych , swiadomych Kobiet.
2019-06-27 13:50
DotykChwili Teraz od siebie kobieta dla mnie to kobieta,która niesie serce na dłoni w stosunku do drugiego człowieka,która wrzuci monety do kubka grajkowi na ulicy.Kobieta z kręgosłupem moralnym i wbitymi wartościami wyniesionymi z domu bądź też nabytymi w życiu.Ceniąca sobie zacisze domowe,stabilizację i bezpieczeństwo własnego azylu ,która będzie broniła spokoju w domu. Troche sceptyczna trochę optymistka,zachowując miedzy tymi cechami potrzebną równowagę.Potrafiąca też marzyc lecz z głową na karku.Wyrozumiała dla moich wad i mojego trybu pracy.Spokojna ale kiedy trzeba niech pokaże"ze mna to Ty lepiej nie zaczynaj"Lubię gdy czasem kobieta tupnie nóżką,i powie teraz jest po mojemu.Lubie ,gdy kobieta lubi sie przekomarzać.Lubie ,gdy podczas oglądania nudnego filmu przywali mi z poduszki i będzie miała ochotę sie powygłupiać jak dzieciak.Kobieta ,ktora nie potrzebuje być otoczona tłumem osób.Kobieta,która wybierze tętniący życiem las niż bieganinę po centrum handlowym od Hebe po Rossmana.Taka, która zrobi ze mna zakupy na cały weekend by nie trzeba było z domu wychodzić bez wiekszej potrzeby i wcale, nigdy nie szukałam nudziary tylko takiej ,ktora doceni ostoję domu.To jest najważniejsze dla mnie.
2019-06-27 15:09
DotykChwili Dodam jeszcze,by potrafiła rozmawiać,gdy zauważy ,że robię coś źle bym mogła to dla naszego komfortu w poprawić.
2019-06-27 15:18
Lady_G DotykChwili.. wypisz, wymaluj ja :PrnPięknie to opisałaś.. ach.. ;) Jestem pełna podziwu, że są jeszcze takie Kobiety.. ;)))
2019-06-28 11:02
Whynot87 Zazdrość a kontrolowanie partnerki jest dużą różnica.rnDeko zazdrości takie zdrowej daje sygnał drugiej osobi-"jesteś ważna".O ile potrafimy dać w sposób delikatny to do zrozumienia.Nie można jednak doprowadzić do momentu w którym właśnie te deko zazdrości - zawladnie nami i zrodzi sie właśnie niepewność.Wtedy zaczyna się niezdrowe kontrolowanie drugiej osoby. rnKobiet idealnych nie ma.rnWystarczyłoby natomiast mi osobiście, żeby wiedziała co to kompromis w życiu.rnKochała nie za "coś" lecz "mimo wszystko" .rn"Jeżeli na paczkach ze szkłem pisze się "Uwaga:szkło",to czemuż na paczce,w której mieści się nasze serce,nie miałoby się umieścić napisu:"Uwaga:drugi człowiek"?rnHm.Nope,ideały nieistnieją:)to nasze naiwne wyobrażenie o drugim człowieku.
2019-06-28 14:04
megina Trochę zazdrości nikomu nie zaszkodzi:-)
2019-06-28 20:35
freeberde Kiedyś siedziałam w domu z Moją Dziewczyną i odwiedziły nas – moja Ex ze swoją. Było sushi, drinki, gadki i w pewnym momencie jakoś już w nocy - moja Ex zaproponowała, że pójdzie do sklepu z Moją Dziewczyną… Ja wtedy stanowczo powiedziałam, że nie ma takiej możliwości :) Czy to była ZAZDROŚĆ ? Moim zdaniem: nie. To była wiedza i wola. Ja po prostu wiedziałam, że Moja Dziewczyna ma słabość do Silnych Osobowości i byłam pewna, że jak pójdą do tego sklepu - i to przez Park - to do czegoś dojdzie… :) A bo byłyśmy po drinkach i znałam też osobowość mojej Ex.. I teraz tak, gdyby poszły to nie miałyby już dokąd wracać, drzwi mojego domu na pewno dla nich byłyby zamknięte. Pojechałyby do mojej Ex - a ja zaczęłabym nowy związek z dziewczyną mojej Ex… Tak by było, bo tego rodzaju napięcie miłosne miało miejsce między Naszą Czwórką. Ale na szczęście było to Napięcie Miłosne właśnie, a nie jakieś inne – i dlatego wszystkie rozumiałyśmy te podchody, gry, sprawdzanie, granice i chyba też to ważne, wszystkie miałyśmy wzajemnie do siebie Szacunek. Dlatego po moim tekście nie było żadnej kontynuacji, jakby nigdy nic impreza toczyła się dalej :)
2019-06-29 00:04
Yanina Freeberde...Tego pojac nie potrafie.Napiecia milosne? Ukochanej sie ufa , bez kontroli nad tym stanem .Lazic za Nia , sprawdzac ? To obled. To juz nie jest Milosc.Jesli wychodzi po pijaku z inna Kobieta , to juz sobie poszla i Pa Jej. Napiecia owszem maja prawo sie pojawic , ale to napiecia zauroczenia jesli juz. Jezeli mowisz o napieciach Milosnych miedzy Wasza czworka , to przepraszam ale to pragnienie haremu a nie zwiazek Milosny z Ukochana.
2019-06-30 12:23
Lady_G "Zrobię Ci dzień. Śmiechem, ciepłem, ustami i smakiem. Wyrwaną z ograniczeń spontanicznością...Chodź!"
Czasem spotyka się osoby na swojej drodze, które pomagają nam nieść "krzyż" codzienności, jaki los zarzuca nam na barki.. Najgorzej ze wszystkiego jak dla mnie, jest się pogodzić ze stratą.. a tracę od małego osoby, które kochałam..
Szkoda, że większość osób, pięknie operuje słowem, a jeśli przychodzi rzeczywistość, odbiega ona znacząco, od słów, które zostały wypowiedziane.. Wciąż zadaję sobie pytanie: czy związek między dwiema kobietami jest możliwy? Taki pełen miłości, zaufania, gdzie tworzy się prawdziwy dom.. czy to tylko możliwe jest w filmach.. im bardziej poznaję kobiety i cały branżowy świat, tym moja wiara w to jest mniejsza.. Jakby nie mogło być normalnie.. tylko wciąż słyszę, jak kogoś paraliżuje strach i wszystkiemu towarzyszy niepewność.. Dlaczego kobiety dają tyle niepewności? Choć pewne są, że kochają..
 KOMENTARZE (15) 
DotykChwili Odpowiedz jest prosta NIE!
2019-06-18 14:25
DotykChwili A te wszystkie "kochające" tak kochają,ze patrzą na inne i potem sprawa sie rypie,ale ch***j najważniejsze ,ze ona kochała😂😁😂
2019-06-18 14:27
AnnaMaj Odpowiedź jest prosta, TAK. :)
2019-06-18 14:35
DotykChwili AnaMaj jesteś szczęściarą,albo się urodziłaś pod szczęśliwa gwiazdą:-)
2019-06-18 14:50
AnnaMaj Tak. Jestem szczęściarą. Bycie szczęściarą wymaga wiele pracy; ale warto. :)
2019-06-18 16:02
Lady_G DotykChwili, ojjoj.. no ale masz rację, kochają do lepszej "opcji" ;))))
2019-06-18 16:23
DotykChwili Szkoda tylko ,ze te lepsze opcje przeważnie mają wyrąbane 😃😉 Miłego
2019-06-18 16:42
Matsushima Tak!!! ale są to wyjątki ☺️ myślę że trafiłaś na niewłaściwe kobiety😜 może umiwisz się że Mna 😋
2019-06-18 19:06
MaudMagdalena Może nie ma miłości na całe życie? Są tylko spotkania. Spotkania wielkiej milosci.
2019-06-18 22:24
Homoland5 Jakbyś mi w głowie siedziała...rnNiby każda kobieta na mojej drodze chce tego samego... rn Stabilności, domu, rodziny... rnA nagle uciekają... Jak pokocha zwyczajnie znikają... rnNie wiem ile nocy spedzilam na myśleniu o tym czy związek 2 kobiet może się udać, czy może być to przetrwac do końca moich /naszych dni...rnNaprawdę nie potrzebuje dużo, a jednak eh... rnrnSpokojnej nocy...
2019-06-19 00:54
kobietka8506 Jak najbardziej jest możliwy,jeśli tylko obie strony chcą tego samego i mają równo pod sufitem:-)
2019-06-20 16:22
Tatyszka lubię to! ;)
2019-06-21 22:27
amol72 Lady, jasne że jest możliwy związek z kobietą, choć nie należy do łatwych. Życie to nie film. Trzeba wierzyć w miłość. Nie ma gotowej recepty na związek. Każda jest inna i nad tym trzeba popracować. Nikt nie jest idealny, więc sztuką być z kimś na całe życie, gdy jest dobrze i gdy bywa źle. A do tanga trzeba dwojga...
2019-06-23 15:24
Pistacja29 Nie!!!!!!!!!
2019-06-23 22:12
solipsystka lubię to! ;)
2019-06-26 01:33
Lady_G .............. ;*
Nic więcej nie mogę zrobić..
 KOMENTARZE (1) 
Karola2019 lubię to! ;)
2019-06-18 11:52
Lady_G Zamknęła drzwi od pokoju, piękne, ogromne śnieżnobiałe, niczym drzwi od sejfu.. Była pozornie, bezpieczna. W pokoju towarzyszyła jej, jedynie, głucha cisza i myśli, które napierały, z coraz większą intensywnością. Armia myśli, potężna, ubrana w całe doświadczenie, które zdołała uzbierać, przez wszystkie lata swojego życia. Czuła się bezbronna, w obliczu własnych słabości, jakby miała odeprzeć zmasowany atak, na własną osobę. Siedziała naprzeciwko swojego największego wroga - samotności. Patrzyli sobie prosto w oczy, wreszcie wyjąkała kilka słów: Samotność, czy odłożysz swój oręż? Zostawisz mnie w spokoju, pozwolisz żyć, bez Twojego, oddechu na moim ramieniu? Chcę poczuć bliskość innej Osoby, jej dotyk, spojrzenie, czuły gest, ale na litość boską, nie chcę już nigdy więcej czuć Ciebie!
 KOMENTARZE (6) 
JerryJerriusz lubię to! ;)
2019-06-15 19:38
Karola2019 lubię to! ;)
2019-06-15 19:52
DotykChwili lubię to! ;)
2019-06-16 09:11
andaluzja_ona lady_G, opowiadania to w zakladce "Opowiadania, a nie blogu. Znasz definicje bloga? Kolejna z papka w glowie
2019-06-16 12:18
Lady_G andaluzja_ona, a kto powiedział, że to opowiadanie? To mój blog, moje myśli, uczucia i słowa.. a to jak to wyrażam to zostaw to mnie, nie podoba Ci się, to nie wchodź, zamknij pięknie drzwi z drugiej strony.. a nie będziesz mi mówiła, co mi wolno, a czego mi nie wolno i nie obrażaj, wątpię, aby tych kilka słów, kogoś obraziło..
2019-06-18 07:53
amol72 Samotność to taka straszna trwoga...:/
2019-06-23 15:43
Lady_G Gdzie się zgubiłaś?

Pamiętam prostą.. i że się potknęłam, a kiedy się ocknęłam, byłam już innym człowiekiem, w nieznanym mi miejscu..
Muszę nauczyć się żyć od nowa..
 KOMENTARZE (6) 
kubekKakao03 lubię to! ;)
2019-06-13 20:46
PorywWiatru lubię to! ;)
2019-06-14 05:25
DotykChwili lubię to! ;)
2019-06-14 07:56
Homoland5 lubię to! ;)
2019-06-15 00:33
cenizas lubię to! ;)
2019-06-15 01:11
Bananabrain lubię to! ;)
2019-07-31 18:13
Lady_G Pytania na dziś.. z piosenką w tle.. ;)

Czy warto było starać się, jak ja?
Czy warto było kochać tak, aż do bólu?
Czy mogę odejść sobie już?
 KOMENTARZE (8) 
Lady_G Często zastanawiam się, po co i na co, ja to wszystko robię? Pomimo, iż wiem jaka rola moja, tutaj na Ziemi.. to najzwyczajniej w świecie, nie mam już siły.. jestem zmęczona.. jak ten potężny Facet z Zielonej Mili.. Ile ja dałabym, żeby..
2019-06-13 19:12
Matsushima Co robisz Lady🧐??
2019-06-13 19:16
DotykChwili Myślę,ze nik nie jest w stanie przewidzieć swojej roli w życiu.Ja przewidywałam dla siebie spełnienie sie przy kobiecie.I wyszło gówienko z tego.Egzystencjonujesz Lady :)
2019-06-13 19:28
Lady_G DotykChwili, oczywiście, że można ;)
2019-06-13 19:43
DotykChwili Ogólnie brawo za piosenkę.Leciała u mnie rano w słuchawkach:-)
2019-06-13 19:49
Lady_G Matsushima.. co robię? Niepotrzebnie się spinam.. ;)
2019-06-13 19:54
Lady_G Hmm.. nawet, gdybym to wszystko opisała.. to.. jakie ma to znaczenie?
2019-06-13 20:03
amol72 Jeśli kochasz, to warto...:)
2019-06-23 23:07
Lady_G Na ten płaczliwy wieczór Niebios.. zamówiłam tango z piorunami, podążając w takt, Twojego głosu, w akompaniamencie "śpiewu" burzy.. Ubrana w przepiękny wodospad, spływający od głowy do stóp.. ;) - Powrót do domu.. przez betonowy las, łapiący oddech, po trzymającym go w objęciach, słonecznym dniu ;)
 KOMENTARZE (4) 
Annama lubię to! ;)
2019-06-12 20:58
mlenor lubię to! ;)
2019-06-12 21:08
weronika84 lubię to! ;)
2019-06-13 11:42
DotykChwili lubię to! ;)
2019-06-13 13:47
Lady_G Ona.. - Słońce.. - Centrum mojego wszechświata.. a ja.. ulegam sile oddziaływania.. bezwzględnej bezwładności.. choć mój świat kręci się wokół Niej.. choć moje uczucia.. ja, rozpadam się na cząstki tęsknoty każdego dnia.. - Lady.. ;)
 KOMENTARZE (2) 
DotykChwili Twoja gwiazda życia:-)
2019-06-12 19:10
Annama lubię to! ;)
2019-06-12 20:47
Lady_G "Mam tak wiele, a uczucie do niej pochłania wszystko; mam tak wiele, a bez niej wszystko staje się niczym."
Johann Wolfgang von Goethe – Cierpienia młodego Wertera
 KOMENTARZE (2) 
Matsushima lubię to! ;)
2019-06-12 18:38
Annama lubię to! ;)
2019-06-12 20:48
Lady_G Poranek.. słońce wyjrzało, spoza chmur, otulając nasze zaspane twarze.. Była wczesna godzina, obróciłam się, spoglądając na Nią.. spała tak łagodnie, ledwo mogłam dostrzec czy oddycha.. Przyglądałam się każdego ranka, aby zapamiętać jak najwięcej.. Ma piękne rysy twarzy, smukłą szyję, która przyciągała, a ja chciałam składać 1000 pocałunków.. na Jej skórze, nie wypuszczając Jej z ramion.. Uwielbiam patrzeć, kiedy śpi.. Powiadają, że szczęście to pojęcie względne, ja miałam 4 dni swojego szczęścia..
A później, musiałam pozwolić odejść, żyjąc z nadzieją, że to tylko krótki okres, kiedy znów będę trzymała Ją pod rękę..
Obudziła się, spojrzała na mnie, uśmiechając się.. Dzień dobry..
Ach, jedna z piękniejszych chwil, warta ulokowania w pamięci..bo przecież właśnie dla takich chwil, człowiek żyje..

Wierzycie w miłość duszy?
 KOMENTARZE (5) 
DotykChwili lubię to! ;)
2019-06-10 19:56
DotykChwili Tak bo od duszy sie wszystko zaczyna.
2019-06-10 19:56
AnnaMaj Ładne i smutne. :) Miłość duszy? Tylko potencjał, zrządzenie losu; dalej, wszystko zależy od nas. :)
2019-06-10 21:36
cenizas Gdy "zakocha się" dusza to wszystko inne odnajduje swój sens nawet podczas chwil kiedy najlepiej jest milczeć.
2019-06-12 15:31
JerryJerriusz lubię to! ;)
2019-06-15 19:41
Lady_G Jestem tylko cieniem.. pośród koron drzew.. wyschniętą łodygą, na której niegdyś piękny kwiat widniał, teraz zasmucają swoim widokiem, pomarszczone, stare, wyblakłe płatki.. otaczające.. to co najcenniejsze.. serce tego kwiatu.. Z przykrością spoglądam w lustro.. pozwoliłam na zatracenie siebie.. pozwoliłam na zabicie własnej duszy, która umierała w moich oczach.. czy ból może być jeszcze taki silny? Nie.. ponieważ nie odczuwam już wewnętrznego bólu.. jedynie fizyczny.. Lubiłam słuchać śpiewu słowika.. lubiłam podziwiać piękne polne kwiaty.. leżeć beztrosko i patrzeć w niebo.. żyłam.. Może zbyt mało intensywnie.. ale ponad własne możliwości.. a dziś czuję się jak skazaniec, który opuścił więzienie po 40 latach odsiadki.. jak mam się odnaleźć w świecie, który jest mi obcy.. Jak poradzić sobie z samotnością sięgającą dna duszy? CZY to w ogóle możliwe? Jestem tylko cieniem.. czarną plamą, o nieregularnych kształtach.. Kiedyś byłam człowiekiem.. Teraz jestem ciałem, bez duszy.. Marną, smutną istotą..
Żal mi na siebie patrzeć..
 KOMENTARZE (6) 
DotykChwili Kiedyś też bylam radosna..a teraz zgasiło sie we mnie wszystko
2019-06-09 15:42
Lady_G DotykChwili, zauważyłam..
2019-06-09 15:46
DotykChwili Kocham ją a ona mi nie wierzy
2019-06-09 15:51
kalibra Otulone mrokiem czarne serce ma ukrytą siłę i moc. Lustro odzwierciedla Twoją osobę jeżeli nie możesz patrzyć oznacza jedno w otwartych dłoniach trzymasz coś ciężkiego (być może poczucie winy), coś brzydkiego (być może egocentryzm) . Wyrzuć to
2019-06-09 16:13
Homoland5 W sedno... Również nie potrafie odnaleźć się w tym otaczającym świecie...
2019-06-09 22:48
JerryJerriusz lubię to! ;)
2019-06-15 19:42
Lady_G Co myślicie o szczerości? Czy warto zawsze być szczerym, czy o niektórych rzeczach, nie powinno się mówić? Czy jeśli się o czymś nie powiedziało, czy to jest kłamstwo?
 KOMENTARZE (4) 
DotykChwili Półtora roku temu zostałam uwikłana w bardzo mocne bezprecedensowe kłamstwa.Jeśli chodzi o mnie to moim zdaniem kłamiemy najczęściej wtedy (przynajmniej mi sie tak wydaje), kiedy nie chcemy kogoś zranić, chcemy coś ukryć,coś sobie polepszyć nie patrząc na innych uczucia .W jakiś sposób są to pewnego rodzaju ucieczki. prędzej czy później każde kłamstwo wychodzi na jaw i sprawia niemiłe kłopoty albo zwyczajną kompromitację. Ze szczerością jest podobnie.Chodzi o to ,ze szczerość czesto boli jak kłamstwo. Jeśli chodzi o mnie to wolę tą krzywdząca szczerość, niz kłamstwo w żywe oczy, niech boli odrazu (jeśli takie jest jej założenie - bo przecież nie każda prawda ma to na celu:) bo kłamstwo wkurza totalnie i zrywa za sobą mosty. Ten, kto sie o tym przekonał, chyba myśli jak ja..
2019-06-09 14:03
DotykChwili Tak na marginesie.Świat les jest najbardziej zakłamanym nie szczerym dziadostwem w jakim przyszło mi żyć.Wole bys samotna do konca życia.Niż ponownie zaufać,uwierzyć i skończyć na dnie patrząc jaki ubaw lapie przy tym druga osoba i dowiadując sie kolejnych prawd,które wczesniej nie zostały szczerze wyznane w oczy ,które patrzyły na nią z zaufaniem i pełnym oddaniem.
2019-06-09 14:12
PorywWiatru Każdy ukrywa jakąś tajemnice.. wiec jesli o niej nie powiedział myśle,że to nie jest nie szczerość.. raczej cząstka która nie chce być odkryta;).. zaufanie powinno być 100% zwłaszcza w związku..na tym opiera sie fundament miłości.. każdy chce być wysluchany.. mieć wsparcie.. kłamstwo i tak wyjdzie wcześniej czy pózniej co może wiele kosztować wiec jeśli mi zależy to tym bardziej nie kłamie.. a nawet jak mi nie zależy to lepsza prawda niż kłamstwo które opada na dnia serca i jest wyrzutem sumienia ;)
2019-06-09 14:40
Lady_G I znów dlaczego zapytałam, ponieważ za szczerość zawsze słono płaciłam.. Kobiety uwielbiają wierzyć w czułe kłamstwa.. niż prawdę, nawet jeśli są tam słowa kocham Cię, czasem myślę, że niczego w życiu nie warto.. Oberwiesz za kłamstwo, oberwiesz za prawdę..
2019-06-09 14:55
Lady_G Dzisiaj napadła mnie myśl: "Co to właściwie znaczy kochać?" Według Was, co oznacza kogoś kochać? Po moich doświadczeniach, wyszłoby na to, że kochać to znaczy ranić, aż do serca duszy..

Czy orientacja seksualna ma znaczenie? Czy dla Was ma znaczenie, że Ktoś jest hetero, homo czy bi?
 KOMENTARZE (19) 
MaudMagdalena Miłość jest niezglebiona... Gdy patrzę na Nią, myślę z czuloscia: "Jestes światłem mojego zycia". Cokolwiek się stanie, ciepło, które rozpalila nigdy mnie nie opusci.
2019-06-07 23:17
Lady_G A jaką masz pewność?
2019-06-07 23:41
Matsushima Nie ma żadnej pewności..
2019-06-08 00:17
DotykChwili Czym jest miłość a czym ona nie jest:-)rnDla mnie Miłość jest taką kwestią, której nie da się zamknąć w słowa( chociaż czesto próbuje) bo byłoby to wyszczupleniem tego, czym jest. Mogę tylko napisać, że Miłość otacza wszystko. Nie jest to według mnie nie tylko związek między dwojgiem ludzi zakochanych, ale też między człowiekiem a zwierzęciem, przyrodą, między matką a dzieckiem itd. Wystarczy tylko otworzyć oczy i serce wystarczająco szeroko, by poznać Czym jest miłość. I żadne słowa tego nie oddzadzą. Miłość jest wszędzie, gdzie jest coś ku ktoś kogo można kochać lub pokochać.Miłość chowa się po kątach prostu trzeba spróbować ją odszukać, zawsze znajdzie się gdzieś, choćby drobna jej namiastka lub cząstka, po której można do niej dotrzeć.To nieogarnięte piekno ludzkiego serducha jest tak kochane ,ze zatracamy sie w niej cali.rnHomo,hetero ,bi bez różnicy.No ewentualnie wiążąc sie z kobieta bi mamy wieksza konkurencje😉 No i miłość to taki stan,że nie spisz po nocach a odpowiadając na to pytanie myślisz o niej z uśmiechem na twarzy:-)
2019-06-08 00:39
Lady_G DotykChwili pięknie opisałaś miłość, ale co tak właściwie znaczy Kogoś kochać? Czasem kochamy Kogoś, a nie jesteśmy z tą osobą.. Hehehe ja wiem, co znaczy kochać, ale nie wiem co znaczy być kochaną.. ;) Czasami nie rozumiem.. wolna osoba, mówi że kocha, zdobywa.. a za moment mówi, zakochałam się w Kimś.. i tego nie potrafię zrozumieć.. kochasz, a milczysz.. Pragniesz, a się odsuwasz.. I ta druga osoba kocha, bo jest i znosi to wszystko.. ale ta pierwsza? Co kryje się pod Jej słowami "kocham Cię?"..
2019-06-08 09:08
Lady_G Dlaczego pytam o orientację, a dlatego, że często czytam jestem lesbijką z krwi i kości od zarania dziejów.. biada hetero i bi.. a ja zadaję zawsze pytanie: "A jakim jesteś człowiekiem?".. Nikt na czole nie ma napisane les, bi, hetero.. i jak już Ktoś się dowiaduje, że masz odmienną orientację seksualną, nagle nieważne jakim byłaś człowiekiem, dostajesz łatkę "zła". Coraz częściej nie rozumiem ludzi.. Homoseksualiści "walczą" o równe prawa, na paradzie równości, ale sami dyskryminują hetero i bi..
2019-06-08 09:18
DotykChwili "Kochać kogoś" myślę że każdy rozumie przez to coś innego.rnKochać to wspierać, szanować, ufać, dać poczucie bezpieczeństwa, przyjaźnić się wspólne spędzać czas,dać, poczucie wewnętrznego spokoju w towarzystwie drugiej osoby,interesować się nią,znosić te wszystkie jej wady,emocje,fochy,krzywe spojrzenia ,że się ją wkurzyło .Wypić z nią kawkę i powiedzieć "Kocham Cię za to wszystko i za to co dla nie niektórych znaczy nic".Ciężko się odpowiada na takie trudne pytania.Bo tak naprawdę czesto ,nie zdajemy sobie sprawy,kiedy nas trafiła ta strzała amora:-)...Wiesz,też kocham kogoś bez wzajemności.Dużo się wydarzyło,dużo przykrych słów słyszałam a mimo wszystko kocham ją,nadal ją kocham.Kurczę właśnie zdałam sobie sprawę jak cholernie ciężkie pytanie zadałaś heh
2019-06-08 11:12
Lady_G Zadałam takie pytanie, ponieważ nie rozumiem, jak można wypowiadać tak piękne słowa i zadawać ból.. Masz rację, kochasz, kochasz pomimo wszystko.. DotykChwili, pięknie opisane ;) myślałam, że już zwariowałam, albo nie rozumiem, co to znaczy kochać, ja nie rozumiem pseudo słowa kocham.. czasem lepiej powiedzieć nic..
2019-06-08 13:25
Lady_G A za pytania, tego typu podziękuj PorywWiatru ;) chciała to dostała ;)
2019-06-08 13:33
DotykChwili Można się czesto zagalopować w słowach,pogubić w emocjach, które po nas spływają w danej chwili.Jesteśmy tylko ludźmi a nie zaprogramowanymi botami na określony tryb.Człowiek to zlepek emocji,które potrafią silnie oddziaływać na druga osobę.Mi też zarzucono,że to nie miłość i nic już z tym nie zrobię.Nie da sie tego, aż tak uwydatnić bo każdy inaczej widzi, interpretuje słowo"Miłość,uczucie,kocham Cię".Myślę,że tyle już w tym temacie.Chyba ,że ktoś inny zinterpretuje te definicje inaczej i poszerzy przy tym naszą indywidualna wiedzę.
2019-06-08 13:44
DotykChwili No tak 😊 To napiszę do niej i zaproszę do dyskusji:-)
2019-06-08 13:45
PorywWiatru Poprzeczka pytania została wysoko zawieszona.. obiecuje napisać odpowiedz swoja gdy skończe prace wiec pózna nocą ;) DotykChwili mi przekazała że tu trwa dyskusja ;) miłego dnia
2019-06-08 14:17
Lady_G Wniesienie przez Ciebie świeżego "powiewu", do tak nurtującego pytania, z pewnością uraduje nasze oczy i będzie warte czekania, tych kilkanaście godzin ;)
2019-06-08 14:44
Lady_G ☺️ słowa rzucone w wiatr ;))))
2019-06-08 14:51
PorywWiatru Najpierw to powinno sie odpowiedziec na pytanie czy umie sie kochać.. czy potrafi się być oddanym,czułym'troskliwym,wiernym, wyrozumiałym itd.. czy potrafimy założyć kogoś buty i je też nosić..co to znaczy kochać?! To jest tak głebokie i wieloznaczne określenie że pod tym słowem kryje sie dla każdego coś innego. Może za dużo chcemy może nie potrafimy kochać.. nie każdego nauczono prostych czynów tulenia ,całowania, glaskania.. nie ma dla mnie znaczenia hetero z bi ,les z bi itd.. każdy potrzebuje tej fali czułości.. mogłabym być z kobieta która jest bi lub kobieta ktora jest hetero.. ważne by była ta cząstka której mi brakuje tym puzzlem w moim życiu.. tą jedyna która pragnie tego co ja czyli Miłości.. sorki przez zmeczenie po pracy odp nie tu gdzie trzeba.. ;)
2019-06-09 02:27
DotykChwili No właśnie kochasz jak nauczyli Cię kochać.Ja natomiast zawsze chciałam być spełnieniem przy kobiecie podobnej do mnie.Iść wyznacznikiem drogi o tych samych wartościach.Tworząc z nią wspólne idee na resztę życia.Serwując jej codziennie oddanie,zaangażowanie,troskę,wypełniać jej smutne dni pogodą ducha by czuła,że jestem obecna w jej życiu,że ma kogoś obok dla kogo jest wartością ponad wszystko bez względu na to jaka ona jest.
2019-06-09 04:03
Annama Dziewczyny! Anna chyli czoła!Gdzie Wy się uchowałyście w naszym świecie.Lady_G myślę,że lepszych odpowiedzi nie mogłaś uzyskać:-)
2019-06-09 08:12
Lady_G Hmm.. "kochasz jak nauczyli Cię kochać", a co jeśli Ktoś jest samoukiem?
2019-06-09 10:15
PorywWiatru Ja jestem samoukiem i potrafie.. chodz cieżko mi przychodzi po prostu podejść i przytulić..dużo mnie to kosztuje by sie otworzyć łatwiej mi napisać niż powiedzieć..ale żeby napisać skąd takie coś u mnie to już odpowiedz tylko prywatna haha ;)
2019-06-09 14:30
© KOBIETY KOBIETOM 2001-2024