ammmi - blog

ammmi "Szczęście jest wtedy, gdy wszystko czego potrzebujesz, jest w jednej osobie. Teraz to wielka rzadkość - znaleźć kogoś, z kim nie tylko chcesz żyć całe życie, ale kto chce zrezygnować z własnego ego.
Czujemy się naprawdę szczęśliwi nie z tymi, którzy czynią nas lepszymi, ale z tymi, z którymi możemy pozwolić sobie na bycie prawdziwymi... być sobą.
 Kiedy lubisz po prostu czekać, słuchać, patrzeć. Gdy proste uściski są czymś innym.
Kiedy zdasz sobie sprawę, że jest to osoba, której możesz zaufać, możesz opowiedzieć o wszystkich swoich doświadczeniach, problemach i obawach.

Każdy związek jest trudny!
Ale jeśli chcesz być blisko, nawet wtedy, gdy wszystko jest złe, to jest to prawdziwe.
"To jest bezcenne".
Rzadko kiedy miłość od pierwszego wejrzenia staje się miłością, aż do ostatniego oddechu.
Prawdziwi ludzie są teraz nieliczni, ale jeśli   masz to szczęście, dbaj o nie."
 KOMENTARZE (3) 
pewnietakbedzie lubię to! ;)
2019-05-29 22:24
DotykChwili Śliczny przekaz
2019-05-29 23:32
SOUL33 lubię to! ;)
2019-05-31 18:05
ammmi "Nigdy nie zbudujesz szczęścia na cierpieniu kogoś innego.
Nie baw się zapałkami, jeśli nie umiesz ugasić potencjalnego pożaru, który możesz wywołać.
Jeśli ktoś Ci wybacza i daje drugą, trzecią czy czwartą szansę - to ją wykorzystaj. Szansę. Nie tę osobę.
Życie jest za krótkie, żeby wciąż coś analizować. Daj sobie czas na realizację pewnych celów, a potem zakończ temat i odetnij się od tego, co niekorzystne.
Jeśli czujesz, że czyjeś towarzystwo działa na Ciebie niedobrze to zaufaj sobie. Słuchaj swojej intuicji a nie słodkich słówek. I nie pozwól takiej osobie zbliżyć się do siebie nawet na kilometr.
Nie oceniaj. Kiedy widzisz, że komuś coś się nie układa nie mów "taka karma" czy "zasłużył sobie na to". Nigdy tego nie wiesz. I nigdy nie masz pewności co doprowadziło do sytuacji, w której aktualnie znajduje się ta osoba. Jeśli nie chcesz jej pomóc, to po prostu zamilcz. To lepsze niż gadanie, które jest tylko potokiem słów, mogącym kogoś zranić.
Pamiętaj, że miłość do siebie, o której teraz tak dużo się mówi, owszem, jest bardzo ważna, ale równie ważna jest miłość i szacunek do innych istot. I właśnie to mówi najwięcej o tym, kim naprawdę jesteśmy."
 KOMENTARZE (8) 
Ewuska lubię to! ;)
2018-12-16 13:31
wabisabi lubię to! ;)
2018-12-16 17:11
Frezja13 lubię to! ;)
2018-12-16 19:36
zagadkam92 lubię to! ;)
2018-12-16 22:44
standbyme lubię to! ;)
2019-03-29 14:48
Glamour35 lubię to! ;)
2019-03-30 02:06
pestkav lubię to! ;)
2019-05-30 15:35
pestkav Mam taką nadzieję, że na moim cierpieniu szczęścia nie zbuduje, ta która nawet nie dała mi szansy by naprawić co zepsułam tylko wyciągnęła rękę po moją już ex partnerkę :(
2019-05-30 15:37
ammmi "Myślę, że nie ma sensu się obawiać, że się kogoś straci, że ktoś dokona wyboru i odejdzie z naszego życia. Ważniejsze jest, żeby przez tę osobę i jej działanie - nie stracić istotnej części siebie."
 KOMENTARZE (13) 
Wariat232 lubię to! ;)
2018-12-02 19:33
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-12-02 19:37
osho lubię to! ;)
2018-12-02 19:48
Frezja13 lubię to! ;)
2018-12-02 19:49
shameless lubię to! ;)
2018-12-02 19:56
Tylkoniety lubię to! ;)
2018-12-02 20:20
wabisabi lubię to! ;)
2018-12-02 21:27
Amoniak24 lubię to! ;)
2018-12-02 22:06
Malnka82 lubię to! ;)
2018-12-02 22:07
mrufka Bardziej się boję stracić samą siebie niż tego, że ten ktoś odejdzie. Już raz się tak stało..
2018-12-02 23:48
Ewuska lubię to! ;)
2018-12-03 20:12
frick lubię to! ;)
2018-12-04 23:56
Glamour35 lubię to! ;)
2019-03-30 02:06
ammmi "Kiedy cierpisz i ból staje się ciężki do zniesienia, zaczynasz sobie uświadamiać jak długa droga do tego doprowadziła. Przypominasz sobie wszystkie zdarzenia i wszystkich ludzi, którzy wprowadzili Cię w stan tak skrajnego wyczerpania emocjonalnego, że nie mogło to przecież mieć innego skutku, niż ten, który odczuwasz obecnie. Zaczynasz sobie uświadamiać, że nie chcesz mieć z nimi nic wspólnego, bo naruszyli Twoje wszystkie granice. Poszarpali świat. Sprawili, że przestałeś w cokolwiek wierzyć. I wiesz, że więcej ich do swojego życia nie wpuścisz. Są takie błędy, których ludzie nie mogą naprawić. Sytuacje, których nie można cofnąć. Możesz tylko to zostawić, przestać o tym myśleć i iść dalej. Kiedy pojawia się cały ten ogrom cierpienia i świadomość ogromu niesprawiedliwości z jaką się spotkałeś - w głowie aż grzmi od złowrogich myśli. Scenariusze zemsty są tak czarne i doskonale doprecyzowane, że fabuła najlepszych kryminałów staje się amatorszczyzną. Ale wiesz, że nic nie zrobisz, mimo, że czujesz, że nie zasłużyłeś sobie na to wszystko. Wycofujesz się, bo wiesz, że szkodzenie innym jest niezgodne z Twoim sercem. A działanie niezgodne z nim jest największą zemstą, tylko, że na samym sobie. I doskonale wiesz, że tę całą mroczną energię, którą w sobie posiadasz - lepiej przekształcić w coś pozytywnego. Wydaje się to tak trudne. Jednak myślę, że można spróbować zamienić ją na wybaczenie. Być może kiedyś ból minie. Cierpienie ustąpi. A wtedy się uda. I wybaczyć i zapomnieć."
 KOMENTARZE (6) 
Jasana lubię to! ;)
2018-11-09 06:35
morfina3 lubię to! ;)
2018-11-10 18:17
FilippaEilhart lubię to! ;)
2018-11-13 06:30
White-hashtag lubię to! ;)
2018-11-15 20:12
Wariat232 lubię to! ;)
2018-12-02 19:34
Amoniak24 lubię to! ;)
2018-12-02 22:08
ammmi Nie ma co się czarować. Część ludzi żyje w pustych związkach, w których brakuje miłości. Poznają się, spotykają, później decydują się sformalizować tę relację albo i nie. I tak po prostu trwają. Bo tak łatwiej, wygodniej, miło i czasem przytulnie. Seks, wspólną wycieczkę czy podarowany prezent albo ścięte kwiaty - uważają za najwyższy przejaw okazania uczuć. Nie wiedząc nawet czym te uczucia są. Nie czując nic więcej poza przywiązaniem i ogromną potrzebą ochrony przed samotnością. Codzienne kłótnie, wyimaginowane katastrofy, które biorą się z poczucia braku pewności, że to co robią ma sens i brak prawidłowej komunikacji, doprowadza często zupełnie do rozluźnienia więzi. Ale co gorsze - ci ludzie nadal w tym trwają. Boją się zakończyć coś, czego koniec i tak jest nieuchronny. Często patrzą ze zdumieniem na filmy czy książki - mówią: "taka miłość się nie zdarza". To bardzo wygodne myślenie. Bo jeśli im się nie zdarzyło, to jakże mogłoby się zdarzyć komuś innemu? Absolutnie to niemożliwe. Jako ludzie mamy niestety mocną tendencję wątpić w to, czego sami nie przeżyliśmy. I jestem tu daleka od oceny kogokolwiek, tak po prostu jest. Oczywiście, że często media czy sztuka serwuje nam mocno wyidealizowany obraz związku. Często zupełnie oderwany od rzeczywistości. Zazwyczaj królują w takich aspektach początki miłości romantycznej czyli po prostu zakochanie, gdzie ludzie szaleją nabuzowani neuroprzekaźnikami. Ale miłość się "zdarza". Napiszę nawet więcej. Miłość jest w każdym z nas. Miłość do świata, siebie, do innych istot. To temat - rzeka. Niemniej jednak skupmy się na miłości romantycznej, pomiędzy dwojgiem ludźmi. Mimo, że rodzimy się już z predyspozycją do tego, żeby kochać - nie każdy ma odwagę odnaleźć osobę, która tę miłość w pełni będzie potrafiła w nim rozbudzić. Od nastoletnich lat ludzie czują presję "bycia w związku". I ta presja towarzyszy im przez długie lata. W najgorszych przypadkach przez całe życia. Tłumacząc swoje nieudane relacje tym, ze "kobiety takie są" czy "wszyscy mężczyźni tak mają". Nieprawda. To, że Twoja partnerka jest akurat taka, albo Twój partner ma takie czy inne cechy - nie znaczy, że mamy prawo generalizować i wrzucać wszystkich do jednego worka. Tu znowu pojawia się temat wygody i obawa przed spojrzeniem prawdzie w oczy. Obawa przed zagłębieniem się w sobie i odszukaniem odpowiedzi na pytanie: "czego tak naprawdę chcę?". Niektórzy ludzie zadowalają się relacją, która nie jest dla nich, blokują serce przed właściwą osobą, przed kimś, z kim mogliby być szczęśliwi. Tak bardzo boją się samotności, że wiążą się z kimś, kto w żaden sposób z nimi nie rezonuje. Czekają, że może "trafi się" ktoś lepszy i przeskoczą sobie wtedy beztrosko z jednego kwiatka na drugi. To tak nie działa. Często trzeba pobyć jakiś czas samemu, żeby zrozumieć czego się chce. Czego się w związku potrzebuje. Jaka osoba będzie dla nas odpowiednia. Z kim będziemy mogli być szczęśliwi. Z kim jesteśmy w stanie zbudować związek oparty na miłości, przyjaźni i namiętności. Żeby kochać naprawdę - trzeba być odważnym. Dajemy drugiemu człowiekowi siebie bezwarunkowo. W miłości nie ma miejsca na zabezpieczenia. Nie ma miejsca na "kocham cię, ale...". To co jest prawdziwe nie stawia warunków. Albo kogoś kochamy albo nie. Bo kiedy minie cała ta bajka, kiedy odsłonią się wady drugiego człowieka, kiedy pojawi się w życiu jakaś tragedia, to ile związków jest w stanie dalej przetrwać? Ile osób jest w stanie kochać pomimo wszystkiemu i wszystkiemu wbrew? Okazuje się, że choroba, utrata pracy, wypadek czy inne, niosące za sobą negatywne emocje wydarzenie są w stanie rozwalić wszystko jak domek z kart. Naprawdę? Prawdziwa miłość może ulec destrukcji z takiego powodu? Nie sądzę. Zatem nie warto tracić czasu na zabawę kartami. Związek to nie przetarg. To nie kalkulacja kto i ile może mi dać. Prawdziwy związek sięga dużo, dużo głębiej. To bezwarunkowa miłość i szacunek. Pewność, że jest się razem na dobre i złe. Połączenie duchowe, którego nie są w stanie zniszczyć czynniki zewnętrzne. I tysiące osób może mi mówić, że "miłości nie ma" albo "miłość, o jakiej piszesz się nie zdarza". Ja wiem co czuję i co zdarzyło się mi. I jestem równie pewna tego, że każdy może tego doświadczyć, jeśli tylko wyjdzie poza swoją strefę komfortu i pozbędzie się strachu przed pokochaniem drugiej istoty. Całkowicie i w pełni. Takiej, jaka ona jest.

- Aleksandra Steć
 KOMENTARZE (8) 
jolaess BARDZO TO LUBIĘ
2018-10-24 22:24
freeberde Ale bzdury, to jeszcze gorsze niż Coelho.. Pamiętaj Człowieku, nikogo nie kochaj bezwarunkowo, bo cię ten psychol, co tego od ciebie żąda - okradnie ze wszystkiego, co kochasz, a potem zabije !!!
2018-10-25 00:03
Jasana lubię to! ;)
2018-10-25 06:18
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-10-25 15:56
Shabei lubię to! ;)
2018-10-25 21:53
chocoladee powiem tak... mozna kochac tak, ze obecnosc drugiej osoby jest jak powietrze potrzebna.. tylko trzeba kochac z wzajemnoscia i zdrowym balansem jak rowniez nutka egoizmu.. bez tego ciezko bywa...
2018-11-02 19:59
chocoladee a co do "pseudo zwiazkow" o ktorych piszesz... jest ich pelno bo ludzie lubia wygode... i zaslaniaja slowo wygoda slowem milosc ... a nawet nie sa blisko tej milosci... dlatego ja wole wszystko albo nic :)
2018-11-02 20:01
frick lubię to! ;)
2018-12-05 00:03
ammmi "Być może na tym polega miłość. Odrodzić się dla kogoś na nowo i być zupełnie blisko, na wyciągnięcie dłoni, otarcie skóry, dotknięcie opuszkami palców najczulszych miejsc (...). Tylko po to, żeby mieć świadomość, że jest szczęściem. A potem - potem minąć się zupełnie obco i wręcz brutalnie na uliczkach tej samej czasoprzestrzeni. Minąć się i już nie wrócić. Nie obejrzeć za siebie. Nie powiedzieć nic. Milczeć. I w ciszy próbować uratować coś, co już raz zostało stracone. Mając nadzieję, że drugi raz się uda."
 KOMENTARZE (2) 
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-10-17 23:32
frick lubię to! ;)
2018-10-22 16:55
ammmi "Czy na pewno wokół nas jest tak pełno miłości? Kłamstwa, zdrady, rozwody, małżeństwa utrzymywane przy życiu niemal za pomocą respiratora czy wspólnego kredytu na mieszkanie. Może i można spotkać miłość w bibliotece, dyskotece, na uczelni, w pracy czy na portalu randkowym. No bo przecież, do kurwy nędzy, gdzieś musi być. Tylko że większość z nas nie zauważy jej nawet wtedy, jak mu okradkiem na twarz siądzie. A nawet jeśli zauważy to i tak to spierdoli, bo na przeczytanie prostej instrukcji obsługi, zabraknie czasu i chęci. Dziś wszystko, co popsute, ląduje w śmietniku. Naprawianie nie jest naszą domeną."
 KOMENTARZE (5) 
wabisabi lubię to! ;)
2018-10-14 22:35
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-10-15 05:14
Tolka78 lubię to! ;)
2018-10-15 13:12
freeberde ciekawe czy autor chciał napisać: "okrakiem" czy "ukradkiem" - zabawne - wyszło nowe słowo pomiędzy okrakiem i ukradkiem, ale moja wyobraźnia wyklucza jednak to połączenie :)
2018-10-17 03:12
frick lubię to! ;)
2018-10-22 16:56
ammmi "Nie można zaznać czyjegoś nieszczęścia, tylko je obserwując. Tak samo jak nie można zrozumieć czyjejś miłości, tylko o niej słuchając. Gdybyśmy byli zdolni czuć zło i dobro wszystkich ludzi, których na swojej drodze spotykamy, oszalelibyśmy. Dlatego nam tego oszczędzono. Każdy ma do przeżycia swoje i nic ponad. Żeby zrozumieć trzeba przeżyć. Samemu."
 KOMENTARZE (8) 
Shabei lubię to! ;)
2018-10-12 20:04
Aga2205 lubię to! ;)
2018-10-12 20:05
Zarra lubię to! ;)
2018-10-12 20:19
Malnka82 lubię to! ;)
2018-10-12 20:42
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-10-12 20:53
Ewuska lubię to! ;)
2018-10-12 21:07
rozmaryn1 lubię to! ;)
2018-10-14 08:49
frick A gdzie empatia?
2018-10-22 16:57
ammmi "- Rozczarowani niepowodzeniami ludzie uciekają w siebie. Kryją się tam ze strachu przed światem, rezygnując z niego. Życie z samym sobą jest wygodne i bezpieczne. Żyjąc za barykadą wybudowaną przez własny umysł, zyskujesz spokój. Ale nigdy szczęście.
- Dlaczego mi to mówisz? Co to ma wspólnego ze mną, z nią?
- Ona zburzyła swoją barykadę. Dla ciebie. A ty, dzięki niej, z czasem zburzyłeś swoją. Poza gramatyką szczęście nie występuje w liczbie pojedynczej. (...)
- Na prawdziwe szczęście nie ma bezterminowej gwarancji. Wystarczy chwila nieuwagi. Nie plewisz, wyrastają chwasty. Rozejrzyj się. W większości domów pomiędzy ludźmi stoją na pierwszy rzut oka niewidoczne, ale przez lata budowane barykady. Jedni z tych domów w końcu uciekają, a inni zamykają się niby w nich, ale tak naprawdę w sobie. Potem umierają.
– Które z nas było głównym inżynierem wspólnego końca?
– Ty, bo przestałeś Ją widzieć. Ona, bo cudownie znikała ci z oczu. Ty kładłeś kolejne cegły, a Ona grzecznie, bez słowa protestu, podawała ci zaprawę. Nawet się nie zorientowaliście, w którym momencie razem zbudowaliście sobie wieżę Babel. Możesz nie znać angielskiego, niemieckiego czy jeszcze innego języka. Google Translate zawsze pomoże. Tylko języka miłości w nim nie ma i nigdy nie będzie. W żadnej innej aplikacji też nie. Miłość nie jest zero - jedynkowa."
 KOMENTARZE (3) 
morfina3 lubię to! ;)
2018-10-07 15:12
wabisabi lubię to! ;)
2018-10-08 22:48
frick lubię to! ;)
2018-12-07 22:59
ammmi tak nam dobrze mogło być.
 KOMENTARZE (5) 
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-28 20:20
PorywWiatru Ech..
2018-09-28 20:20
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-09-29 10:40
Tolka78 lubię to! ;)
2018-09-29 12:27
frick lubię to! ;)
2018-10-22 17:01
ammmi "Nadal myślę, że miłość nam się „przytrafia”, ale uważam też, że spotykamy ją wtedy, kiedy jesteśmy na to gotowi. Właściwie to mamy ją cały czas w sobie, a spotykamy jedynie osobę, która potrafi w nas obudzić tę lawinę uczuć. Musimy nauczyć się być sami ze sobą, żeby umieć być z drugą osobą. Lubić swoją samotność, żeby polubić obecność drugiej osoby. I w końcu pokochać siebie, żeby kochać drugiego człowieka. Miłość - to nie jest spotkanie dwóch połówek, które się uzupełniają. Miłość jest spotkaniem dwóch odrębnych jednostek, które świadomie decydują się na bycie z kimś, dlatego, że tego chcą, a nie potrzebują. Miłość nie jest uśpieniem, chociaż często wydaje nam się wtedy, że tak naprawdę śnimy. Ale to nie tak. Miłość jest przebudzeniem. Otwiera nam serce na świat, innych i na samych siebie."
 KOMENTARZE (3) 
zztop To o czym mówisz, to zakochanie. Zajebiste uczucie, ale z miłością niewiele ma wspólnego, raczej z czymś jak wciąganie koki i łykaniem extasy
2018-09-25 23:07
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-26 00:36
Jasana lubię to! ;)
2018-09-26 05:36
ammmi "Zostaw przeszłość. Puść wolno, to co Ci nie sprzyja. Pamiętaj, że wszystko dzieje się w odpowiednim miejscu i czasie. Właśnie wtedy spotykasz na swojej drodze osoby, których serca wibrują w tym samym tempie. Biją w tym samym rytmie. Czują podobnie. Nie trzymaj się tego, co już było. Tam przeżyłeś, wszystko to, co miałeś przeżyć. Zostaw te sentymenty. Idź. Przed Tobą jeszcze tyle dobrych chwil. Napisz historię swojego życia najpiękniej jak potrafisz. A uwierz mi, że potrafisz robić to cudownie."
 KOMENTARZE (7) 
Ewuska lubię to! ;)
2018-09-24 20:54
kraverka lubię to! ;)
2018-09-24 21:18
czasspelnienia lubię to! ;)
2018-09-24 21:31
Aga2205 lubię to! ;)
2018-09-25 05:47
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-25 11:16
blackbird37 Dzieciństwo, wychowanie częściowo mają dożywotni wpływ na człowieka. Nigdy nie jest się w 100 procentach samemu odpowiedzialnym za to, jakim się jest, jak się funkcjonuje😉pozdrawiam
2018-09-25 23:53
Aga2205 lubię to! ;)
2018-10-12 20:07
ammmi "Posiadanie wspólnych pasji nie jest wyjątkowe. Całowanie się nie jest wyjątkowe. Seks nie jest wyjątkowy, a słowa: „Tęsknię” i „Kocham Cię” też takie nie są. To jest tani towar i w praktyce oznacza to, że między wami do niczego wielkiego nie doszło, nawet jeśli myślisz inaczej.

Wiesz co jest wyjątkowe? Fakty. Wspólne decyzje, plany i codzienne życie. Rzeczy, które nawzajem dla siebie robicie. To, że do ciebie zadzwonił tak, jak obiecał, wysłał ci pocztówkę z wyjazdu, na który nie mogłaś pojechać razem z nim albo przez dwie godziny usiłował ugotować twoje ulubione danie, które i tak przypalił."
 KOMENTARZE (15) 
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-09-23 10:14
bez_drogowskazu W lwiej czesci zycia fakty przeczą tym wszystkim slowom czy czynnosciom o ktorych napisalas w pierwszym akapicie. Zastanawia mnie tylko, dlaczego wielu ludzi nigdy sie nie ocknie, lecz zyje w basniowymi zludzeniami. Pytam, a odpowiedz znam dobrze: kazdy chce byc szczesliwy. Nawet jesli to tylko chwila.
2018-09-23 10:37
ysz Prawda Ammi "Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku."rnA. de Saint-Exupéry
2018-09-23 10:39
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-23 10:55
wabisabi lubię to! ;)
2018-09-23 10:56
Tolka78 lubię to! ;)
2018-09-23 11:01
Kulkasiersci Masa jest ludzi, u których miłość zaczyna się i kończy na pięknych deklaracjach, gorących zapewnieniach i wielkich słowach. Cóż. Czas i życie weryfikują.
2018-09-23 11:24
ammmi Prawdziwa miłość to wspólna codzienność, a nie tylko słowa bez pokrycia w czynach.
2018-09-23 13:29
ysz Eh. I przedziwnie smutne I okrutne to wszystko, że tak wiele osób to widzi, szuka I pragnie i znaleźć nie może :/
2018-09-23 14:30
ammmi I smutne jest to ,że teraz wszystko jest na chwile.
2018-09-23 14:45
ysz Tak, niestety. Wszystko jest teraz jednorazowe, nawet związki I gdy coś się psuje od razu wszystko wyrzucamy zamiast próbować naprawić. Chyba warto naprawiać rzeczy wartościowe? Przecież z jakiegoś powodu wybiera się daną osobę, jaki jest sens I cel bycia razem jeśli nie próba stworzenia CZEGOŚ.
2018-09-23 15:24
freeberde Wspólna pasja lub jakoś podobna, zazębiająca się – jest jednym z najważniejszych elementów udanego i długiego związku. Bo ludzi musi łączyć coś MENTALNIE – a nie tylko wspólne sprzątanie i gotowanie. Osoby z podobnym wykształceniem i podobną pracą, która przecież wypełnia nam całe życie – mają wieksze szanse na szczęście razem. Natomiast gdy łączą się dwie osoby, które nigdy nie lubiły się uczyć i np. pracują na kasie – to powinny znaleźć WSPÓLNE HOBBY. Ale to nie jest jazda na rowerze czy na wrotkach. To hobby musi wypełniać ci UMYSŁ. Moim zdaniem to też nie jest oglądanie filmów, bo to jest działanie pasywne, odbiorcze. Nic nie robisz tylko się gapisz w jakiś ekran.. Musicie znaleźć dla siebie jakieś HOBBY KREATYWNE. Razem coś robić, tworzyć coś, co wymaga myślenia i może też jakichś zdolności manualnych... Wasze umysły muszą się przecież jakoś spotykać... W pewnym sensie dlatego – wspólne dzieci – najbardziej ludzi łączą. Bo to jest - to właśnie patrzenie w tym samym kierunku. Dwie osoby chcą dobra dziecka, ale widzą to dobro zawsze trochę inaczej.. Być może to jest jedyne uniwersalne i wielowymiarowe - działanie i myślenie razem.
2018-09-23 19:47
Shabei lubię to! ;)
2018-09-26 21:33
morfina3 lubię to! ;)
2018-10-07 15:13
frick lubię to! ;)
2018-10-22 17:10
ammmi "W rozpadzie więzi emocjonalnej to nie rozejście się życiowych dróg boli najbardziej, nie cisza, ani nie raniące słowa. Najbardziej boli zrozumienie, że nie było się dla drugiej osoby nic wartym."
 KOMENTARZE (11) 
She_ lubię to! ;)
2018-09-16 15:31
Bacon lubię to! ;)
2018-09-16 16:23
Bacon Wartość musisz znaleźć teraz w Sobie reszta najwyraźniej nie była tego warta:)
2018-09-16 16:24
Tolka78 lubię to! ;)
2018-09-16 17:03
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-09-16 18:32
wabisabi lubię to! ;)
2018-09-16 19:52
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-16 22:48
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-16 22:48
Majjada a może ta druga osoba miała ograniczony umysł /motto/ i nie była w stanie ogarnąć w pełni Twoich wartości, hę?
2018-09-22 11:10
morfina3 lubię to! ;)
2018-10-07 15:14
frick lubię to! ;)
2018-10-22 17:02
ammmi "Życie skopało Cię setki razy nieustannie rzucając kłody pod nogi. Gorsze momenty często były dramatycznie ciężkie i niejednokrotnie wywoływały łzy, które bezwładnie spływały po Twoim policzku. Inni ludzie sprawili, że ilość rozczarowań mogłabyś mierzyć ilością uderzeń serca na minutę. Często otoczona nimi, a jednak nękana przez samotność czułaś bezradność i zwyczajne zmęczenie.
Jednak wrażliwość, którą nosisz w sercu nie jest Twoją słabością. Najsilniejsi ludzie to Ci, którzy najwięcej przeżyli, najmocniej czuli i nie zawsze byli tacy jak świat dookoła nich."
 KOMENTARZE (7) 
Lania lubię to! ;)
2018-09-15 10:05
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-15 11:20
GitarkaWisnia lubię to! ;)
2018-09-15 11:43
wabisabi lubię to! ;)
2018-09-15 11:49
pewnietakbedzie lubię to! ;)
2018-09-15 14:37
morfina3 lubię to! ;)
2018-10-07 15:15
frick Nie. Tacy ludzie to sado-masochiści i ludzkie worki treningowe :-(
2018-10-22 17:07
ammmi "Myślę, że nie jest żadną trudnością kogoś zniszczyć. Siła destrukcji w niektórych osobach bywa ogromna. Zdecydowanie trudniej podnieść drugą osobę z ziemi, otrzepać z brudu i na nowo pomóc jej się odbudować. Niszczyć potrafi każdy. To naprawdę żadna sztuka. Ale dać miłość, wsparcie i ciepłe serce - to już trudniej. A przecież właśnie to jest prawdziwym arcydziełem życia."
 KOMENTARZE (6) 
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-09-11 19:58
smaku Ja przykładowo bym nie mogła nikogo niszczyć, bo by mnie to od razu zabiło zanim bym chciała, oczywiste. Nie mogłabym, bo takie próby od razu mnie zabijają i nie mogłabym nic, bo zanim bym spróbowała to za samo pomyślenie już sama nie żyję, proste. :) Za to uwielbiam torturować przestępców - oni to tak oceniają, i ci, co patrzą, ale to nie tortury, oczywiste. To edukacja, na najwyższym poziomie, oczywiste. Uwielbiam edukować, oczywiste, hehe... :) A co do pomagania innym, to ja z natury tak mam, że jak widzę kogoś, kto potrzebuje, to nie mogę minąć udając, że nie widzę, bo by mnie zabiło na miejscu tak samo, jak wyżej opisana próba zrobienia czegoś przeciwko dobrej osobie, no tak już mam. Zanim bym coś zrobiła złego, to już nie żyję, proste, dlatego nie mogę. Hmm... no tak mi działa już no i sory, proste, he. :)
2018-09-11 20:41
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-11 22:54
SylBi lubię to! ;)
2018-09-12 03:33
Jasana lubię to! ;)
2018-09-12 08:45
Tolka78 lubię to! ;)
2018-09-12 12:20
ammmi Dzisiaj jestem już starsza, o te kilka przygód, kiedy krew buzowała w żyłach w napięciu i strachu, że może się nie udać. O kilka niezałatwionych spraw, które pokazały, że mogą wrócić za jakiś czas ze zdwojoną siłą. O tych ludzi, którzy zarzekając się, że będą zawsze, nie przewidzieli, że ich "zawsze" będzie miało swój koniec w dniu, kiedy okaże się, że nie jestem taka prosta, jak myśleli. Jestem starsza o te zawiedzione zaufanie i wystawianą na próby wiarą nie tylko w siebie, ale też innych ludzi. O wszystkie błędy, które popełniłam i mówiłam, że już nigdy więcej, a potem i tak robiłam to samo. O tych kilka zauroczeń, które mogę określić szczeniackimi miłościami i o wszystkie litry łez z ich powodu wylane. Dziś jestem starsza o ciebie i o tę jedną, jedyną miłość, która kazała mi wspinać się na szczyt, by upadek połamał nie tylko kości, ale też serce.
 KOMENTARZE (6) 
est-her Pięknie napisałaś :)
2018-08-30 23:50
rozmaryn1 lubię to! ;)
2018-08-31 01:38
m4RTa Bardzo wymowne. Wiele można z tego wyczytać.
2018-08-31 10:48
czasspelnienia lubię to! ;)
2018-09-06 13:08
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-09-06 16:37
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-09-11 19:59
ammmi "„Wszystko jest coraz bardziej za późno”. Chociaż to zdanie jest może błędne nie tylko logicznie, językowo, ale naprawdę za późno może być tylko raz, w ciągu jednej sekundy, a potem już zawsze."
 KOMENTARZE (3) 
patik lubię to! ;)
2018-08-25 20:18
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-08-26 10:31
m4RTa lubię to! ;)
2018-08-28 18:19
ammmi Oczekiwania są źródłem niepowodzeń. Chcemy żeby inni byli strzępkiem naszych wyobrażeń i perfekcyjnie wpasowali się w wymyśloną przez nas historię, zamiast pokochać ich za to jacy naprawdę są. Prawdziwą sztuką jest dostrzec i docenić w drugim człowieku jego naturalne piękno.
 KOMENTARZE (5) 
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-08-21 23:29
Tolka78 lubię to! ;)
2018-08-22 12:37
shemienicka lubię to! ;)
2018-08-22 13:47
Malnka82 lubię to! ;)
2018-08-23 12:18
SOUL33 lubię to! ;)
2018-08-23 23:45
ammmi W sztuce tracenia nie jest trudno dojść do wprawy;
tak wiele rzeczy budzi w nas zaraz przeczucie straty,
że kiedy się je traci - nie ma sprawy.

Trać co dzień coś nowego. Przyjmuj bez obawy
stracone szanse, upływ chwil, zgubione klucze.
W sztuce tracenia nie jest trudno dojść do wprawy.

Trać rozleglej, trać szybciej, ćwicz -wejdzie ci w nawyk
utrata miejsc, nazw, schronień, dokąd chciałeś uciec
lub chociażby się wybrać. Praktykuj te sprawy.

Przepadł mi gdzieś zegarek po matce. Jaskrawy blask dawnych domów?
Dzisiaj blady cień, ukłucie w sercu. W sztuce tracenia łatwo dojść do wprawy.

Straciłem dwa najdroższe miasta - ba, dzierżawy ogromniejsze:
dwie rzeki, kontynent. Nie wrócę do nich już nigdy, ale trudno. Nie ma sprawy.

Nawet stracę Ciebie (ten gest, śmiech chropawy, który kocham), nie będzie w tym kłamstwa.
Tak, w sztuce tracenia nie jest wcale trudno dojść do wprawy;
tak, straty to nie takie znów (Pisz!) straszne sprawy.
 KOMENTARZE (0) 
ammmi Drogi mają to do siebie, że czasem ponownie się schodzą. Niekiedy los daje nam drugą szansę i pozwala nam wrócić na tę samą ścieżkę.
 KOMENTARZE (6) 
She_ lubię to! ;)
2018-08-18 10:04
zagadkam92 lubię to! ;)
2018-08-18 22:00
Malnka82 lubię to! ;)
2018-08-18 22:28
SOUL33 lubię to! ;)
2018-08-19 15:35
Albowiem Nadzieja umiera ostatnia. Swoją drogą, trzeba coś stracić, żeby docenić, żeby odzyskać... Osobiście wierzę w "cuda". ;-) Wszystkiego dobrego. :-)
2018-08-19 23:47
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-08-21 23:29
ammmi Czy możemy przytrafić się sobie jeszcze raz?
 KOMENTARZE (5) 
bajkaa40 lubię to! ;)
2018-08-11 21:52
HoneyM86 lubię to! ;)
2018-08-12 13:51
Nejomi80 lubię to! ;)
2018-08-12 16:08
DotykChwili Przytrafiło mi sie to.Odleglosc miedzy zderzeniami wynosila prawie 5 lat 😉
2018-08-12 17:33
Kulkasiersci lubię to! ;)
2018-08-13 07:41
ammmi "Patrzysz na mnie i pytasz, czy ci wybaczę. Wiesz, że tak. Wybaczanie jest podstawą naszego istnienia.
- Czyli możemy nadal iść przez życie razem? - znowu zadajesz pytanie.
- Nie. - odpowiadam, dość pewnie, odwracając wzrok. - Tu się nasze drogi rozchodzą. Wiesz, że będę miała w sercu zawsze nasze dobre chwile. Wybaczam wszystko co złe. Tobie i sobie. Ale to jest czas, kiedy idziemy w przeciwnym kierunku. Wspólną drogą już nigdzie nie dojdziemy.
- Ale czy nasze drogi się jeszcze kiedyś spotkają? - pytasz ponownie.
- Być może, ale możemy siebie nie pamiętać. Chociaż prawdopodobnie uśmiechnę się do Ciebie, bo będę czuła, że gdzieś w głębi naszych dusz została zapisana nasza historia."
 KOMENTARZE (4) 
Ewuska lubię to! ;)
2018-08-10 17:15
atram_md lubię to! ;)
2018-08-11 16:57
Dzaga40 lubię to! ;)
2018-08-11 21:44
Aga2205 lubię to! ;)
2018-10-12 20:12
ammmi "człowiek dojrzewa, eksperymentuje, uczy się, już myśli, że wie, o co w tym wszystkim chodzi, myśli, że znalazł właściwy klucz do zrozumienia życia i stawienia mu czoła. A potem, kiedy najmniej się tego spodziewa, kiedy równowaga wydaje się idealna, kiedy wydaje ci się, że znasz odpowiedzi na wszystkie pytania, a przynajmniej na większość z nich, pojawia się kolejna zagadka. I nie wiesz co robić. Jesteś nieprzygotowany. Widzisz tylko, że pozbawiono cię miłości, tego magicznego momentu, kiedy dwie osoby decydują się na wspólne życie. I czerpią z niego garściami, marzą, ze śpiewem w duszy, z poczuciem lekkości i z przekonaniem, że są dla siebie absolutnie wyjątkowe. I nie muszą racjonalnie tłumaczyć tego stanu. Tak jest, dopóki obie strony tego chcą. Ale kiedy jedna z nich chce odfrunąć, nie ma sposobu, żeby ją zatrzymać, ani nie ma słów, które przemówiłyby jej do rozsądku. Bo w miłości nie ma rozsądku."
 KOMENTARZE (2) 
Malnka82 lubię to! ;)
2018-07-23 18:14
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-08-21 23:30
ammmi "Podaruj sobie spokojne sny, kubek dobrej kawy o poranku, kilka chwil szczęścia. Rozgrzesz się z drobnych grzeszków. Zapomnij o tym, co boli. Nie szukaj dawnych uniesień, słów, które dzisiaj nie mają znaczenia. Daj się porwać ulubionym dźwiękom muzyki. Niech łzy zmyją cierpienie. Podaruj sobie chwile z ludźmi, których kochasz. I książkę. Książkę też sobie podaruj. Przeczytaj, obejrzyj historię, która sprawi, że zadrży Ci serce. Zacznij kolejny dzień z przytupem."
 KOMENTARZE (2) 
Ewuska lubię to! ;)
2018-07-22 09:38
Jasana lubię to! ;)
2018-07-22 09:58
ammmi "Nie ma na świecie nic innego, w co człowiek jest w stanie uwierzyć tak bezwarunkowo i z taką nadzieją jak w miłość. Nic nas też tak systematycznie jak miłość nie rozczarowuje. Kiedyś też myślałem, że ona jest wszędzie. Myliłem się. Miłości nie znajdujemy w bibliotece, dyskotece, na uczelni, w pracy czy na portalu randkowym. Miłość nie leży za rogiem i nie czeka, byśmy podnieśli ją z ziemi, bo właśnie mamy na nią kurewski apetyt. W przeciwieństwie do większości namiętności, w które z taką łatwością wchodzimy, miłość nie jest bierna. I nie wystarczy jej tylko chcieć. Trzeba być do niej zdolnym. Tylko umiejetność dawania i przyjmowania miłości jednocześnie daje szanse na brak samotności w życiu."
 KOMENTARZE (5) 
adela33 lubię to! ;)
2018-06-24 19:03
biglove90 lubię to! ;)
2018-06-24 20:33
SOUL33 " Kochać to nie tylko, ale i przyjmować"...😊
2018-06-26 15:14
SOUL33 Sorki zabrakło " dawać",pozdrawiam😊
2018-06-26 15:20
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-08-21 23:30
ammmi "Nie warto być żebrakiem uczuć. Kochanym się jest, a nie bywa. Bez względu na wszystko i pomimo wszystkiemu. Kiedy jest pięknie, dobrze, źle i fatalnie. Kiedy triumfujesz i kiedy czołgasz się po bruku. Kiedy działasz zgodnie ze sobą, pomimo sobie, dla niego i przeciwko niemu. Kiedy realizujesz własne marzenia, kiedy sp*erdolisz własne marzenia i kiedy pomagasz jemu w realizacji marzeń. Kiedy jesteś skupiona na sobie i kiedy jesteś skupiona na nim. Kiedy się z nim zgadzasz, nie zgadzasz, walczysz, poddajesz, godzisz. Kocha się zawsze. Miłość nie jest transakcją. Tu nie działa zasada - coś za coś. Tu chce się z siebie dać jak najwięcej. Wiedząc, że każdy Twój drobny gest będzie powodem do radości, a każdy Twój sukces powodem do dumy. Bo jeśli w grę wchodzą prawdziwe uczucia - to tak będzie. A jeśli ich nie ma, to chociażbyś wychodziła z siebie i stawała obok, albo podawała siebie na złotej tacy - to nic z tego nie wyjdzie. Miłość nie jest czymś warunkowym. Bliskość nie zostaje wycofana bo popełnisz błąd. Kocha się zawsze. Serio. W dobrym związku po prostu czujesz się kochana, mimo, że nie zawsze Wasza droga jest usłana płatkami róż. I tak - to działa w dwie strony, ale na zasadzie chęci, a nie obowiązku. Prawdziwa miłość jest zjawiskiem bezwarunkowym. Być może tak pięknym, bo nie do końca zależnym od nas."
 KOMENTARZE (9) 
courageous lubię to! ;)
2018-06-11 20:31
morfina3 lubię to! ;)
2018-06-11 20:59
FilippaEilhart lubię to! ;)
2018-06-11 22:53
freeberde No nie... ja się nigdy z tym nie zgodzę... Albo inaczej, żebym była lepiej zrozumiana... Są granice... Nie zgadzam się na to podejście bezwarunkowe - to manipulacja bandytów... Tych w czarnych sukienkach z fioletowymi zazwyczaj szalikami... ;) Trzeba mieć granice.. Jeśli mowa o pierdołach i trelemorele, typu :zasikana deska klozetowa, za dużo czosnku jesz, nie zmywasz garów, nie wynosisz śmieci... to okey... Ale czasem są kwestie, które nie są pierdołami - i ja zazwyczaj piszę tylko o poważnych sytuacjach, granicznych - bo wtedy wszystko się okazuje - a leżeć, tańczyć, śpiewać,obżerać się, chlać , oglądać tv i się miziać to każdy głupek potrafi.... i takie bzdurne codzienne nudne życie nie świadczy w ogóle o miłości - dopiero jak zrobisz konkretny ruch i sprawdzisz... Lub życie postawi cię w tragedii i naprawdę trudnych sytuacjach lub ustawisz przynętę - to wychodzi szydło z worka i rzadko jaka para to przetrwa... Jedna na milion - i taki jest status miłości...
2018-06-12 02:10
ajsza35 lubię to! ;)
2018-06-12 11:03
varicella Jak rzadko, ale zgadzam się z feeberde. Nie można zachowywać się podle, a potem oczekiwać miłości od osoby, którą krzywdzimy. Nic nam w życiu nie jest dane na zawsze. O miłość trzeba dbać. Myślę, ze ukochanej osobie wybaczymy bardzo wiele i damy dużo więcej cierpliwości i zrozumienia niż wszystkim innym - ale wszystko ma granice.
2018-06-12 17:59
Lukrecja79 lubię to! ;)
2018-06-15 17:03
biglove90 lubię to! ;)
2018-06-24 20:34
PorywWiatru lubię to! ;)
2018-08-21 23:30
ammmi "Myślę, że w życiu są takie sukcesy, które w rzeczywistości były naszymi największymi porażkami. I porażki, które z perspektywy czasu okazały się być dla nas dobre. Życie zaskakuje. Są bliscy ludzie, którzy tak naprawdę są bardziej odlegli niż niejedna z gwiazd na niebie. I tacy, którzy mimo złudnego dystansu budują nasze serce. Są miłości, które okazały się być błędami. Są błędy, które tak naprawdę były miłością."
 KOMENTARZE (5) 
korsyka lubię to! ;)
2018-05-27 20:50
Malnka82 lubię to! ;)
2018-05-27 22:48
SOUL33 lubię to! ;)
2018-05-28 11:46
unnamed lubię to! ;)
2018-06-02 22:53
baranasi lubię to! ;)
2018-06-07 00:21
ammmi "Z tego się wychodzi. Powoli, z trudem, ale się wychodzi. Zapominasz kształt ust, ciepło ciała, tembr głosu, kolor oczu i smak pocałunków. Powoli, z mozołem to, co się kiedyś wydawało wszystkim, znika na dnie pamięci i tylko wspólne zdjęcia przypominają, że kiedyś gdzieś. Miejsca, wydarzenia, żarty, spory - wszystkie wspólne chwile - zdają się tylko snem. I to takim sprzed lat. Czasem przez warstwy nowych zdarzeń przebije się coś z pradziejów i targnie sercem, ale coraz rzadziej. Coraz słabiej. Aż wreszcie osoba, która była dla Ciebie każdym oddechem, będzie jak każdy inny przechodzień na ulicy: po prostu twarzą pojawiającą się znikąd w tłumie i w tym tłumie ginącą.”
 KOMENTARZE (7) 
hornedo lubię to! ;)
2018-04-24 18:52
hornedo lubię to! ;)
2018-04-24 18:53
Ewuska lubię to! ;)
2018-04-24 19:36
IgnoranceSound lubię to! ;)
2018-04-24 19:40
Alix lubię to! ;)
2018-04-25 11:14
coconik znam to uczucie...
2018-04-29 17:59
coconik znam to uczucie...
2018-04-29 17:59
ammmi "W życiu chyba o to chodzi, wiesz, żeby się niemądrze nie poddawać, kiedy jeszcze można wszystko. I żeby się za bardzo nie starać, kiedy nie ma już o co."
 KOMENTARZE (6) 
uparciuszekk lubię to! ;)
2018-04-23 20:48
a16n6 lubię to! ;)
2018-04-23 20:57
korsyka lubię to! ;)
2018-04-23 21:14
SOUL33 lubię to! ;)
2018-04-23 23:54
Agata11 lubię to! ;)
2018-04-24 11:23
Alix lubię to! ;)
2018-04-25 11:14

Ostatnio komentowane:

lesbijka Łódź. Przyjazna psycholożka
smaku Dzień dobry, chciałabym zapytać, jeśli można: jaka jest moja orientacja, jeśli jestem lesbijką i czy byłoby to oszukiwanie kobiet, gdyby mnie zobaczyły i stwierdziły, że jestem facetem?... opinia dodana 2019-05-27 21:18:35
muzyka Zawsze mocno żyłam i teraz mam co wspominać
Hitoshi W piątek byłam na koncercie Closterkeller. Anja jest niesamowitą kobietą, jest charyzmatyczna, silna i pewna siebie, dała przepiękny występ. Uwielbiam ją.... opinia dodana 2012-11-05 20:27:47
literatura Goblin Market - Rossetti Christina
A mnie się to tłumaczenie podoba. Jestem anglistką, literaturoznawczynią, i mogę zapewnić, że fragmenty...

Dołącz do naszej społeczności!

nowe i najaktywniejsze profile:

© KOBIETY KOBIETOM 2001-2019