Znaleziono 7 wyników

autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 21:17
Forum: Region Zachód
Temat: Wrocław, spotkanie ?
Odpowiedzi: 536
Odsłony: 64027

Re: Wrocław, spotkanie ?

Lub hmm kino?:)
autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 21:05
Forum: Region Zachód
Temat: Wrocław
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 456

Re: Wrocław

Lub moze kino?
autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 15:33
Forum: Region Zachód
Temat: Wrocław
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 456

Re: Wrocław

Lub moze kino jak nie lubisz imprez? :))
autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 13:50
Forum: Region Zachód
Temat: Miejsce na randke - Wrocław
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 14676

Re: Miejsce na randke - Wrocław

Jestem za :) mam 25 lat i jestem z Wrocławia: ) pozdrawiam O
autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 13:49
Forum: Region Zachód
Temat: Miejsce na randke - Wrocław
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 14676

Re: Miejsce na randke - Wrocław

Jestem za :)
autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 13:45
Forum: Region Zachód
Temat: Wrocław, spotkanie ?
Odpowiedzi: 536
Odsłony: 64027

Re: Wrocław, spotkanie ?

A byl ktos w hahu?:) 7 na Mikołaja będzie niezla impreza i bedzie duzo ludzi. Jestem wolna jesli ty tez to moze pojdziemy razem? Znajdzie sie chetna?:) pisz na priv :)
autor: Lubieciastka25
25 lis 2019, o 11:49
Forum: Region Zachód
Temat: Wrocław
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 456

Wrocław

Witam:) Czy istnieją jeszcze kobiety które chcą sie związać z druga kobietą? Czy juz gdzieś sie zaszyly i sie chowają: ) Jestem mila ,wrażliwa , szczera,wierna kobieta z poczuciem humoru Wrocławianka:) chetnie poznam kobiete wart uwagi :) cenie sobie szczerość ,oddanie, wierność i dbałość o związek ...