Znaleziono 85 wyników

autor: megara
1 sie 2015, o 10:11
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Jakich używacie aplikacji randkowych na telefony?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 4172

Re: dziewczyny zakładajcie tindera!

Przeciez to apka dla hetero wiec jakim cudem mam wiedziec kto jest les a kto nie?
autor: megara
19 lis 2013, o 15:05
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?
Odpowiedzi: 2192
Odsłony: 142381

Re: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?

wyślizgnął się niezauważony niczym ninja :mrgreen:
autor: megara
4 cze 2013, o 09:48
Forum: Nasze sprawy
Temat: Lesbijki a praca w policji
Odpowiedzi: 183
Odsłony: 24187

Re: Lesbijki a praca w policji

dziewczyny jakieś rady przed MS? będę bardzo wdzięczna :D
autor: megara
5 maja 2013, o 10:30
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Chyba mi wyje homoradar?
Odpowiedzi: 412
Odsłony: 94896

Re: Chyba mi wyje homoradar?

Witam serdecznie, Jestem nową użytkowniczką forum. Tak się składa, że zajmuję się gwiazdami. Doniesienia ze świata blasku fleszy i świateł jupiterów mam w jednym paluszku, śledzę je na bieżąco. Przy takim stanie rzeczy pewnie nikogo moje zainteresowanie showbiznesem i polityką nie zdziwi. Myślę, iż...
autor: megara
29 sty 2013, o 13:59
Forum: Nasze sprawy
Temat: Dlaczego większość lesbijek nie chcę dzieci ?
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 9968

Re: Co z instynktem macierzyńskim u lesbijek?

Ja nam tylko instynkt kocierzyński :)
autor: megara
26 lis 2012, o 15:19
Forum: Forum o forum i portalu
Temat: Nowe hasła w portalu
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 198284

Re: Nowe hasła w portalu

Dlaczego za każdym razem jak się loguję to od razu wyskakuje, że zbyt dużo niepowodzeń i muszę zmieniać hasło wpisywać kod? Nudne to już jest :cry:
autor: megara
26 paź 2012, o 12:46
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?
Odpowiedzi: 2192
Odsłony: 142381

Re: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?

chyba wmawia sobie, że jestem hetero:/ Lepiej dla mnie. Strach pomyśleć co by zrobiła gdybym ją uświadomiła... Ale, że nieumyślnie chciała mnie pogodzić z eks to już mistrzostwo :lol: no faktycznie mistrzostwo :) pewnie by już nigdy nie zasnęła gdyby się o tym dowiedziała :twisted: i to jest to co ...
autor: megara
17 sie 2012, o 14:43
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

IMO źle na to patrzysz; dla jednych bycie ową mniejszością jest od początku czymś naturalnym, dla innych - to długotrwały proces dojrzewania do samoakceptacji, któremu towarzyszą liczne wątpliwości, wewnętrzne rozterki, dylematy itp, co przecież jest jak najbardziej zrozumiale, bo każdy jest odrębn...
autor: megara
17 sie 2012, o 13:54
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

Tzn. że Ty masz dwa życia? jedno jako homo a drugie jako człowiek?
autor: megara
17 sie 2012, o 13:46
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

Males pisze: A co do stanowiska Kościoła to jestem wierząca, ale nie uważam że w miłości homoseksualnej jest coś złego,w końcu każdy ma prawo kochać:)
Święte słowa :mrgreen:
autor: megara
17 sie 2012, o 13:44
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

szczerze współczuje Ci takiego podejścia i niestety dopóki Ty nie zmienisz nastawienia to nie oczekuj tego od innych. oj, powiało trochę naiwnym idealizmem. Na pewno nasze nastawienie ma wpływ na wiele rzeczy ale nie oszukujmy się - nie na wszystkie a już na pewno nie na czyjeś przekonania. Są ludz...
autor: megara
17 sie 2012, o 13:36
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

Sory megara ale z czego tu być dumnym, że jest się w zdecydowanej mniejszości społeczenstwa bo normalnie laska leci na faceta a facet na laske? a ja jestem inna zajebista bo lece na laski. To jest inność i nigdy nie jest fajna, chyba ze wmawiamy sobie ze jest fajnie by poczuć się lepiej z tą całą i...
autor: megara
17 sie 2012, o 12:41
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

nie ma nic dobrego w byciu lesbijką! katorga! mnie nic dobrego nie spotkało.. rodzina nie akceptuje i nie zaakceptuje nigdy bo to ludzie pobożni, znajomi niby spoko ale czuję się jak wybrakowany element bo to dziwne że kobieta z kobietą :roll: sex spoko for fun no ale żeby żyć z kobietą, iść w parz...
autor: megara
16 sie 2012, o 13:38
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy i jak Was rozwija życie jako les?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5602

Re: Czy i jak Was rozwija życie jako les?

nie ma nic dobrego w byciu lesbijką! katorga! mnie nic dobrego nie spotkało.. rodzina nie akceptuje i nie zaakceptuje nigdy bo to ludzie pobożni, znajomi niby spoko ale czuję się jak wybrakowany element bo to dziwne że kobieta z kobietą :roll: sex spoko for fun no ale żeby żyć z kobietą, iść w parz...
autor: megara
11 sie 2012, o 19:47
Forum: Nasze sprawy
Temat: Znak rozpoznawczy ?
Odpowiedzi: 1818
Odsłony: 233613

Re: Znak rozpoznawczy ?

Zastanawiam się nawet czy nie założyć Ci fanpaga na facebooku :mrgreen: Ale to musiałabyś coś jeszcze napisać :>
autor: megara
10 sie 2012, o 13:41
Forum: Nasze sprawy
Temat: Znak rozpoznawczy ?
Odpowiedzi: 1818
Odsłony: 233613

Re: Znak rozpoznawczy ?

Na własnym doświadczeniu opieram :mrgreen: I szczerze sama się zaczęłam zastanawiać dlaczego akurat Twoje posty zapadają mi w pamięć ale nie potrafię odp. na to pytanie :roll: Za to przypomniało mi się teraz jak czytałam jakieś Twoje opowiadanie chyba nawet trochę erotyczne ajć dobre było :twisted:
autor: megara
10 sie 2012, o 11:44
Forum: Nasze sprawy
Temat: Znak rozpoznawczy ?
Odpowiedzi: 1818
Odsłony: 233613

Re: Znak rozpoznawczy ?

Fakt - jak się sama nie upilnujesz to Cię nikt nie upilnuje :mrgreen: Będziesz chciała pójść w tango to i obrączka Ci nie pomoże :twisted:
autor: megara
9 sie 2012, o 18:52
Forum: Nasze sprawy
Temat: Znak rozpoznawczy ?
Odpowiedzi: 1818
Odsłony: 233613

Re: Znak rozpoznawczy ?

Od pewnego czasu noszę na lewym kciuku obrączkę, którą dostałam w prezencie od mojej Kobiety (rzekomo ma mnie "pilnować" :wink: ), choć bywało, że często nosiłam podobne na tym samym palcu - ale raczej ze względu na to, że mi się to po prostu podobało; mamy również identyczne tatuaże w tych samych ...
autor: megara
3 sie 2012, o 15:33
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Chyba mi wyje homoradar?
Odpowiedzi: 412
Odsłony: 94896

Re: Chyba mi wyje homoradar?

Majka fajnie wygląda, fajny styl i w ogóle totalnie mój typ jeżeli chodzi o wygląd. Natomiast to jak mówi i co mówi jakoś mnie nie przekonuję, nie trafia do mnie kompletnie. Jakaś jest taka sztuczna. Nie wiem chyba sama o co mi dokładnie chodzi. Kiedyś jakoś bardziej ją lubiłam. A jeżeli chodzi o ra...
autor: megara
26 lip 2012, o 11:49
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Chyba mi wyje homoradar?
Odpowiedzi: 412
Odsłony: 94896

Re: Chyba mi wyje homoradar?

Byłam :D
autor: megara
25 lip 2012, o 12:31
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Chyba mi wyje homoradar?
Odpowiedzi: 412
Odsłony: 94896

Re: Chyba mi wyje homoradar?

Maja jest aktualnie w Kołobrzegu na Sunrise Fashion Festival i udziela porad odnośnie wizerunku :) Bardzo ładnie wygląda i jest naprawdę bardzo sympatyczna.
autor: megara
11 lip 2012, o 11:38
Forum: Nasze sprawy
Temat: Lesbijki a praca w policji
Odpowiedzi: 183
Odsłony: 24187

Re: Lesbijki a praca w policji

a nie możesz powiedzieć prawdy częściowej? pytania o życie osobiste maja raczej na celu zweryfikowanie czy masz poukładana tą sferę życia. w testach z tego co pamiętam jest jedno pytanie pośrednio dotyczące preferencji seksualnych (czy podobają sie Pani/Panu osoby tej samej płci, lub jakoś tak). Wi...
autor: megara
9 lip 2012, o 14:40
Forum: Nasze sprawy
Temat: Lesbijki a praca w policji
Odpowiedzi: 183
Odsłony: 24187

Re: Lesbijki a praca w policji

Ja w sierpniu mam egzamin do Policji i szczerze trochę mnie wystraszyłyście tymi pytaniami o partnera/partnerkę bo co ja powiem jak się mnie zapytają czy kogoś mam? Nie nie mam. A z kim pani mieszka? Z koleżanką. A długo? Nieeee tylko ponad 7 lat. Ja piernicze... :shock:
autor: megara
9 lip 2012, o 09:35
Forum: Nasze sprawy
Temat: Znak rozpoznawczy ?
Odpowiedzi: 1818
Odsłony: 233613

Re: Znak rozpoznawczy ?

Gravity_Heart pisze:Aaa! Jeszcze podobno, jeśli ten pierwszy palec u stopy jest mniejszy od drugiego, to wtedy też jest się lesbijką! ;D
hehe dobrze, że jest lato to będzie można się rozpoznać :mrgreen:
autor: megara
19 maja 2012, o 16:43
Forum: Kulturalne opinie
Temat: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Odpowiedzi: 624
Odsłony: 189722

Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności

W czwartki o 23:30 na polsat cafe leci program dziewczyny i ich dziewczyny. Jest to amerykański The Real L World. Obejrzałam tylko jeden odcinek i był naprawdę fajny. Polecam :)
autor: megara
26 kwie 2012, o 18:20
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?
Odpowiedzi: 2192
Odsłony: 142381

Re: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?

No no... jeśli to jest prawdziwe... http://demotywatory.pl/3771542/Twoje-zwierzatko dawno sie tak nie uśmiałam Ale w tym nie ma nic śmiesznego !!!!!!!!!!!!!!!! Biedny ptaszek szamocze się, aby wyciągnąć łapkę, która mu uwięzła w obrączce palanta, który nakręcił ten filmik. Żenujące :( Nie wydaje mi...
autor: megara
26 kwie 2012, o 10:24
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?
Odpowiedzi: 2192
Odsłony: 142381

Re: Co was dziś rozśmieszyło. zdziwiło, zszokowało?

Flimpe_L pisze:No no... jeśli to jest prawdziwe...
http://demotywatory.pl/3771542/Twoje-zwierzatko
dawno sie tak nie uśmiałam
autor: megara
25 kwie 2012, o 15:51
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Ptasi offtop najdroższych wad
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 2451

Re: Ptasi offtop najdroższych wad

ja chyba troszkę oszalałam na punkcie mojej suczki, jeśli mi ktoś powie, że zwierzak to nie dziecko dla swojego właściciela to powiem, że o niego nie dba. Moja Dzidzia weszła mi już prawie na głowę- dosłownie. Uwielbia wskakiwać mi na plecy i siedzieć niczym papuga na ramieniu :mrgreen: Bardzo rzad...