Znaleziono 215 wyników

autor: Wieloryb
28 sty 2009, o 14:15
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: leworęczność
Odpowiedzi: 73
Odsłony: 9953

prawa łapka, ale czasem łapie rozne narzedzia(ew pacjentów) w lewa i dostaje za to po łbie, nie wiem jaka to roznica skoro leworeczni robia wsyztko lewa i nie dzieje sie nikomu krzywda, ale widocznie jak jestem praworeczna to lewą powinnam sobie odciąc jakiz ten swiat czarno biały
autor: Wieloryb
28 sty 2009, o 14:00
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: a jak tam sesyja ???
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 60503

Kochane, cóż to jest sesyja... nic to, wyspac sie przynajmniej mozna. ja mam wieczna sesyje, co 2-3 tyg zaliczonko albo egzaminek... moja jedyna przerw w ciagu roku to 2 tyg świat...A jutro jedna z najwiekszych kobył...zdycham mózg mi paruje, dobrze ze zaraz weekend bo padłabym trupem bez tych 2 dni...
autor: Wieloryb
28 sty 2009, o 13:56
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

Nienawidze ustnych egzaminow...ATOJU¯JUTRO!!! :shock:
autor: Wieloryb
18 sty 2009, o 21:49
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

znow sie cholere nie puczylam tyle ile chcialam...12 dni do egzaminuzeby jeszcze spedzic ten stracony czas pozytecznie, ale nieee grzebalam w necie, ogladalm koncert Pink i obejrzalam jakies wykłady Lwa-Starowicza ktore to niewiele nowego wniosły w moje życie, ale moze dla przecietnego heteryka byly...
autor: Wieloryb
16 sty 2009, o 21:36
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

spełnia, w kartonie nie mieszka, piechota nie chodzi, ja z reszta taz nie. ale moze powinnam to znajde lepszych znajomych... nie liczac tych irytujacych momentow kiedy wspomni o pedałach, spelnia moje warunki...z tego co widze to forum na złe emocje, mialam takowe bo ostatnio ciasno mi w mojej szafi...
autor: Wieloryb
16 sty 2009, o 21:27
Forum: Nasze sprawy
Temat: "Walka o normalność" ?
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 4134

ostatnio w "rozmowach w toku"(jakiejs wiekowej powtorce) widzialam wlasnie takiego jednego "praktycznego" psychologa, ktory wysunal argument ze niedlugo to ze zwierzetami sie beda hajtac i moj jakże ulubiony argument ze homoseksualizm to taka sama dewiacja jak pedofilia :lol: . o...
autor: Wieloryb
16 sty 2009, o 17:19
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

idealna pisze:
Wieloryb pisze:moja najlepsza kumpela jest homofobką, niech by to szag trafil kjm :evil: :evil: :evil: powiedziec jej nie powiedziec?
takich wybieramy przyjaciół -na jakich zasługujemy
kurna-dzieki, wnioskuje ze twoi idealni nigdy cie nie irytuja...
autor: Wieloryb
15 sty 2009, o 23:17
Forum: Nasze sprawy
Temat: Znak rozpoznawczy ?
Odpowiedzi: 1818
Odsłony: 243280

hetero nie maja zielonego pojecia, ba nie zwracaja nawet wiekszej uwagi, sprawdzilam,jak juz zauwaza pytaja czemu na tym palcu, bo tak :-P jeszcze sienei spotkalam zeby ktos zapytal czy to ma jakies znaczenie
autor: Wieloryb
15 sty 2009, o 23:09
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

moja najlepsza kumpela jest homofobką, niech by to szag trafil kjm :evil: :evil: :evil: powiedziec jej nie powiedziec?
autor: Wieloryb
15 sty 2009, o 23:00
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: temat maturalny
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 4978

u nas nie przerabiano w ogole, a o wyspie lesbos bylo na historii, ze jest i to tylko dlatego ze historyk mial bzika na punkcie geografii....
autor: Wieloryb
10 sty 2009, o 17:25
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: temat maturalny
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 4978

na szczescie nie mialam okazji pisac nowej matury i polskiego nie ucze ale temat choc postawilbym od razu ocene wyzej za "coś nowego" ryzykowny. w zasadzie to kazdy temat ktory nie brzmi podobnie do "miłoś w literaturze i sztuce" "lub śmierć na przekroju..." moze sie ko...
autor: Wieloryb
6 sty 2009, o 12:21
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu się dzielimy pozytywnymi emocjami :)
Odpowiedzi: 5146
Odsłony: 432613

po 10 minutach udało mi sie otworzyc samochod!!! nie ma to jak mrozek w strefie wysokiej wilgotnosci....
autor: Wieloryb
3 sty 2009, o 14:20
Forum: Nasze sprawy
Temat: Biseksualne kobiety
Odpowiedzi: 2951
Odsłony: 288757

jak dla mnie biseksualizm jest swego rodzaju przeklenstwem.kiedys kiedy nie uswiadomilam sobie swojej orientacji myslam ze to tkaie fajne bo wieksza szansa na randke jak to ktos napisal, ale czy na pewno? ludzie niezaleznie od orientacji podswiadomie szufladkuja sobie swiat i stawiaja biseksualizm g...
autor: Wieloryb
3 sty 2009, o 13:48
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Powitalnia III - tu witaja sie i przedstawiaja nowe foremki
Odpowiedzi: 1403
Odsłony: 138123

wróciłam z mojej poróży w w ciemny i zimny heteroseksualny swiat, a juz myslalam ze mi konto skasowało, uff, nadal moge sobie ponarzekac na paskudna przypadłosc seksualnego nieszdecydowania;)
zatem witma ponownie
autor: Wieloryb
3 cze 2008, o 12:57
Forum: Nasze sprawy
Temat: Czy moja siostra tez kocha kobiete ?
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 8957

to nawet bardziej wskazuje na pochodzenie z innej planety ;)
spoko, moze ona poprostu nie lubi gadac o calym swoim zyciu mlodszej siostrze :wink:
autor: Wieloryb
3 cze 2008, o 12:50
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Znane L
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 44650

i w ogole co to za pomysla placic za przyznanie sie do bycia les...za odpowiednia sume mozna przyznac sie do wielu zeczy zwlaszcza jak ma sie wieczny niedostatek pieniedzy
autor: Wieloryb
3 cze 2008, o 11:00
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Znane L
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 44650

autor: Wieloryb
3 cze 2008, o 10:05
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu się dzielimy pozytywnymi emocjami :)
Odpowiedzi: 5146
Odsłony: 432613

zdalam egzam na 4,5!!! :cool: :jupi: :dance: :gool: jestem boska :cool:
autor: Wieloryb
1 cze 2008, o 21:33
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: maly samochód
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6763

moim wymarzonym autem jest Porsche 911 carrera 2 czarne boskie.... :cool:
teraz jezdze Fiatem 600 znaczy sie sejem - tez jest kochany :wink: ogniscie czerwony :twisted:
autor: Wieloryb
1 cze 2008, o 21:28
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Co robię, gdy siedzę na kibelku
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 9471

ee tam fajny temat :lol: czytam jakas niesamowicie ciekawa ksiazke na ktora poza miejscam osobistego odosobnienia nie mam czasu - oczywiscie w toalecie czas plynie inaczej i potrafie to niezle sobie przeciagnac wersja druga jak nie mam interesujacych ksiazek czytam tele tydzien, dzial zwierzenia czy...
autor: Wieloryb
1 cze 2008, o 13:01
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

chce juz jechac na moje kochane zadupie świata :slonko: , rozbic namiot zjesc knorra i sniadanie pod chmurką wskoczyc w zimna wode uchlac sie przy ognisku :piwo:
autor: Wieloryb
1 cze 2008, o 12:50
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Znane L
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 44650

Loken jest taka wysoka czy misia taka malutka?

kolejna lista ;)
http://lesbianlife.about.com/cs/famousl ... sbians.htm
autor: Wieloryb
30 maja 2008, o 13:29
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

2,5 dnia do egzamu- załamka...
dwa lata w tydzien
125 pytan wielokrotnego wyboru.. od 2 lat nie mialma takiego hardcoru
umieram zdycham błagam o litoś...
autor: Wieloryb
29 maja 2008, o 11:53
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Znane L
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 44650

myslalam ze sie znam na filmach... w terminatorze biegala jakaś naga lesbijka?
autor: Wieloryb
19 kwie 2008, o 13:49
Forum: Nasze sprawy
Temat: Homoradar
Odpowiedzi: 1120
Odsłony: 151556

moda na teczowe wzorki - tak mysle dlategotez trzeba wyostrzyc radary ;)
autor: Wieloryb
14 kwie 2008, o 21:57
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Znane L
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 44650

:lol:
autor: Wieloryb
12 kwie 2008, o 14:58
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Znane L
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 44650

akurat... i na pewno wskazuja na to inicjały LL normalnie lesbijak do kwadratu :lol:
autor: Wieloryb
10 kwie 2008, o 17:49
Forum: Nasze sprawy
Temat: test na lesbijstwo
Odpowiedzi: 122
Odsłony: 38184

motylku ty to masz widze pytania...dociekliwa jestes i tajemnicza zarazm :shock:
autor: Wieloryb
8 kwie 2008, o 23:12
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

dla poprawy humoru katklizm pod postacia braku pradu paralizu komunikacji i ogolnie bajzlu...
autor: Wieloryb
7 kwie 2008, o 23:58
Forum: Rozmowy przy szarlotce
Temat: Tu wyrzucamy złe emocje w kulturalny sposób :)
Odpowiedzi: 7320
Odsłony: 605652

jestem ogolnie wkur.... pi pip piiip na wszystko i wszytkich w szczecinie pada śnieg!!!!kwiecien jest tak? wali jak w srodku stycznia! polowa moich kolegow ze studiow to logistyczni debile moj asystent to len patentowany,buc i cholerny szowinista stracilam asyste bo jakiejs babie nie chcialo sie od ...