Seksowne a może branżowe celebrytki- znacie jakieś?

Dyskusje, wymiana opinii i doświadczeń na tematy związane z życiem kobiet kochających kobiety. Wsparcie dla potrzebujących.
TonicGin
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2017, o 18:48

Seksowne a może branżowe celebrytki- znacie jakieś?

Post autor: TonicGin » 5 gru 2017, o 11:43

Ostatnio byłam na filmie 'listy do M3'. Była tam postać kobietki, dj'a radiowego o imieniu Rudolf ( :scratch: ) zagrana przez Danutę Stenkę. W którkich włosach wyglądała naprawdę fajnie :toast: , poprostu kobietka rasowa i bardzo branżowa. Choć oczywiście w życiu osobistym raczej nie jest.
Nie znam się zbytnio na polskim kine , ani nie śledzę tabloidów, dlatego pytam tu na formu , czy są w polsce jakieś fajne branżowe dziewczyny, które wam podchodzą jako takie, lub kótre są Out?
Awatar użytkownika
kokona
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 408
Rejestracja: 14 lis 2012, o 12:50

Re: Seksowne a może branżowe celebrytki- znacie jakieś?

Post autor: kokona » 5 gru 2017, o 17:05

Chyba niestety nie ma wyoutowanych celebrytek.
She's not the chapter. She's all the story
Awatar użytkownika
chocoladee
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
Posty: 279
Rejestracja: 7 wrz 2005, o 00:00
Lokalizacja: Liverpool

Re: Seksowne a może branżowe celebrytki- znacie jakieś?

Post autor: chocoladee » 5 gru 2017, o 20:14

hmm

panie bi
chylinska
kozidrak
kayah
hahaha mandaryna
bartosiewicz

les
magda pokora (ich troje)
przemyk
... Nawet najgorsza prawda jest lepsza od najlepszego kłamstwa ...
jasandra
super forma
super forma
Posty: 1755
Rejestracja: 23 sty 2014, o 18:24

Re: Seksowne a może branżowe celebrytki- znacie jakieś?

Post autor: jasandra » 5 gru 2017, o 20:43

Z tą Przemyk to chyba nieprawda. Też mnie kiedyś intrygowała, choć wydaje mi się, że jest wierzącą katoliczką.
Choć piosenka z teledyskiem "Kochana" wcale nie jest tak jednoznacznie o przyjaźni :D.