Mam chłopaka, ale chyba podobają mi się dziewczyny

Dyskusje, wymiana opinii i doświadczeń na tematy związane z życiem kobiet kochających kobiety. Wsparcie dla potrzebujących.
ODPOWIEDZ
czuczu_wk
Posty: 1
Rejestracja: 10 paź 2020, o 14:37

Mam chłopaka, ale chyba podobają mi się dziewczyny

Post autor: czuczu_wk » 10 paź 2020, o 14:53

Hej!
Nie mam kompletnie z kim porozmawiać na ten temat, a czuję, że potrzebuję pomocy. Mam 22 lata, od ponad 2 lat mam chłopaka. Od najmłodszych lat wiedziałam, że podobają mi się zarówno dziewczyny, jak i mężczyźni. Nigdy jednak nie miałam dziewczyny, zawsze spotykałam się tylko z chłopakami. Do tego bardzo długo utrzymywałam to w tajemnicy. Chyba głównie ze względu na strach przed opinią innych. Trudno mi też było sobie wyobrazić, że udałoby mi się znaleźć dziewczynę (pochodzę z małego miasta, aktualnie studiuję w większym i wciąż wydaje mi się to strasznie trudne). Z chłopakiem układa nam się różnie, jak to w związku, ale włożyłam naprawdę dużo pracy w tę relację. Ostatnio jednak coraz częściej widzę, że patrzę inaczej na inne kobiety. Zawsze wydawało mi się, że dziewczyny tylko mnie podniecają, nie byłabym w stanie zakochać się i stworzyć szczęśliwego związku. No i najczęściej podobały mi się dziewczyny, z którymi nie miałam żadnego kontaktu - aktorki, youtuberki. Ale zaczęło się to zmieniać, coraz częściej myślę, że byłabym w stanie stworzyć romantyczną relację z drugą kobietą. Niedawno byłam na siłowni i ćwiczyłam obok ślicznej dziewczyny i uderzyła mnie myśl, że byłabym w stanie zaprosić ją na randkę, aż nie mogłam się skupić na ćwiczeniach :oops: Od jakiegoś czasu widzę też, że śmielej mówię o tym, że lubię obie płcie. Jeszcze z rok temu wiedział o tym tylko mój chłopak, teraz jestem w stanie to powiedzieć przy takiej normalnej rozmowie ze znajomymi (mimo to wciąż nie powiedziałam moim przyjaciółkom czy rodzicom. Nie czułam też takiej potrzeby ze względu na aktualny związek z chłopakiem). Wiem, że strasznie rozwlekam tę histor