Homoradar

Dyskusje, wymiana opinii i doświadczeń na tematy związane z życiem kobiet kochających kobiety. Wsparcie dla potrzebujących.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Markiza
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 55
Rejestracja: 22 paź 2005, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Homoradar

Post autor: Markiza » 16 lip 2006, o 20:47

Jakkolwiek głupio to brzmi, właśnie mi się włączył :D Niesamowite, ile nas jest!!
Ma_
Awatar użytkownika
HellFire
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
Posty: 249
Rejestracja: 8 lip 2006, o 00:00
Lokalizacja: z Wrocławia :)

Post autor: HellFire » 16 lip 2006, o 20:50

:O gdzie znalazlas wlacznik?? ja szukam, szukam i znalezc nie moge... nie wiem, czy w ogole taki posiadam. mozna gdzies we wroclawiu kupic? :wink:
Awatar użytkownika
szczurzyca
super forma
super forma
Posty: 1078
Rejestracja: 16 mar 2006, o 00:00

Post autor: szczurzyca » 16 lip 2006, o 20:54

We Wrocławiu to wystarczy dobrze się rozejrzeć :)))
Awatar użytkownika
HellFire
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
Posty: 249
Rejestracja: 8 lip 2006, o 00:00
Lokalizacja: z Wrocławia :)

Post autor: HellFire » 16 lip 2006, o 20:56

heh :) mi tylko cos mowi obraczka na kciuku, i nic wiecej :P i ew Labrys, jak zauwaze
Awatar użytkownika
Pinkberry
super forma
super forma
Posty: 7088
Rejestracja: 11 sie 2004, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pinkberry » 16 lip 2006, o 20:56

Mój się wyspecjalizował. Potafię też wykrywać takie, które jeszcze nie wiedzą, ze są lesbijkami i taki, co myslą że są, ale racji nie mają :>
Ja to chyba mutant jestem:P
Awatar użytkownika
szczurzyca
super forma
super forma
Posty: 1078
Rejestracja: 16 mar 2006, o 00:00

Post autor: szczurzyca » 16 lip 2006, o 20:58

Pinkberry pisze:Mój się wyspecjalizował. Potafię też wykrywać takie, które jeszcze nie wiedzą, ze są lesbijkami i taki, co myslą że są, ale racji nie mają :>
Ja to chyba mutant jestem:P
To może ja do oceny powinnam się stawić???
Może tylko myślę, że jestem :P
Awatar użytkownika
HellFire
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
Posty: 249
Rejestracja: 8 lip 2006, o 00:00
Lokalizacja: z Wrocławia :)

Post autor: HellFire » 16 lip 2006, o 21:02

:O... poszukuje radarowej korepetytorki. jak wy to robicie!? po czym poznajecie?
Awatar użytkownika
Markiza
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 55
Rejestracja: 22 paź 2005, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Markiza » 16 lip 2006, o 21:06

Oj, Hellfire, ciągle pytałam mojej dziewczyny, jak ona to robi, gdy jeszcze sama nic nie widziałam. I ona wymyślała odpowiedzi: po chodzie, po spojrzeniu, a ja nic nie łapałam. Aż samo przyszło. I za nic nie potrafię określić, po czym to poznaję. Po prostu wiem, i już :cool:
Ma_
Awatar użytkownika
ich_bin_allein
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 102
Rejestracja: 11 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: jetzt Krakau

Post autor: ich_bin_allein » 16 lip 2006, o 21:30

Dobra jestes:) u mnie on tez nie działa, może te z radarem przeprowadza jakieś szkolenia co by te mniej "spostrzegawcze" nagle odzyskały wzrok :cool:
...szaleństwo to niemożność przekazania swoich myśli...
Awatar użytkownika
witch85
super forma
super forma
Posty: 4193
Rejestracja: 24 mar 2005, o 00:00

Post autor: witch85 » 16 lip 2006, o 22:02

Mi się wydawało, że mam żle wykalibrowany, bo mi się na takich kobietach włączał, że nigdy bym nie podejrzewała. Jak sobie taką właśnie znalazłam to mu ufam.
A dziś z Beretem spotkałyśmy więcej parek, niż przez ostatnie 2 miechy razem.
Awatar użytkownika
Lamay
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 371
Rejestracja: 15 paź 2005, o 00:00

Post autor: Lamay » 16 lip 2006, o 22:05

a ja nie wiem czy homoradar mam. Czy on u mnie nie działa, czy po prostu nie spotykam lesbijek? :lol:
Awatar użytkownika
lilika
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 174
Rejestracja: 15 kwie 2005, o 00:00

Post autor: lilika » 16 lip 2006, o 23:03

hmm,chetnie odkupię,nawet nieco zużyty,moze reagować na co 10 ,byle w ogóle :cool:
_przepraszam wszystko,
że nie mogę być wszędzie_
Awatar użytkownika
Ciri
super forma
super forma
Posty: 5823
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:00
Lokalizacja: Cracovie

Post autor: Ciri » 17 lip 2006, o 08:46

witch85 pisze:A dziś z Beretem spotkałyśmy więcej parek, niż przez ostatnie 2 miechy razem.
Ciepło, to wyległy na ulice... :lol:

Markiza, gratuluję :D Ale myślę, że to nie jest sprawa włączenia - tylko pewnego procesu, mniej lub bardziej uświadomionego.
you’ve got to take this moment
then let it slip away
let go of complicated feelings

[img]http://www.dokina.pl/grafika/opis/1140/4.jpg[/img]
Awatar użytkownika
Sims
super forma
super forma
Posty: 2522
Rejestracja: 2 lis 2004, o 00:00

Post autor: Sims » 17 lip 2006, o 12:39

Mi sie też włączył . :wink: W dwóch swoich klientkach dopatrzyłam sie les . Chyba za duzo z Wami , na tym forum , przebywam . Ide sie leczyc . :wink:
Awatar użytkownika
~Emjotka~
super forma
super forma
Posty: 4591
Rejestracja: 15 wrz 2005, o 00:00

Post autor: ~Emjotka~ » 17 lip 2006, o 12:44

Sims pisze:Ide sie leczyc . :wink:
Już za późno... :glaszcze:
Kada izgovaram reč Ništa,
stvaram nešto što se ne smešta u bilo kakvo nepostojanje.
Awatar użytkownika
enzymowka
super forma
super forma
Posty: 4960
Rejestracja: 30 cze 2003, o 00:00
Lokalizacja: z latarni morskiej

Post autor: enzymowka » 17 lip 2006, o 13:25

HellFire pisze::O gdzie znalazlas wlacznik?? ja szukam, szukam i znalezc nie moge... nie wiem, czy w ogole taki posiadam.
Poszukaj obok punktu G.. :cool: .
gretchen
super forma
super forma
Posty: 5801
Rejestracja: 13 lis 2005, o 00:00
Lokalizacja: no direction home

Post autor: gretchen » 17 lip 2006, o 13:58

radze poczekać z szukaniem do liceum... na razie nauka może być zgubna w skutkach...
Now you don't talk so loud
Now you don't seem so proud
Awatar użytkownika
HellFire
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
Posty: 249
Rejestracja: 8 lip 2006, o 00:00
Lokalizacja: z Wrocławia :)

Post autor: HellFire » 17 lip 2006, o 14:21

enzymowka pisze:
HellFire pisze::O gdzie znalazlas wlacznik?? ja szukam, szukam i znalezc nie moge... nie wiem, czy w ogole taki posiadam.
Poszukaj obok punktu G.. :cool: .
znalazlam :D tylko ze zadnej les nie moge znalezc... no coz, chyba sie jeszcze dzisiaj do rynku przejade i sprawdze czy mam ten radar :)
Awatar użytkownika
witch85
super forma
super forma
Posty: 4193
Rejestracja: 24 mar 2005, o 00:00

Post autor: witch85 » 17 lip 2006, o 19:47

Ciri pisze:
witch85 pisze:A dziś z Beretem spotkałyśmy więcej parek, niż przez ostatnie 2 miechy razem.
Ciepło, to wyległy na ulice... :lol:
Akurat był najzimniejszy dzień tego lata. Tylko za chwilę odjeżdżał expres do Wawy. :(
Awatar użytkownika
Markiza
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 55
Rejestracja: 22 paź 2005, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Markiza » 17 lip 2006, o 21:14

[quote="Ciri"

Markiza, gratuluję :D Ale myślę, że to nie jest sprawa włączenia - tylko pewnego procesu, mniej lub bardziej uświadomionego.[/b][/color][/quote]


Ach Ciri, jestem tego samego zdania - po prostu zaczynam postrzegać kobiety w ten inny sposób :D

Ach, wczoraj wędrowałyśmy sobie po Poznaniu i spotkałyśmy trzy leski na przystanku. A w czwartek na pewnym koncercie siedziałyśmy przy wspólnym stoliku z jedną z nas :)
Bardzo, bardzo mnie to cieszy, że w końcu to zauważam!
Ma_
Suu
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 113
Rejestracja: 4 sty 2005, o 00:00

Post autor: Suu » 17 lip 2006, o 21:40

Ja chodzę sobie po Paryżu ( jak mam łaskawie czas) i mam wrażenie, że co druga dziewczyna to les.
a wczoraj sie dowiedziałam, że jestem ostatnią osobą, którą możnaby było "podejżewać o skłonności homoseksualne".

Czasem mój homoradar działa zbyt intensywnie i wtedy jest śmiesznie, bo w każdej spotkanej dziwczynie próbuję wyczaić te tak zwane skłonności.
Awatar użytkownika
Pinkberry
super forma
super forma
Posty: 7088
Rejestracja: 11 sie 2004, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pinkberry » 17 lip 2006, o 21:45

To jest myślenie homożyczeniowe a nie homoradar Suu :)
Suu
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 113
Rejestracja: 4 sty 2005, o 00:00

Post autor: Suu » 17 lip 2006, o 21:57

Homożyczeniowe!! ha! podoba mi sie!
Awatar użytkownika
a1psik
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 132
Rejestracja: 16 lip 2006, o 00:00
Lokalizacja: rzut okiem od stolicy

Post autor: a1psik » 17 lip 2006, o 23:21

Myślę ,że ten radarek to warto by sobie zamówić , bo coś nie mogę namieżyć nikogo a może poprostu za mało się rozglądam :?
Awatar użytkownika
seven
super forma
super forma
Posty: 3963
Rejestracja: 9 wrz 2004, o 00:00
Lokalizacja: Wrocław/Kraków

Post autor: seven » 17 lip 2006, o 23:29

Dziś w Krakowie, o 7 rano, weszłam do pustego pociągu do Wrocławia - a za mną panna les. Nieźle, nie ? Ona też wiedziała, co w trawie piszczy, bo referowała mamie, że w przedziale z "taką fajną panią" siedzi :wink:
Bieganie za kobietami jeszcze nikomu nie zaszkodziło, niebezpiecznie jest je złapać.
/Jack Davies/
Awatar użytkownika
ruby
super forma
super forma
Posty: 1945
Rejestracja: 18 cze 2004, o 02:08

Post autor: ruby » 18 lip 2006, o 08:31

seven pisze:Dziś w Krakowie, o 7 rano, weszłam do pustego pociągu do Wrocławia - a za mną panna les. Nieźle, nie ?
Toż to już plaga jest :)
Awatar użytkownika
Pcheła
super forma
super forma
Posty: 1599
Rejestracja: 25 sie 2003, o 00:00
Lokalizacja: Galway

Post autor: Pcheła » 18 lip 2006, o 11:38

zaraz sie okaze ze sa same lesby - heterycy to mniejszosc :lol: :lol: :lol:


ja nie rozpoznaje osob homo - zreszta nie czuje potrzeby. mi powiedziano ze na lesbe nie wygladam. (ciekawe po czym to poznali?)
[img]http://img183.imageshack.us/img183/1600/1yesitisnoitisntmq2.gif[/img]
Awatar użytkownika
Ciri
super forma
super forma
Posty: 5823
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:00
Lokalizacja: Cracovie

Post autor: Ciri » 18 lip 2006, o 12:49

seven pisze: Ona też wiedziała, co w trawie piszczy, bo referowała mamie, że w przedziale z "taką fajną panią" siedzi :wink:
:lol: :lol: :lol:

Pcheła, witaj w klubie, obie się dobrze maskujemy... wczoraj widziałam panią w TV - pomyślałam, że hetero to to ona nie jest ;) i faktycznie, zbliżenie na rączki... paluszki branżowe :twisted:
you’ve got to take this moment
then let it slip away
let go of complicated feelings

[img]http://www.dokina.pl/grafika/opis/1140/4.jpg[/img]
Awatar użytkownika
ruby
super forma
super forma
Posty: 1945
Rejestracja: 18 cze 2004, o 02:08

Post autor: ruby » 18 lip 2006, o 13:30

Ciri pisze:, zbliżenie na rączki... paluszki branżowe :twisted: [/b][/color]
O ! a jakie to są branżowe paluszki ? 8)
Awatar użytkownika
Ciri
super forma
super forma
Posty: 5823
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:00
Lokalizacja: Cracovie

Post autor: Ciri » 18 lip 2006, o 14:28

ruby pisze:O ! a jakie to są branżowe paluszki ? 8)
Palec serdeczny dłuższy od wskazującego. Nie jest to reguła w środowisku, jak to już odkryłyśmy na forum, ale nigdy (jeszcze!) nie spotkałam hetero o takich palcach. :)
you’ve got to take this moment
then let it slip away
let go of complicated feelings

[img]http://www.dokina.pl/grafika/opis/1140/4.jpg[/img]
ODPOWIEDZ