Male zmiany na forum

Pierwszy dzień na forum? Zapraszamy do powitalni i zapoznania się z regulaminem forum. Bywalczynie mogą tu dzielić się opiniami i pomysłami dotyczącymi forum i portalu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 5 sty 2011, o 00:23

Pewnie niektore z Was zaciekawi fakt, ze planujemy male zmiany w dzialach. Wszystko jest jeszcze w powijakach wiec jak sie ktorejs nasunie jakis fajny pomysl to chetnie skorzystamy.
1. Polaczyc piaskownice z szarlotka bo tak naprawde to oba dzialy sa takie same. Kiedys jak nie bylo regionalnych piaskownica sluzyla do umawiania sie. Teraz stracila swoja funkcje. Tym samym latwiej bedzie wyszukiwac watki oraz rozdzielimy dzialy powazne ( caly hyde park) od tych bardziej luznych. Watki z piaskownicy wrzucimy do szarlotki.
2. Zmodyfikowac nieco dzial "rozmowy o rozmawianiu" - zmienic tytul i tematyke. Wszedzie na forum porozrzucane sa powazne dosc watki nt uzaleznien, problemow natury psychicznej itp. Rozwazania na tematy duchowe maja miejsce w duchowych rozterkach niech i bedzie miejsce na psychike. Oczywiscie nie chcemy aby dzial sie stal miejscem na pseudo porady psychologiczne wiec bedzie pod szczegolna kontrola. Brakuje nam pomyslu na tytul i liczymy na Wasza inwencje.
Viva la revolución
Awatar użytkownika
Flimpe_L
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 851
Rejestracja: 29 sie 2010, o 13:41

Re: Male zmiany.

Post autor: Flimpe_L » 5 sty 2011, o 07:51

ad 2 Fajnie:)! :) Jaki ładny pomysł.....:) Ciekawe czy zmiany przejdą

pewnie dobrze by było zaznaczyć w opisie działu, że to nie są porady psychologiczne tylko rozmowy o psyche.
Cała Polska Śpiewa Sąsiadom!;)
Awatar użytkownika
Ali99
super forma
super forma
Posty: 1540
Rejestracja: 21 gru 2009, o 11:07

Re: Male zmiany.

Post autor: Ali99 » 5 sty 2011, o 17:28

Rzeczywiscie przydaloby sie troche zmian :wink:
„Mam wrażenie, że wszyscy poza mną są bezwstydnie szczęśliwi, ale mam nadzieję, że tylko udają.”
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Re: Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 5 sty 2011, o 22:33

Postanowione -piaskownica zostanie zlikwidowana. Watki zostana przeniesione do szarlotki. Tym samym uzyskamy jasne zasady ; Hyde Park to miejsce na powazne rozmowy. Pozotaje pytanie;
gdzie wrzucic powitalnie i pozegnalnie. Zastanawiamy sie nad zmiana miejsc glownych czesci forum ( hyde park, szlafroki i regionalne). Nie chcemy aby w Hyde Parku, ktory obecnie jest na gorze smiecono, witano sie itd. Na poczatku moze byc wiec troche chaos.
Co o tym sadzicie?
Viva la revolución
Awatar użytkownika
Flimpe_L
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 851
Rejestracja: 29 sie 2010, o 13:41

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Flimpe_L » 5 sty 2011, o 23:09

Do jednego wątku w szarlotkach, ale tak, żeby się wyróżniały, tzn żeby te które przychodzą zauważały je od razu?

czyli będzie Hyde park, szarlotka i regionalne + listy i forum o forum. Gdybym miała powiedzieć jak ja bym robiła to dałabym jeszcze osobno zainteresowania/pasje kulturę/ muzykę osobno od szarlotki i hydeparku. Tylko czy to nie będzie zbyt poprawna wersja forum? Bo jak jest chaos to przynajmniej jest gdzie "błądzić". Powodzenia i cierpliwości przy zmianach (mnie by była potrzebna)
Cała Polska Śpiewa Sąsiadom!;)
Awatar użytkownika
Eile
super forma
super forma
Posty: 1624
Rejestracja: 1 mar 2008, o 01:00

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Eile » 6 sty 2011, o 21:31

Podobają mi się te zmiany. Może te powitania, pożegnania wrzucić tam gdzie jest forum o portalu (można by zmienić nazwę).
Awatar użytkownika
Ali99
super forma
super forma
Posty: 1540
Rejestracja: 21 gru 2009, o 11:07

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ali99 » 7 sty 2011, o 16:21

No i w koncu co z ta piaskownica?nigdzie nie widze watkow z niej
„Mam wrażenie, że wszyscy poza mną są bezwstydnie szczęśliwi, ale mam nadzieję, że tylko udają.”
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Re: Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 7 sty 2011, o 17:35

No przeciez napisalam w swoim poscie wyzej. Watki z piaskownicy powedrowaly do szarlotki.
Viva la revolución
Awatar użytkownika
Ali99
super forma
super forma
Posty: 1540
Rejestracja: 21 gru 2009, o 11:07

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ali99 » 7 sty 2011, o 18:19

Przepraszam nie zauwazylam, moj blad.
„Mam wrażenie, że wszyscy poza mną są bezwstydnie szczęśliwi, ale mam nadzieję, że tylko udają.”
Awatar użytkownika
babette
super forma
super forma
Posty: 7356
Rejestracja: 25 paź 2005, o 00:00
Lokalizacja: Spod Grunwaldu

Re: Male zmiany na forum

Post autor: babette » 8 sty 2011, o 11:50

Mnie się zmiany podobają, ale chciałabym jeszcze, żeby zredukować ilość tematów przywieszonych na górze strony, bo za każdym razem trzeba to przewinąć, a jak się ogląda na małym monitorze, to jest upierdliwe.
Wpis pierwotny skonfiskowany.
Niezgodność z ACTA.
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: Male zmiany na forum

Post autor: zosia24 » 10 sty 2011, o 19:03

a czy gre w skojarzenia można dać na sam dół?
jest to na samej górze i ciągle mi to wisi. :evil:
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Re: Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 10 sty 2011, o 23:40

Zosia - forum samo uklada watki sortujac wg daty/ godziny napisania ostatniego watku przeciez.
Viva la revolución
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: Male zmiany na forum

Post autor: zosia24 » 11 sty 2011, o 11:49

tak właśnie wiem, ale ten dział był na samym początku i wisiały ciągle te skojarzenia.

jak dla mnie teraz jest ok.
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Awatar użytkownika
Ireth
super forma
super forma
Posty: 9197
Rejestracja: 17 cze 2004, o 00:00
Lokalizacja: Ørestad City

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ireth » 11 sty 2011, o 12:48

Chcialam zajrzec do nowego dzialu sport i hobby. Oto, jaki komunikat mi sie pojawil: "nie masz uprawnien do przegladania watkow w tym dziale". WTF?
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Awatar użytkownika
Lampi
super forma
super forma
Posty: 1716
Rejestracja: 5 lut 2008, o 00:00
Lokalizacja: Wieś cudowna, Wieś urocza.

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Lampi » 11 sty 2011, o 13:21

Ireth pisze:Chcialam zajrzec do nowego dzialu sport i hobby. Oto, jaki komunikat mi sie pojawil: "nie masz uprawnien do przegladania watkow w tym dziale". WTF?
Też ich nie posiadam,a mieć bym chciała. Trzeba zasłużyć? 8)
Obrazek
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Re: Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 11 sty 2011, o 13:33

Pozno bylo juz i nie sprawdzilam dokladnie ustawien. Przepraszam. Zaraz naprawie blad.
Viva la revolución
Awatar użytkownika
Flimpe_L
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 851
Rejestracja: 29 sie 2010, o 13:41

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Flimpe_L » 11 sty 2011, o 14:00

już działa, dzięks
Cała Polska Śpiewa Sąsiadom!;)
Awatar użytkownika
Ireth
super forma
super forma
Posty: 9197
Rejestracja: 17 cze 2004, o 00:00
Lokalizacja: Ørestad City

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ireth » 11 sty 2011, o 14:44

Dzieki, Doom :)
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Awatar użytkownika
fleurdumal
super forma
super forma
Posty: 2645
Rejestracja: 27 wrz 2006, o 00:00

Re: Male zmiany na forum

Post autor: fleurdumal » 18 sty 2011, o 17:02

Hmm, teraz ja z kolei nie mogę się zalogować w dwóch wątkach.
http://centaurus.org.pl/
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Re: Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 18 sty 2011, o 19:00

Watkach? A jakich? daj znac to zerkne co i jak.
Viva la revolución
Awatar użytkownika
fleurdumal
super forma
super forma
Posty: 2645
Rejestracja: 27 wrz 2006, o 00:00

Re: Male zmiany na forum

Post autor: fleurdumal » 18 sty 2011, o 21:18

Dzięki :) "depresja" i "psychopaci są wśród nas".
http://centaurus.org.pl/
Awatar użytkownika
doominika
super forma
super forma
Posty: 2912
Rejestracja: 14 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Londyn

Re: Male zmiany na forum

Post autor: doominika » 18 sty 2011, o 22:01

Nie wiem jaka droga wchodzisz na te watki ale;

- do "depresji" dostep masz normalnie
- psychopaci sa wsrod nas jest w koszu wiec nie masz dostepu.

zaloguj sie normalnie na stronie glownej forum i wejdz do dzialu a nastepnie watku. powinno dzialac. moze chcesz sie zalogowac poprzez jakis post, ktory z depresji wylecial do kosza i dlatego takie problemy. daj znac czy ok.
Viva la revolución
Awatar użytkownika
fleurdumal
super forma
super forma
Posty: 2645
Rejestracja: 27 wrz 2006, o 00:00

Re: Male zmiany na forum

Post autor: fleurdumal » 18 sty 2011, o 22:41

aaaa, dzięki :) spróbuję :)
http://centaurus.org.pl/
Awatar użytkownika
fleurdumal
super forma
super forma
Posty: 2645
Rejestracja: 27 wrz 2006, o 00:00

Re: Male zmiany na forum

Post autor: fleurdumal » 18 sty 2011, o 22:45

Tak, z głównej jest OK. Dzięki jeszcze raz :)
http://centaurus.org.pl/
Awatar użytkownika
babette
super forma
super forma
Posty: 7356
Rejestracja: 25 paź 2005, o 00:00
Lokalizacja: Spod Grunwaldu

Re: Male zmiany na forum

Post autor: babette » 27 sie 2011, o 20:48

W kategorii małych zmian się zmieści - skoro zrezygnowały z moderowania Jutka i Doom, to może czas byłby polikwidować te różne kategorie i zostawić po prostu "Moderatorki"?
Tym bardziej, że wg tego co jest w opisie Moderatorek Treści, nie mogą one dawać ostrzeżeń, a dziś jedno widziałam.
Wpis pierwotny skonfiskowany.
Niezgodność z ACTA.
Awatar użytkownika
Ireth
super forma
super forma
Posty: 9197
Rejestracja: 17 cze 2004, o 00:00
Lokalizacja: Ørestad City

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ireth » 27 sie 2011, o 20:53

No w moderacji to juz nam chyba tylko para z Trojmiasta zostala, bo Gusto nie widzialam od wiekow, a Japi od dawna.
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Awatar użytkownika
inge
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 537
Rejestracja: 23 cze 2008, o 02:00
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk

Re: Male zmiany na forum

Post autor: inge » 27 sie 2011, o 21:14

Ireth pisze:No w moderacji to juz nam chyba tylko para z Trojmiasta zostala, bo Gusto nie widzialam od wiekow, a Japi od dawna.
to mało trochę, przydałoby się więcej tej moderacji, ale chyba w ogóle mało starszych stażem foremek zostało
"Wszystko zostało już powiedziane, ponieważ jednak nikt nie słucha, trzeba wciąż zaczynać od nowa."
André Gide
Awatar użytkownika
Ireth
super forma
super forma
Posty: 9197
Rejestracja: 17 cze 2004, o 00:00
Lokalizacja: Ørestad City

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ireth » 27 sie 2011, o 21:19

Ale do moderacji nie trzeba stazu, tam sie inne kwalifikacje licza ;)
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Awatar użytkownika
inge
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 537
Rejestracja: 23 cze 2008, o 02:00
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk

Re: Male zmiany na forum

Post autor: inge » 27 sie 2011, o 21:56

Ireth pisze:Ale do moderacji nie trzeba stazu, tam sie inne kwalifikacje licza ;)
tylko jak rozpoznać bez tego stażu czy któraś foremka kwalifikacje owe posiada? :) no chyba, że zaufać w ciemno potencjalnej kandydatce
"Wszystko zostało już powiedziane, ponieważ jednak nikt nie słucha, trzeba wciąż zaczynać od nowa."
André Gide
Awatar użytkownika
Ireth
super forma
super forma
Posty: 9197
Rejestracja: 17 cze 2004, o 00:00
Lokalizacja: Ørestad City

Re: Male zmiany na forum

Post autor: Ireth » 27 sie 2011, o 22:01

Czasami juz po pieciu pierwszych postach widac, czy sie ktos nadaje, czy nie ;) Mnie na przyklad moj nos rzadko zawodzi, pamietam tylko dwa przypadki, kiedy nieslusznie ocenilam foremke po pierwszych postach.
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
ODPOWIEDZ