integracja Warszawska - zorganizowana akcja

woj. mazowieckie
adama
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 951
Rejestracja: 12 sie 2014, o 23:07

Re: Ognisko Warszawa

Post autor: adama » 14 sie 2015, o 21:37

Babette, tam jest duża polana (przystosowana). A ogień wzbudza emocje :twisted:

p.s. w razie czego Wisła obok .... :sing:
ukwar
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 108
Rejestracja: 17 cze 2009, o 02:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ognisko Warszawa

Post autor: ukwar » 16 sie 2015, o 22:06

Następnym razem proponuję zrobić wydarzenie na fb i udostępnić na grupach w stylu LGBT - Mazowieckie. Inicjatywa ekstra, ale im więcej osób, tym ciekawiej. ;)
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: Ognisko Warszawa

Post autor: zosia24 » 16 sie 2015, o 22:09

Ok, następnym razem można tak zrobić :)
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

integracja Warszawska

Post autor: Wiosennagwiazda » 20 wrz 2015, o 20:09

Październik z owocami w tle :czerwononosyrenifer:

W II części października jest pomysł na spotkanie.
Będzie jesienne, więc nie tylko wspólna atmosfera Nas rozgrzeje:)


Mam nadzieję, że dołączycie!!
(szczegóły niebawem)
Awatar użytkownika
Japonka
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3906
Rejestracja: 3 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Japonka » 26 wrz 2015, o 12:48

Jakby któraś nazbierała grzybów i przyniosła. Chętnie bym zjadła taką jajecznicę z kurkami :) Albo borowiki na maśle :)
Pozdrawiam Piękne Panie
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 26 wrz 2015, o 12:59

:D :D
Japonko to byłby impuls do zorganizowania leśnej integracji z koszykiem w dłoni. A to nawet byłaby dobra zabawa- kto więcej :wink: a potem pseudo grill na Młocinach :wink:
Awatar użytkownika
Pani_Procedura
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 98
Rejestracja: 3 mar 2008, o 01:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Pani_Procedura » 27 wrz 2015, o 20:53

Halucynacje murowane. ;-)
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 10 paź 2015, o 20:50

17.10.2015
Plany Nam się powoli krystalizują, podobnie, jak rodzynki. Teraz czas, żeby je zdekrystalizować :wink:
Spotkamy się 17.10.2015

Miejsce- jeszcze ustalamy, ale zapewne będzie to centrum, lub okolice.
Godzina 18-...

Serdecznie zapraszamy,

Kontakt- tradycyjnie PW/tel.
:slonko:

Obrazek
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: zosia24 » 10 paź 2015, o 21:42

Obrazek
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Awatar użytkownika
Interlokutorka
super forma
super forma
Posty: 1018
Rejestracja: 8 mar 2014, o 12:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Interlokutorka » 10 paź 2015, o 22:14

Wiosennagwiazda pisze:
Spotkamy się 17.10.2015
Godzina 18-...
Pewnie nie wiecie, ale nie dość, że macie konkurencję w postaci pewnej inicjatywy organizowanej w ramach ogłoszeń (2 godziny później), to w dodatku jest jeszcze to: http://www.wff.pl/pl/film/sick - jedyna projekcja w godzinach "standardowo" pozapracowych jest właśnie w sobotę wieczorem.

Chyba należy się cieszyć, że w końcu przyszła ta wiekopomna chwila, w której od nadmiaru głowa... boli
:czerwononosyrenifer:
To ważne dokąd płyniesz, a nie skąd https://www.youtube.com/watch?v=W5DegZrdPjU
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 10 paź 2015, o 22:26

Interlokutorka pisze:
Wiosennagwiazda pisze:
Spotkamy się 17.10.2015
Godzina 18-...
Pewnie nie wiecie, ale nie dość, że macie konkurencję w postaci pewnej inicjatywy organizowanej w ramach ogłoszeń (2 godziny później), to w dodatku jest jeszcze to: http://www.wff.pl/pl/film/sick - jedyna projekcja w godzinach "standardowo" pozapracowych jest właśnie w sobotę wieczorem.
ho, ho... film zachęca, ale..... :wink: jest też seans w czwartek zaraz po korpo-czteroliterogodzinach
Chyba należy się cieszyć, że w końcu przyszła ta wiekopomna chwila, w której od nadmiaru głowa... boli [/size] :czerwononosyrenifer:
Inter, inter, będziesz losować? :slonko: jaką metodę zastosujesz? :wink:
Awatar użytkownika
Interlokutorka
super forma
super forma
Posty: 1018
Rejestracja: 8 mar 2014, o 12:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Interlokutorka » 10 paź 2015, o 22:34

Wiosennagwiazda pisze: ho, ho... film zachęca, ale..... :wink: jest też seans w czwartek zaraz po korpo-czteroliterogodzinach
Byłoby ciężko - nie dość, że trzeba dojechać do kina, to jeszcze wiadomo, że nie będzie reklam, a spóźnialskich nie wpuszczą na seans (taka zapowiedź pada, gdy kupuje się bilety na seanse w ramach WFF).
Wiosennagwiazda pisze:
Chyba należy się cieszyć, że w końcu przyszła ta wiekopomna chwila, w której od nadmiaru głowa... boli [/size] :czerwononosyrenifer:
Inter, inter, będziesz losować? :slonko: jaką metodę zastosujesz? :wink:
Zapewne tradycyjną: zostanę w domu ;-)
To ważne dokąd płyniesz, a nie skąd https://www.youtube.com/watch?v=W5DegZrdPjU
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: zosia24 » 11 paź 2015, o 00:09

na pewno inne eventy w tym dniu są fajne i warte uwagi, ale naszego spotkania "przy kominku z naleweczką" i niespodziankami, które czekają na miejscu, nie przebiją :cool: :twisted: :sing:
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Lady95
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 93
Rejestracja: 10 paź 2015, o 22:26
Lokalizacja: mazowieckie/W-wa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Lady95 » 11 paź 2015, o 18:00

Nowości forumowe też mile widziani? :P
Nie będę ukrywać, że fajnie byłoby udać się na spotkanie, lecz jakby to powiedzieć... nieśmiałość trochę paraliżuje :D Ale oczywiście pomyślę nad tym wieczorkiem na pewno ^^
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: zosia24 » 11 paź 2015, o 18:15

Jasne, zapraszamy.

Nikt nie pisał o jakichś ograniczeniach, jeżeli masz ochotę, to przybywaj, jeżeli nie, to się zastanów nad przyjściem ;) :lol:
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 11 paź 2015, o 22:20

Lady95 pisze:Nowości forumowe też mile widziani? :P
Tak.
bikeowa
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 91
Rejestracja: 31 maja 2014, o 19:10

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: bikeowa » 11 paź 2015, o 22:21

zosia24 pisze:na pewno inne eventy w tym dniu są fajne i warte uwagi, ale naszego spotkania "przy kominku z naleweczką" i niespodziankami, które czekają na miejscu, nie przebiją :cool: :twisted: :sing:
Hurrra! Będą niespodzianki! :D
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 11 paź 2015, o 22:22

tak, ponoć Zosia, ma jakieś niespodzianki :twisted: :twisted: :twisted: nawet ja nie jestem wtajemniczona :wink: :D :D

może będą zbierane fanty, by później wystawić je na licytacje w grupie :?:
bikeowa
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 91
Rejestracja: 31 maja 2014, o 19:10

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: bikeowa » 11 paź 2015, o 22:27

może będą zbierane fanty, by później wystawić je na licytacje w grupie :?:
nasze nalewki! :cool:
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 11 paź 2015, o 22:29

bikeowa pisze:
może będą zbierane fanty, by później wystawić je na licytacje w grupie :?:
nasze nalewki! :cool:
...hahaha to będę spóźniona- jak zawsze :podbite oczko:
Lady95
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 93
Rejestracja: 10 paź 2015, o 22:26
Lokalizacja: mazowieckie/W-wa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Lady95 » 11 paź 2015, o 22:32

To powiedzcie mi jeszcze jedno :D może to mnie trochę ośmieli bym nie czuła się jak "gówniara" :cool: przedział wiekowy zazwyczaj na integracji wynosi...? ;>
Awatar użytkownika
Wiosennagwiazda
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 3091
Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: LND

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Wiosennagwiazda » 11 paź 2015, o 23:05

Lady95 pisze:może to mnie trochę ośmieli

Będziesz rodzynką spotkania :wink: :wink:

Przedział wiekowy średni z pewnymi odchyleniami :wink:
malice2
Posty: 5
Rejestracja: 26 mar 2015, o 22:24

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: malice2 » 12 paź 2015, o 23:13

Lady95 pisze:To powiedzcie mi jeszcze jedno :D może to mnie trochę ośmieli bym nie czuła się jak "gówniara" :cool: przedział wiekowy zazwyczaj na integracji wynosi...? ;>
Tez sie tego skrycie obawiam a baaaardzo chciałabym sie pojawić
Lady95
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 93
Rejestracja: 10 paź 2015, o 22:26
Lokalizacja: mazowieckie/W-wa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Lady95 » 12 paź 2015, o 23:21

malice2 pisze:
Lady95 pisze:To powiedzcie mi jeszcze jedno :D może to mnie trochę ośmieli bym nie czuła się jak "gówniara" :cool: przedział wiekowy zazwyczaj na integracji wynosi...? ;>
Tez sie tego skrycie obawiam a baaaardzo chciałabym sie pojawić

To już nas będzie dwie więc tak źle nie będzie :D zależy jeszcze jaki rocznik jesteś ^^ Mi 20 strzeliło :D
Awatar użytkownika
zosia24
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 10525
Rejestracja: 10 lut 2010, o 20:20

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: zosia24 » 12 paź 2015, o 23:46

malice2 pisze:
Lady95 pisze:To powiedzcie mi jeszcze jedno :D może to mnie trochę ośmieli bym nie czuła się jak "gówniara" :cool: przedział wiekowy zazwyczaj na integracji wynosi...? ;>
Tez sie tego skrycie obawiam a baaaardzo chciałabym sie pojawić
ehhh, aż tak strasznie nie wyglądam :rr: ... to, że mam wystające zęby jak u zająca i zeza nie znaczy, że trzeba się mnie obawiać :lol:
żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych...
Lady95
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 93
Rejestracja: 10 paź 2015, o 22:26
Lokalizacja: mazowieckie/W-wa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Lady95 » 12 paź 2015, o 23:59

zosia24 pisze: ....mam wystające zęby jak u zająca i zeza.... :lol:
Ten fragment mnie przekonuje na tak jeszcze bardziej :D :cool:
mskaa
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 124
Rejestracja: 2 gru 2014, o 23:02

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: mskaa » 13 paź 2015, o 00:01

zosia24 pisze: ehhh, aż tak strasznie nie wyglądam :rr: ... to, że mam wystające zęby jak u zająca i zeza nie znaczy, że trzeba się mnie obawiać :lol:
Uderz w stół a nożyce... :slonko:
Awatar użytkownika
amazoonka
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 694
Rejestracja: 6 sie 2012, o 10:39

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: amazoonka » 13 paź 2015, o 07:32

Lady95 pisze:
malice2 pisze:
Lady95 pisze:To powiedzcie mi jeszcze jedno :D może to mnie trochę ośmieli bym nie czuła się jak "gówniara" :cool: przedział wiekowy zazwyczaj na integracji wynosi...? ;>
Tez sie tego skrycie obawiam a baaaardzo chciałabym sie pojawić

To już nas będzie dwie więc tak źle nie będzie :D zależy jeszcze jaki rocznik jesteś ^^ Mi 20 strzeliło :D
Jak obiecacie, że będziecie to i ja wpadnę. Jak będą nas 3 młode, piękne, (niekoniecznie) bogate, to rozkręcimy imprezę 8)
Every word means the same as it's own silence
Lady95
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 93
Rejestracja: 10 paź 2015, o 22:26
Lokalizacja: mazowieckie/W-wa

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: Lady95 » 13 paź 2015, o 12:09

Ja w to wchodzę :D także OBIECUJĘ ^^ ale Wy też musicie być, bo inaczej zapadnę się pod ziemię :P
Awatar użytkownika
amazoonka
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 694
Rejestracja: 6 sie 2012, o 10:39

Re: integracja Warszawska - zorganizowana akcja

Post autor: amazoonka » 13 paź 2015, o 12:25

Nie no Staruszki aż takie złe nie są... Zosia i Wiosenna chociaż dobijają już do mocnej siedemdziesiątki, to nawet całkiem rozrywkowe są. Chociaż przy bardziej entuzjastycznym śmiechu zdarza im się wypluć jakiś mostek, koronkę, a czasem to i całą sztuczną szczękę... więc trzeba uważać :shock:
To też OBIECUJEM! że BENDEM!
Możemy się zadać wcześniej i dotrzeć na miejsce w pakiecie - co by się nie zgubić :)
Every word means the same as it's own silence
ODPOWIEDZ