ROwerOwo

woj. mazowieckie
sidi
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2006, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

ROwerOwo

Post autor: sidi » 30 maja 2007, o 17:44

Czy któraś z Pań regularnie jezdzi na rowerze i ma ochote na wspólne wypady , Pytam ,bo sama choruje jesli 50 km dziennie nie przejade:)))

:cool:
To moze maly wspólny spacer po Warszawie w piekny czerwcowy czas?

8) 8) 8)
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 31 maja 2007, o 12:43

jak potrenuje to sie zgłosze :) ostatnio wysiadłam po 7 wiec po 50 mogłabym byc dowodem ze trupy tez jezdza na rowerze :-P eh ta kondycja na stare lata :?
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
Awatar użytkownika
dublaa
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 57
Rejestracja: 6 sie 2006, o 00:00
Lokalizacja: warszawa

Re: ROwerOwo

Post autor: dublaa » 31 maja 2007, o 18:21

sidi pisze:Czy któraś z Pań regularnie jezdzi na rowerze i ma ochote na wspólne wypady , Pytam ,bo sama choruje jesli 50 km dziennie nie przejade:)))

:cool:
To moze maly wspólny spacer po Warszawie w piekny czerwcowy czas?

8) 8) 8)

:wow: 50 km?!to gdzie ty jeździsz?jeśli przejeżdżałam 25 dziennie to już wydawało mi się dużo,ale 50? :shock: nieźle
sidi
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2006, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidi » 31 maja 2007, o 18:54

Jezdze tam i tam byleby przed siebie :) Generalnie to wzmacniam sie fizycznie ,bo powoli na moto sie zasadzam i do formy powracam:)

Ale nie przesadzajmy ,nie jestem wymagajaca moze byc 5 km ,byleby z kims milym:)
:cool:
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 31 maja 2007, o 22:44

a ze tak spytam z ktorej dzielnicy jestes bo jak włochy albo ursus to tam moze wiele osob nie dojechac chocby nie wiem jak chciało :P
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
Awatar użytkownika
ZielonaZabka
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 56
Rejestracja: 29 sty 2007, o 00:00

Post autor: ZielonaZabka » 31 maja 2007, o 23:47

:shock: 50 km, nawet 25 ?! to w Wawie juz tak mamy ściezki rowerowe rozwiniete czy tak po ulicach między samochodami zasuwasz?
bo ja to na rowerku tylko na siłowni ale tam kiepska sceneria jest :(
Awatar użytkownika
brak_koncepcji
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 347
Rejestracja: 29 cze 2006, o 00:00
Lokalizacja: warszau baj najt.

Post autor: brak_koncepcji » 1 cze 2007, o 21:48

ja bym sobie chętnie pojezdzila!
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 2 cze 2007, o 01:06

brak_koncepcji pisze:ja bym sobie chętnie pojezdzila!
Ty to wiesz co masz najpierw zrobic - sumienie 8)
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
Awatar użytkownika
brak_koncepcji
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 347
Rejestracja: 29 cze 2006, o 00:00
Lokalizacja: warszau baj najt.

Post autor: brak_koncepcji » 2 cze 2007, o 18:20

Jak to zrobie przyjade po ciebie rowerem:)
Ja jestem Sprite a Ty Sumienie:P
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 2 cze 2007, o 18:47

Ty jestes Sprite a ja umre ze zmeczenia :-P

sidi rzuciła propozycje i znikneła :P moze te 50 km ja wykonczyło :) i odpoczywa gdzies pod drzewkiem :D
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
sidi
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2006, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidi » 14 cze 2007, o 13:58

:cool: Moja propozycja jest nadal aktualna mimo lekkich zawirowan zwiazanych z przeprowadzka jeszcze sie nie zajezdzilam :) :shock: :shock: :shock:
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 14 cze 2007, o 17:00

a czy my sie dowiemy o ktorym rejonie wawy mowa :> bo chetnych jest wielu ;) a potem bedzie wielu nie chetnych :lol:
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
sidi
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2006, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidi » 19 cze 2007, o 12:42

Mokotow, Ochota, Targówek, Marki ,Bialoleka :cool: :cool: :cool: :cool:
Awatar użytkownika
brak_koncepcji
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 347
Rejestracja: 29 cze 2006, o 00:00
Lokalizacja: warszau baj najt.

Post autor: brak_koncepcji » 19 cze 2007, o 15:08

oooo ja jestem ochota:)
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 19 cze 2007, o 16:11

Marki ,Bialoleka ehh moje okolice :D mało tam ostatnio nie padłam ;)
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
NikitaJass
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 13
Rejestracja: 26 mar 2007, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: NikitaJass » 19 cze 2007, o 17:39

Cześć,
w imieniu swoim i partnerki mogę rzec, że czar dwóch kółek nie jest nam obcy i na piwo na Kabaty w pragi północ jeździmy czasem. Zatem 50-tka na liczniku nie robi na nas wrażenia. Ale nie o rekordy chodzi :)
Zatem chętnie dołaczymy do grona - może te MARKI zahaczymy?

pozdrawiam

gdyby jakiś spontan sie pojawił to moje gg 5335483
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 19 cze 2007, o 17:43

ze tez ja musze teraz wyjechac :(

z pragi polnoc na kabaty :salut: podziwiam :) a marki przyjmna lesna okolica szczegolne koło cmentarza :twisted: :twisted:
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
NikitaJass
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 13
Rejestracja: 26 mar 2007, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: NikitaJass » 19 cze 2007, o 18:00

Nic straconego... Można kiedyś nadrobić ;)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 19 cze 2007, o 18:02

miałam sie do Ciebie na gg odezwac ale masz taki opis ze az sie boje ;)
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
NikitaJass
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 13
Rejestracja: 26 mar 2007, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: NikitaJass » 19 cze 2007, o 22:49

Opis na gg to zasłyszany studencki żargon. Prosze się nie krępować ;)
Właśnie wróciłam o 22 kontrolnie oddanych km na pedałowaniu ;) polecam, pogoda suuuuper na takie przejżdżki.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
piper
super forma
super forma
Posty: 1259
Rejestracja: 15 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: dach

Post autor: piper » 22 cze 2007, o 19:04

ile kontrolne km wynosza ;>
I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
Awatar użytkownika
Merideth
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 67
Rejestracja: 7 lip 2005, o 00:00
Lokalizacja: To tu, to tam..

Post autor: Merideth » 22 cze 2007, o 20:56

Witam, na rowerek to i ja chętnie się wybiore, bo ostatnio nie miałam motywacji, ale ja z okolic Piaseczna, więc do Was chyba się trochę napedałuję :>
"Więc nie bój się deszczu, bo ja jestem deszczem"
NikitaJass
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 13
Rejestracja: 26 mar 2007, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: NikitaJass » 23 cze 2007, o 11:15

Merideth,
To jest genialna opcja, gdy z możemy się umówić w punkcie okolic Ursynowa, co dla nas optymalną opcją. A dla Ciebie chyba też nie będzie to mega odległość.

Podeslij prosze info na priv, w ten weekend zostajemy w Warszawie, więc można pomysł zrealizować.

pozdrawiam ;)
sidi
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2006, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidi » 21 lip 2007, o 23:31

Dziewczyny czy zyjecie jeszcze na tych rowerach i sie nie zapedalowalyscie przez ten czas. Wrocilam wlasnie z nurkowania i dalej propaguje wycieczki rowerowe . Przeczytalam ,ze Ochota sie zglasza i Marki -to moze w tygodniu lub w week? A Ty NK na moto nie smigasz;))))))))))))))))))))))))))))))))))) :cool: :cool:
lenka
Posty: 7
Rejestracja: 14 mar 2004, o 00:00

Post autor: lenka » 22 lip 2007, o 16:56

ja spokojnie jeżdżę, do 30 dziennie, bo tyle wychodzi jak podjadę do centrum, troche się pokręcę po mieście i wrócę.Ale przede mną większa wyprawa rowerowa:) Mama nadzieje,ze z 1000 będzie:)
NikitaJass
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 13
Rejestracja: 26 mar 2007, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

pedały dwa

Post autor: NikitaJass » 23 lip 2007, o 13:48

No śmigam sidi, ale na rowerze jest ruch, ten co go lubię.
Dziewczęta, wczoraj po zrobieniu dobrego odcinka na wycieczce z żoną uciekałyśmy przed burzą aż sie dymiło. W życiu takiego przyspieszenia nie miałam, ale tez i tak ekstremalne warunki mnie nie dopadały, zdążyłyśmy niemniej tuż przed oberwaniem chmury ;)

Następna trasa to pociągiem do Wyszkowa i powrót rowerami - 65 km na miłą przejażdżkę dzienną, tylko niech te burze sobie pójdą już, bo nieprzyjemnie się robi momentami. Czy ktoś się pisze na taką wycieczkę?
ODPOWIEDZ