nowa grupa KPH

woj. mazowieckie
Awatar użytkownika
osiol
Moderatorka
Moderatorka
Posty: 2077
Rejestracja: 17 sty 2006, o 00:00
Lokalizacja: znów gdzieś tam ;)

nowa grupa KPH

Post autor: osiol » 27 cze 2007, o 00:07

Dziewczyny (zwłaszcza moderatorki) przepraszam jeśli nie ten dział - zostałam poproszona o przekazanie informacji:
Grupa Kobiet „Pal-Les” Zaprasza na drugie spotkanie organizacyjno-poznawcze 30.06.2007, godz.18.00 (sobota)
w budynku KPH przy ul. Żelaznej 68
Masz ciekawe pomysły i chęć podzielenia się nimi z innymi.
Zapraszamy. Diablica.
Przystanek Czytadłowo - Portal z ksiązkami
Awatar użytkownika
Pinkberry
super forma
super forma
Posty: 7088
Rejestracja: 11 sie 2004, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pinkberry » 27 cze 2007, o 00:20

W jakim mieście i dlaczego "Pal" ? Myślałam, ze to gejów interesują pale i drągi...
wernika
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 81
Rejestracja: 14 kwie 2007, o 00:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: wernika » 27 cze 2007, o 00:28

Ot co... enigmatyczne te informacje... oczywiście i tak nie poszłabym na taki spęd ...ale wiedza na ten temat mi nie zaszkodzi ... :? :?: :?: :?: :?: :?:
życie jest piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loona
rozgadana foremka
rozgadana foremka
Posty: 128
Rejestracja: 24 paź 2004, o 00:00
Lokalizacja: UK

Post autor: Loona » 27 cze 2007, o 08:54

Moze to "Pal" pochodzi od Pallas Ateny :roll: Ale macie racje ze cala wiadomosc podana jest tak iz nie wiadomo gdzie sie w ogole udac. Ulic o takiej nazwie w calej Polsce jest co najmniej kilka (mam na mysli tylko duze miasta). Co prawda ja i tak nie pojde bo mnie w kraju nie ma ale moze ktos bylby chetny a tu zonk...
Awatar użytkownika
Pinkberry
super forma
super forma
Posty: 7088
Rejestracja: 11 sie 2004, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pinkberry » 27 cze 2007, o 09:35

Pewnie znowu o Wawę chodzi, bo tylko warszawiacy są tak egoistyczni że nie podają miasta, bo im się wydaje, że poza wawą dzicz:P
(a wszyscy wiedzą że stolica nasza lezy już w Azji... :twisted: )
Awatar użytkownika
brak_koncepcji
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 347
Rejestracja: 29 cze 2006, o 00:00
Lokalizacja: warszau baj najt.

Post autor: brak_koncepcji » 27 cze 2007, o 11:55

no no no Pink licz się ze słowami:P

z ewenualnymi pretensjami do Diablicy jako autorki newsa
a nie do warszawiaków:)
Adna
super forma
super forma
Posty: 2284
Rejestracja: 15 wrz 2004, o 00:00

Post autor: Adna » 27 cze 2007, o 12:40

ciekawa jestem jakie są cele takiej grupy?
Awatar użytkownika
Pinkberry
super forma
super forma
Posty: 7088
Rejestracja: 11 sie 2004, o 00:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pinkberry » 27 cze 2007, o 12:45

no kółko samotnych serc przecież - nawet jeśli organizatorzy maja inne cele, to to właśnie dzieje się w takich miejscach. Wiem z doświadczenia:)
Cóż, życzę odzewu, chociaż pewnie byłby większy, gdyby podano to miasto...

brak koncepcji, prawda jest taka, że tylko warszawiacy nie podaja, w jakim mieście się coś dzieje, więc wnoszę z tego, że w istnienie cywilizacji gdzie indziej nie wierzą... w sumie na warszawską cywilizację ktoby się pisał, więc może to racja :P
smarti
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 57
Rejestracja: 23 sie 2005, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Sorry

Post autor: smarti » 28 cze 2007, o 09:15

W ogłoszeniu chodzi o WARSZAWÊ, późno juz było, kumpela poprosila mnie by wstawić ogłoszenie i tej treści i nie sprawdziłam:/...
pozdrawiam
Awatar użytkownika
brak_koncepcji
natchniona foremka
natchniona foremka
Posty: 347
Rejestracja: 29 cze 2006, o 00:00
Lokalizacja: warszau baj najt.

Post autor: brak_koncepcji » 28 cze 2007, o 11:47

Pink My dear...nie sprowokujesz mnie:) Za bardzo lubię poznaniaków :P
ODPOWIEDZ