Co nowego o nas bez nas (vel. mass media)
- shadowland
- super forma
- Posty: 1824
- Rejestracja: 1 maja 2005, o 00:00
Takim najlatwiejdubiduu pisze:Kurczę, ale wychodzi na to, że w Gazecie outują się Ci, którzy już to dawno zrobili...
Napisz do nich, moze "zwyklych" tez wydrukuja, sami zreszta do tego zachecaja .
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Chodliwy temat, te lesbijki ostatnio. Tym razem "Przeglad":
http://wiadomosci.onet.pl/1490480,2677, ... skart.html
http://wiadomosci.onet.pl/1490480,2677, ... skart.html
Nim nasza kolej zdążymy jeszcze
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Wspomnieć proroctwa i przepowiednie
Znaki na niebie myśli piwniczne
Które niejedną zabrały noc
Bo z okazji warszawskiej parady jest tydzień promocji homoseksualizmu, absolutnie na serio ;DIreth pisze:Chodliwy temat, te lesbijki ostatnio. Tym razem "Przeglad":
http://wiadomosci.onet.pl/1490480,2677, ... skart.html
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/ ... zosci.html
Niby o nas, ale jednak bez nas.
Bo chodzi tylko o marki lubiane przez gejów.
Niby o nas, ale jednak bez nas.
Bo chodzi tylko o marki lubiane przez gejów.
Wpis pierwotny skonfiskowany.
Niezgodność z ACTA.
Niezgodność z ACTA.
Zaczyna coraz bardziej ciązyć stereotyp, że lesbijki tylko w domu siedzą, same w czterech ścianach i niczym się nie interesują. Nie mam pojęcia, skąd się taki wziął, bo tak się przecież nie da, chyba że się jest mniszką buddyjską. Może przydałoby się nieco głośniejszej aktywności?babette pisze:http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/ ... zosci.html
Niby o nas, ale jednak bez nas.
Bo chodzi tylko o marki lubiane przez gejów.
Ostatnio, po referendum w Irlandii, głośno jest o Traktacie Lesbońskim.Ireth pisze:Chodliwy temat, te lesbijki ostatnio. Tym razem "Przeglad":
http://wiadomosci.onet.pl/1490480,2677, ... skart.html
Bo ja wiem? I mieć za ulubiony napój Coca-Colę, a jako portal onet.pl?Pinkberry pisze:Zaczyna coraz bardziej ciązyć stereotyp, że lesbijki tylko w domu siedzą, same w czterech ścianach i niczym się nie interesują. Nie mam pojęcia, skąd się taki wziął, bo tak się przecież nie da, chyba że się jest mniszką buddyjską. Może przydałoby się nieco głośniejszej aktywności?
Szalenie ci geje wyrafinowani...
A to nie w Grecji?oppa12 pisze:Ostatnio, po referendum w Irlandii, głośno jest o Traktacie Lesbońskim.
Wpis pierwotny skonfiskowany.
Niezgodność z ACTA.
Niezgodność z ACTA.
- dobranocka13
- super forma
- Posty: 3030
- Rejestracja: 19 lut 2006, o 00:00
Ale artykul fajny, choc nic odkrywczego - zadna firma przy obecnym klimacie w Polsce nie zaryzykuje utraty targetu mezczyzn heteroseksualnych dla targetu gejow.babette pisze: Niby o nas, ale jednak bez nas.
Bo chodzi tylko o marki lubiane przez gejów.
W rankingu wygrywa jakosc (nie stosunek jakosci do ceny), "miekkosc" lub snobizm - tez bez zaskoczenia.
"Bog to wielki zartownis."
W rankingu wygrywają: Audi, mBank, Onet.pl, RMF, Gazeta Wyborcza, Polityka, Logo, TVN, Nivea, Gilette, Nokia, Orange, Finlandia, Lech, i H&M.FR pisze:W rankingu wygrywa jakosc (nie stosunek jakosci do ceny), "miekkosc" lub snobizm - tez bez zaskoczenia.
Ośmielę się nie zgodzić, że wygrywają produkty markowe czy snobistyczne.
Jak zauważyła Koukla - wygrywają po prostu produkty najbardziej popularne.
Może z wyjątkiem Audi - tu osobiste zdziwienie, czy Finladii - ale żeby to akurat jakiś szczyt wyrafinowania był, to mi się nie wydaje...
Ciekawe jak wyglądałby analogiczny ranking lesbijek.
Wpis pierwotny skonfiskowany.
Niezgodność z ACTA.
Niezgodność z ACTA.
mBank - najszersza paleta uslug, najwiekszy bank internetowy, najwiecej bankomatow - jakoscbabette pisze: W rankingu wygrywają: Audi, mBank, Onet.pl, RMF, Gazeta Wyborcza, Polityka, Logo, TVN, Nivea, Gilette, Nokia, Orange, Finlandia, Lech, i H&M.
Onet.pl - nie ma drugiego portalu internetowego z rownie szeroka oferta - jakosc
RMF - podobnie, choc Zetka byla obok - te 2 radia maja w garsci wieksza czesc rynku
Wyborcza - praktycznie jedyny dziennik na polskim rynku, ktory jest "na poziomie" bez "szokujacych" atrakcji ala Axelo Springerowski Dziennik, roznorodna tematyka, dodatki - jakosc
Polityka - prawie na rowni z Newsweekiem, Wprost jest bardziej prawicowe, wiec spadlo nizej - jakosc (poza tymi 3 tygodnikami, nie ma znaczacej publicystyki - Przeglad to niszowka, Przekroj ma pewna maniere, ktora... bardziej odpowiada lesbijkom mam wrazenie Powiedziałabym, ze Przekrój nie kryje zbytnio własnego subiektywizmu)
Logo - czyli jak byc modnym, dobrze ubranym gejem z gadzetami - snobimz
TVN - lider rynku, najszersza oferta TV naziemnej, Polsat nie dorasta mu do piet - jakosc
Nivea - to mnie troche zaskoczylo... wszak sa marki z lepsza renoma i zaryzykowalabym - popularniejsze. Jednak Nivea ma specyficzna strategie, nie kojarzy sie z kwiatowymi zapachami, kobiecym wzdziekiem, czy wywolywaniem efektu na plci przeciwnej/tej samej - raczej na kosmetykach podstawowych i niezbednych, bez wprowadzania dodatkowego zamieszania: mydlo, dezodorant, krem - nie "gel wyszczuplajacy, dezodorant z efektem przyciagania chlopa i inny krem na 70 rodz. zmarszczek)
W komorkach bylo niemal porowno, wiec szkoda pisac.
Finlandia - snobizm i miekkosc. Bols jest moze bardziej markowy, ale Finlandia jest żurawinowa. To kobieca wodka, na pewnym poziomie.
Lech - to mnie zdziwilo troszke, ze nie Carlsberg/Heineken. To lzejsze piwo (niz Zywiec/Okocim), troche spolszczona wersja Carlsberga (ktory mocno opiera wizerunek na pilce) Lech o ile pamietam, to "meskie spotkania", wiec cos w tym jest. I tez - uchodzi za delikatniejsze, bardziej kobiece niz np. Debowe
H&M & Zara - w tej polce cenowej to najbardziej "miekkie" marki. Tam jest najwiecej metro-kolekcji. Nie chodzi o sama obsluge - nawet mnie sie zdarzalo pognac do dzialu meskiego za ladna, bardzo kobieca bluzka
Analogicznie u lesbijek:
Ciuchy - wygralby Diverse za serie militarne i Cropp za skejciarskie
Piwo - jakies ciezsze - Debowe jest moze zbyt, wiec Zywiec
Wodka - mam wrazenie, ze Zubrowka Moze Zoladkowa, moze Bols
Kosmetyki - tutaj obstawiam, ze zwyciezyloby cos unisexowego (mniej kwiatkow i motylkow wiecej wodospadow i zielonej herbaty)
Tygodnik- Przekroj mialby wiecej, ale i tak Polityka wygra - zwlaszcza ze wzgledu na swoje slynne homo-raporty (teraz i sprzed lat), moze Wysokie Obcasy - najbardziej feministyczne z popularnych
Miesiecznik - tu mam pewien problem, zapewne CKM bedzie wyzej niz u gejow
mBank, Onet, TVN, Wyborcza, RMF, komorki - tak samo, bo w tych produktach liczy sie jakosc.
W ubraniach, alkoholach, kosmetykach, tez przekaz - wiec, te beda sie zmienialy.
"Bog to wielki zartownis."
Ja wybrałam inny, mBank mi nie odpowiadał, ale nie pamiętam dlaczego.FR pisze:mBank - najszersza paleta uslug, najwiekszy bank internetowy, najwiecej bankomatow - jakosc
Bankomatów własnych ma malutko, ale fakt, można korzystać z cudzych - sam bank twierdzi, że jest ich ok. 2400 bezpłatnych dla posiadaczy mKonta. Dla porównania PKO BP ma swoich ok. 2100. Różnica nie jest powalająca.
Co do palety usług - na pierwszy rzut oka nie widzę różnicy - tu i tu OFE, fundusze, mBank odróżnia się telefonią.
Malutko ma normalnych oddziałów - w moim mieście są 3, z tego dwa to jakieś budki w centrach handlowych.
Spróbowałam na ich stronie www znaleźć listę wszystkich oddziałów w kraju - nie umiem.
A gdzie tu miejsce na własnego doradcę? Jak z pakietami ubezpieczeń?
O private bankingu nie wspominając...
Popularne i tanie - tak.
Szeroka oferta nie równa się jakości usług.FR pisze:Onet.pl - nie ma drugiego portalu internetowego z rownie szeroka oferta - jakosc
I powiedzenie "być głupim jak komentarz na onecie"...
Do tego nieprawdziwe wiadomości jak swego czasu głośna i na tym forum o artyście, co miał zagłodzić psa.
Ze względu na jakość z konta na onecie zrezygnowałam, a do porównania mam/miałam 4 inne.
Mają większość - i to tyle, co można powiedzieć.FR pisze:RMF - podobnie, choc Zetka byla obok - te 2 radia maja w garsci wieksza czesc rynku
Ani to nie świadczy o wyrafinowanym produkcie (raczej odwrotnie), ani nie ma co oczekiwać, że będzie im zależało na niszowym kliencie.
Wyborcza - ostatnio wyskoki akurat miewa - vide zgwałcona-niezgwałcona 14-latka, powtarzane również bez sprawdzenia - co było banalnie łatwe - kłamliwe wiadomości o zagłodzeniu w galerii psa.FR pisze:Wyborcza - praktycznie jedyny dziennik na polskim rynku, ktory jest "na poziomie" bez "szokujacych" atrakcji ala Axelo Springerowski Dziennik, roznorodna tematyka, dodatki - jakosc
Polityka - prawie na rowni z Newsweekiem, Wprost jest bardziej prawicowe, wiec spadlo nizej - jakosc (poza tymi 3 tygodnikami, nie ma znaczacej publicystyki - Przeglad to niszowka, Przekroj ma pewna maniere, ktora... bardziej odpowiada lesbijkom mam wrazenie Powiedziałabym, ze Przekrój nie kryje zbytnio własnego subiektywizmu)
Polityka - sama czytam, ale z braku lepszego...
Nie ma konkurencji.FR pisze:Logo - czyli jak byc modnym, dobrze ubranym gejem z gadzetami - snobimz
No lider, lider, ale spróbuj to pooglądać do 1700...FR pisze:TVN - lider rynku, najszersza oferta TV naziemnej, Polsat nie dorasta mu do piet - jakosc
A przypadkiem marka ulubiona przez gejów nie powinna się kojarzyć z tym wszystkim, co wymieniłaś?FR pisze:Nivea - to mnie troche zaskoczylo... wszak sa marki z lepsza renoma i zaryzykowalabym - popularniejsze. Jednak Nivea ma specyficzna strategie, nie kojarzy sie z kwiatowymi zapachami, kobiecym wzdziekiem, czy wywolywaniem efektu na plci przeciwnej/tej samej - raczej na kosmetykach podstawowych i niezbednych, bez wprowadzania dodatkowego zamieszania: mydlo, dezodorant, krem - nie "gel wyszczuplajacy, dezodorant z efektem przyciagania chlopa i inny krem na 70 rodz. zmarszczek)
Opinia geja: "Marcin Szczygielski (...) raczej nie używa polskich kosmetyków. Gustuje w L'Oréal i Vichy, a z perfum - wybiera markę Gucci. Lubi popijać Coca-Colę oraz Red Bulla. Ubiera się najchętniej w ciuchy Jack and Jones, G-Star oraz Dolce Gabbana.
No Coca-cola w rankingu się potwierdza...
Nie mogę się doczytać, ile ta nokia ma.FR pisze:W komorkach bylo niemal porowno, wiec szkoda pisac.
Kwestia gustu, ale to wszystko są wódki popularne, nie luskusowe.FR pisze:Finlandia - snobizm i miekkosc. Bols jest moze bardziej markowy, ale Finlandia jest żurawinowa. To kobieca wodka, na pewnym poziomie.
Piwo w ogóle mi się gejowsko nie kojarzy, więc się nie wypowiadamFR pisze:Lech - to mnie zdziwilo troszke, ze nie Carlsberg/Heineken. To lzejsze piwo (niz Zywiec/Okocim), troche spolszczona wersja Carlsberga (ktory mocno opiera wizerunek na pilce) Lech o ile pamietam, to "meskie spotkania", wiec cos w tym jest. I tez - uchodzi za delikatniejsze, bardziej kobiece niz np. Debowe
H&M a potem Reserved, które jakością nie grzeszą, a dopiero potem Zara, droższa. Dalej dwie marki sportowe. Gdzie tu wyrafinowanie?FR pisze:H&M & Zara - w tej polce cenowej to najbardziej "miekkie" marki. Tam jest najwiecej metro-kolekcji. Nie chodzi o sama obsluge - nawet mnie sie zdarzalo pognac do dzialu meskiego za ladna, bardzo kobieca bluzka
"Poza wyszukanym designem właśnie "trendowość" ma wielkie znaczenie w wyborze marek przez gejów - podkreśla Szczygielski."
Z tego rankingu wynika, że ambicje są większe niż możliwości.
Wpis pierwotny skonfiskowany.
Niezgodność z ACTA.
Niezgodność z ACTA.
w dzisiejszej Gazecie Wyborczej:
http://wyborcza.pl/1,76842,5318625,Homo ... mozgu.html
http://wyborcza.pl/1,76842,5318625,Homo ... mozgu.html
"Wchodzę w nieznane
w rozkoszo-cierpienie,
w mozaikę trwania."
w rozkoszo-cierpienie,
w mozaikę trwania."
Hmm... A a czyj mózg przypomina mózg np. kleptomana? Policjanta? Prokuratora? Kogoś innego?porcelain pisze:w dzisiejszej Gazecie Wyborczej:
http://wyborcza.pl/1,76842,5318625,Homo ... mozgu.html
- dobranocka13
- super forma
- Posty: 3030
- Rejestracja: 19 lut 2006, o 00:00
Nie jestem gejem.babette pisze: W rankingu wygrywają: Audi, mBank, Onet.pl, RMF, Gazeta Wyborcza, Polityka, Logo, TVN, Nivea, Gilette, Nokia, Orange, Finlandia, Lech, i H&M.
Lesbijką też nie...FR pisze:Analogicznie u lesbijek:
Ciuchy - wygralby Diverse za serie militarne i Cropp za skejciarskie
Piwo - jakies ciezsze - Debowe jest moze zbyt, wiec Zywiec
Wodka - mam wrazenie, ze Zubrowka Moze Zoladkowa, moze Bols
Kosmetyki - tutaj obstawiam, ze zwyciezyloby cos unisexowego (mniej kwiatkow i motylkow wiecej wodospadow i zielonej herbaty)
Tygodnik- Przekroj mialby wiecej, ale i tak Polityka wygra - zwlaszcza ze wzgledu na swoje slynne homo-raporty (teraz i sprzed lat), moze Wysokie Obcasy - najbardziej feministyczne z popularnych
Miesiecznik - tu mam pewien problem, zapewne CKM bedzie wyzej niz u gejow
Może po prostu zrobimy sobie taką ankietę?
Przepraszam bardzo ale czy musisz powielać na tym forum zdanie pana Eckardta?oppa12 pisze:Pewnie tak. Ale kleptomania to ponoć wrodzona skłonność.dobranocka13 pisze:A bycie policjantem, prokuratorem to nie przypadkiem efekt wyboru?oppa12 pisze:Hmm... A a czyj mózg przypomina mózg np. kleptomana? Policjanta? Prokuratora? Kogoś innego?
panie boże daj rozumu ze trzy grosze
Panie i Panowie od szeptanego mniej lub bardziej marketingu może się wtedy do jednego wątku ograniczą.Pinkberry pisze:Żeby jakaś firma sobie to potem wykorzystała? Takiego wała...babette pisze:Zrób
Załóż temat "ulubione marki" czy cośtam i się okaże:D
кому-то легче жить с закрытыми глазами
это их выбор а мы свой делаем сами
это их выбор а мы свой делаем сами
- Malgorzata
- super forma
- Posty: 2849
- Rejestracja: 5 sty 2005, o 00:00
- Lokalizacja: Wrocław-Baile Atha Cliath
Jakie "zdanie pana Eckardta"? W każdej encyklopedii znajdziesz, że kleptomania to chorobliwa skłonność. Np. tu http://portalwiedzy.onet.pl/16746,,,,kl ... haslo.htmlwiedzmak pisze:Przepraszam bardzo ale czy musisz powielać na tym forum zdanie pana Eckardta?oppa12 pisze:Pewnie tak. Ale kleptomania to ponoć wrodzona skłonność.dobranocka13 pisze: A bycie policjantem, prokuratorem to nie przypadkiem efekt wyboru?