piercing

Aktywnie, na sportowo, pasje, hobby, podróże, adrenalina... ciągle w szlafrokach jednak z ręką na pulsie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
red__
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2011, o 11:49

piercing

Post autor: red__ » 7 cze 2012, o 15:52

Witam. Za tydzień planuję zrobić sobie kolczyki w biodrach, tj. symetrycznie na każdym biodrze. :) Mam przebity jedynie nos, więc na piercingu ciała nie znam się za dobrze, co powinnam wiedzieć zanim pójdę do salonu? Czytałam o migracjach, możliwości, że pozostaną blizny, jednak to mnie nie przeraża, bo już dłuugi czas marzą mi się te kolczyki. :) Może ktoś z was ma tego typu piercing i może dać mi kilka dobrych rad? Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)
A może któraś z was może mi polecić dobre i w miarę tanie studio tatuażu w Warszawie? :)
Awatar użytkownika
red__
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2011, o 11:49

Re: piercing

Post autor: red__ » 7 cze 2012, o 15:53

tfu, nie tatuażu tylko piercingu! :p
melimari
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 10
Rejestracja: 14 cze 2012, o 11:23

Re: piercing

Post autor: melimari » 14 cze 2012, o 13:30

hej, fajne kolczyki chcesz. Super to wyglada :) Niestety jest pewien problem-to sa przeklucia do ktorych wykorzystuje sie kolczyki typu surface. Czyli kolczyk jest pod skora i ma ksztalt litery U a kulki od kolczyka wystaja nad skora :) Ciezko sie to goi, czesto migruje, latwo sobie takiego kolczyka wyrwac. Wymaga to tez pielegnacji a przede wszystkim umiejetnosci u osoby przekluwajacej. Niestety tutaj nie warto oszczedzac wiec zdaj sie na najlepszy salon bez wzgledu na cene.
Awatar użytkownika
red__
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2011, o 11:49

Re: piercing

Post autor: red__ » 15 cze 2012, o 23:50

Właśnie dzisiaj pojechałam do studia w Warszawie i jestem bardzo zadowolona. :) Praktycznie nie bolało, teraz też nie boli, jest lekko zaczerwienione tylko. Mam surface'y 16 mm :)
melimari
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 10
Rejestracja: 14 cze 2012, o 11:23

Re: piercing