Hardcore

Cafe dla wszystkich
Awatar użytkownika
Carolin3
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 24
Rejestracja: 19 sie 2012, o 22:47

Hardcore

Post autor: Carolin3 » 20 sie 2012, o 06:34

Mysle ze to ciekawy temat,pochwalcie sie co "ostrego" zrobiliscie w swoim zyciu.
Ja zaczne pierwsza: chodzilam w koszulce i w spodenkach w temperaturze -30C,(jeden facet powiedzial mi,ze jestem twarda :) )skoczylam z balkonu(w domu pietrowym,chcialam sprawdzic czy mam odwage to zrobic,no i zrobilam po paru minutach,tylko potem nogi bolaly przez pol godziny).
Nic nie jadlam przez ponad tydzien(musialam zaoszczedzic pieniadze).

No to chyba tyle jak cos mi sie przypomni to dopisze,now is your turn :wink:
Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 13:32

Carolin3 pisze:Mysle ze to ciekawy temat,pochwalcie sie co "ostrego" zrobiliscie w swoim zyciu.
Ja zaczne pierwsza: chodzilam w koszulce i w spodenkach w temperaturze -30C,(jeden facet powiedzial mi,ze jestem twarda :) )skoczylam z balkonu(w domu pietrowym,chcialam sprawdzic czy mam odwage to zrobic,no i zrobilam po paru minutach,tylko potem nogi bolaly przez pol godziny).
Nic nie jadlam przez ponad tydzien(musialam zaoszczedzic pieniadze).

No to chyba tyle jak cos mi sie przypomni to dopisze,now is your turn :wink:
No, wiesz, to chyba jakieś jaja sobie robiłaś ....Ja, na przykład, jeżdziłam autobusem bez majtek, siadałam naprzeciw dużego faceta i rozkładałam uda , patrząc mu w oczy .... :D :D :D
Awatar użytkownika
selloi
super forma
super forma
Posty: 2345
Rejestracja: 23 cze 2010, o 13:25

Re: Hardcore

Post autor: selloi » 20 sie 2012, o 14:03

a ja przeczytałam dwa powyższe posty od dechy do dechy
Mówić trzeba prosto, a myśleć w
sposób skomplikowany - nie na
odwrót.
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 14:08

selloi pisze:a ja przeczytałam dwa powyższe posty od dechy do dechy
A ty, koleżanko, co robiłaś :?: :D
Awatar użytkownika
selloi
super forma
super forma
Posty: 2345
Rejestracja: 23 cze 2010, o 13:25

Re: Hardcore

Post autor: selloi » 20 sie 2012, o 14:13

koralik pisze:
selloi pisze:a ja przeczytałam dwa powyższe posty od dechy do dechy
A ty, koleżanko, co robiłaś :?: :D
jakby Ci to powiedzieć...

odpowiedziałam w temacie? :czerwononosyrenifer:
Mówić trzeba prosto, a myśleć w
sposób skomplikowany - nie na
odwrót.
Awatar użytkownika
gimmeeverything
super forma
super forma
Posty: 4381
Rejestracja: 25 lut 2012, o 16:14
Lokalizacja: ha-ha-Hardcorowo :)

Re: Hardcore

Post autor: gimmeeverything » 20 sie 2012, o 14:16

selloi pisze: a ja przeczytałam dwa powyższe posty od dechy do dechy
:cool: :cool: :cool:

ja też :lol: - to już chyba orgia, nie? :roll: :wink:
...i nawet jak upadnę, to wstanę - a wtedy TY masz przejebane :twisted:
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 14:17

No,,,,, nie wiem.... ta odrobina niepewności tak bardzo podnieca ... :D :D :D
Awatar użytkownika
selloi
super forma
super forma
Posty: 2345
Rejestracja: 23 cze 2010, o 13:25

Re: Hardcore

Post autor: selloi » 20 sie 2012, o 14:19

nie wiem co mam Ci odpisać koralik

nie umiem po kosmicku 8)
Mówić trzeba prosto, a myśleć w
sposób skomplikowany - nie na
odwrót.
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 14:48

a ja po śmieciarsku ... :x :x :x
pannanna
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 10
Rejestracja: 8 gru 2011, o 20:13

Re: Hardcore

Post autor: pannanna » 20 sie 2012, o 14:59

Fajny temat :D
Chodziłam ostatnio po makro bez bielizny i butów w przewiewnej sukience.
W zimie kąpałam się w fontannie w centrum miasta.
w lipcu w Świnoujściu zakradłam się do basenu po czym przechodzącą parkę poprosiliśmy aby nam zrobili zdjęcie nago, niestety okazało się, ze bateria siadła i nie było pamiątki tylko świecenie gołymi tyłkami przed obcymi...
W Gdańsku spałam w zakonie sióstr bo było szkoda kasy na nocleg.
Jechałam na stopa w busie Poczty Polskiej ściskając się między paczkami na pace.
W sobotę weszłam na samą górę rusztowania przy kościele Przenajświętrzej Bogurodzicy we Wrocławiu.
byłam na katapulta bungee
Dalej nie pamiętam :twisted:
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 15:07

pannanna pisze:Fajny temat :D
Chodziłam ostatnio po makro bez bielizny i butów w przewiewnej sukience.
W zimie kąpałam się w fontannie w centrum miasta.
w lipcu w Świnoujściu zakradłam się do basenu po czym przechodzącą parkę poprosiliśmy aby nam zrobili zdjęcie nago, niestety okazało się, ze bateria siadła i nie było pamiątki tylko świecenie gołymi tyłkami przed obcymi...
W Gdańsku spałam w zakonie sióstr bo było szkoda kasy na nocleg.
Jechałam na stopa w busie Poczty Polskiej ściskając się między paczkami na pace.
W sobotę weszłam na samą górę rusztowania przy kościele Przenajświętrzej Bogurodzicy we Wrocławiu.
byłam na katapulta bungee
Dalej nie pamiętam :twisted:
Ale super ! Jesteś coool !!!!! :D :D :D
Awatar użytkownika
Saren
super forma
super forma
Posty: 1130
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 16:39
Lokalizacja: pogranicze

Re: Hardcore

Post autor: Saren » 20 sie 2012, o 15:09

koralik pisze:
pannanna pisze:Fajny temat :D
Chodziłam ostatnio po makro bez bielizny i butów w przewiewnej sukience.
W zimie kąpałam się w fontannie w centrum miasta.
w lipcu w Świnoujściu zakradłam się do basenu po czym przechodzącą parkę poprosiliśmy aby nam zrobili zdjęcie nago, niestety okazało się, ze bateria siadła i nie było pamiątki tylko świecenie gołymi tyłkami przed obcymi...
W Gdańsku spałam w zakonie sióstr bo było szkoda kasy na nocleg.
Jechałam na stopa w busie Poczty Polskiej ściskając się między paczkami na pace.
W sobotę weszłam na samą górę rusztowania przy kościele Przenajświętrzej Bogurodzicy we Wrocławiu.
byłam na katapulta bungee
Dalej nie pamiętam :twisted:
Ale super ! Jesteś coool !!!!! :D :D :D
Uważam tak samo!!!!!!
:pilka: :pilka: :pilka: :pilka:
:czerwononosyrenifer:
"Niby pomiędzy czarnym i czerwonym występuje różnica wektora w interioryzacji... metody i cel mają podobny " E.S.L
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 15:12

Brawo, Saren ! Nareszcie się zgadzamy :!: :D :D :D
Awatar użytkownika
Carolin3
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 24
Rejestracja: 19 sie 2012, o 22:47

Re: Hardcore

Post autor: Carolin3 » 20 sie 2012, o 15:48

czasami robi sie takie rzeczy z milosci,aby sprawdzic samego siebie,czy jestesmy godni drugiej osoby,mamy odwage itd.
Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 15:52

Carolin3 pisze:czasami robi sie takie rzeczy z milosci,aby sprawdzic samego siebie,czy jestesmy godni drugiej osoby,mamy odwage itd.
Saren, chyba nie jestem CXiebie godna ... :D :D :D
Awatar użytkownika
Carolin3
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 24
Rejestracja: 19 sie 2012, o 22:47

Re: Hardcore

Post autor: Carolin3 » 20 sie 2012, o 16:01

no tak jest z moja miloscia,ze nie tylko jestem krytyczna wobec siebie,nie tylko chce sie podobac no ale chce byc takze najlepsza osoba jaka ta druga zna.
Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.
Majki
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 28
Rejestracja: 7 sie 2012, o 16:03
Lokalizacja: BDG - WSCH

Re: Hardcore

Post autor: Majki » 20 sie 2012, o 16:02

Uprawiałam seks w miejscu publicznym. Z przyłapaniem , rzecz jasna :)
To było przy dworcu PKP . Pewna Pani robiła mi ... A pociąg jechał :p
Princess of China ..
koralik
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 758
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: koralik » 20 sie 2012, o 16:05

Carolin3 pisze:no tak jest z moja miloscia,ze nie tylko jestem krytyczna wobec siebie,nie tylko chce sie podobac no ale chce byc takze najlepsza osoba jaka ta druga zna.
Musisz, moja droga, zrewidować swoje dotychczasowe postepowanie. A może ty mjesteś OK ! ? A może to ONA jest nie w porządku ? Zastanów się nad tym . Na mnie możesz li :D liczyć ! Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Carolin3
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 24
Rejestracja: 19 sie 2012, o 22:47

Re: Hardcore

Post autor: Carolin3 » 20 sie 2012, o 17:43

"W Gdańsku spałam w zakonie sióstr bo było szkoda kasy na nocleg." to chyba nie jest hardcore,bynajmiej nie widze tutaj cos takiego,no chyba ze spalas z nimi :slonko:
Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.
EVELIN
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 23
Rejestracja: 10 lip 2012, o 20:50

Re: Hardcore

Post autor: EVELIN » 20 sie 2012, o 18:56

Kiedyś upiłam się bimbrem.Hardcor polegał na tym że był on jeszcze nie przedestylowany. Jeśli wiecie o czym mowa.
Elutka
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 52
Rejestracja: 10 paź 2007, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: Elutka » 20 sie 2012, o 21:20

Całe moje życie to jeden wielki hardcore .
champaka
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 15
Rejestracja: 4 sty 2011, o 20:21

Re: Hardcore

Post autor: champaka » 21 sie 2012, o 00:23

pannanna pisze:Fajny temat :D
W zimie kąpałam się w fontannie w centrum miasta.
No mnie teraz hardkorowo zastanawia w jakim mieście zimą działają fontanny...
Awulano
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 80
Rejestracja: 1 kwie 2012, o 16:27

Re: Hardcore

Post autor: Awulano » 21 sie 2012, o 02:27

Ooostre dziewczyny... :?
Powyższy post wyraża opinię autorki w dniu dzisiejszym.
Nie może służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym i kolejnych.
Awatar użytkownika
Alpha
super forma
super forma
Posty: 3548
Rejestracja: 9 cze 2012, o 22:00

Re: Hardcore

Post autor: Alpha » 21 sie 2012, o 10:34

Przeczytam wreszcie o jakimś ekstremum? Póki co, to tylko jedna wypowiadająca się pani, je popełniła :P A poza tym to swoisty ranking.. :twisted:
..życie jest wierzchowcem, który nie znosi tchórzliwego jeźdźca
Awatar użytkownika
Saren
super forma
super forma
Posty: 1130
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 16:39
Lokalizacja: pogranicze

Re: Hardcore

Post autor: Saren » 21 sie 2012, o 11:04

champaka pisze:
pannanna pisze:Fajny temat :D
W zimie kąpałam się w fontannie w centrum miasta.
No mnie teraz hardkorowo zastanawia w jakim mieście zimą działają fontanny...
W Barcelonie.
"Niby pomiędzy czarnym i czerwonym występuje różnica wektora w interioryzacji... metody i cel mają podobny " E.S.L
Awatar użytkownika
ruziaduzia
super forma
super forma
Posty: 1215
Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:59

Re: Hardcore

Post autor: ruziaduzia » 21 sie 2012, o 11:05

Carolin3 pisze:no tak jest z moja miloscia,ze nie tylko jestem krytyczna wobec siebie,nie tylko chce sie podobac no ale chce byc takze najlepsza osoba jaka ta druga zna.
Się znaczy dopasowujesz się do "potrzeb i oczekiwań" drugiej osoby??
Nie decyduj w złości, nie obiecuj w szczęściu...
Awatar użytkownika
smooczyca
uzależniona foremka
uzależniona foremka
Posty: 918
Rejestracja: 10 gru 2003, o 00:00

Re: Hardcore

Post autor: smooczyca » 21 sie 2012, o 12:39

selloi pisze:a ja przeczytałam dwa powyższe posty od dechy do dechy
jestem lepszym hardkorem, przeczytalam do konca... :wink:
jennifer_33
początkująca foremka
początkująca foremka
Posty: 68
Rejestracja: 17 lut 2012, o 18:39

Re: Hardcore

Post autor: jennifer_33 » 21 sie 2012, o 14:39

Te teksty to niejeden kabaret przebijają :cool: :cool: :cool:
ryme
Posty: 7
Rejestracja: 11 lip 2012, o 18:12

Re: Hardcore

Post autor: ryme » 21 sie 2012, o 20:43

Obejrzałam film "Kevin sam w domu" oraz "Kevin sam w NY" i nie było to w wigilię.
Awatar użytkownika
selloi
super forma
super forma
Posty: 2345
Rejestracja: 23 cze 2010, o 13:25

Re: Hardcore

Post autor: selloi » 21 sie 2012, o 23:23

smooczyca pisze:
selloi pisze:a ja przeczytałam dwa powyższe posty od dechy do dechy
jestem lepszym hardkorem, przeczytalam do konca... :wink:
berek :P


taki hardkor w robieniu sobie kuku ;)
Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, o 23:33 przez selloi, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówić trzeba prosto, a myśleć w
sposób skomplikowany - nie na
odwrót.
ODPOWIEDZ