Jak odreagować stres . Beaz spiny, na luzie :D

Rozmowy pan dojrzałych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
a_kuku333
foremka dyskutantka
foremka dyskutantka
Posty: 267
Rejestracja: 7 lip 2019, o 00:24

Jak odreagować stres . Beaz spiny, na luzie :D

Post autor: a_kuku333 » 18 lip 2019, o 13:27

Obudziłam się rano ,przeciagnęłam I pojawiła się myśl dotycząca wczorajszej rozmowy z kobietą poznają na kk .
Rozmowa przebiegała na totalnym luźiku-blee,blee,blaa,blaa,hi,hi,ha,ha :D
( Bez urazy kochana, nie mam nic złego na mysli. Generalnie było super,mam nadzieję, że nadal będzie)
No dobrze,ale do rzeczy a_kuku bo zaraz dostanie Ci się, że galimatias, jakieś wypociny i totalny bełkot nie do zrozumienia.
Więc tak-opowiedziałam jej epizod dotyczący mojego spaceru I próby odizolowania się od negatywnych myśli,przy pomocy głośnej muzyki . Więc spaceruję, ze słuchawkami w uszach ,jestem ja ,muzyka i przepiękna natura. Odleciałam na maxa. Idę przed siebie, nucę tzn. Wydaję z siebie jakieś dziwne dźwięki :D W pewnej chwili wyczuwam czyjś wyrok na sobie, odwracamy się- widzę kobietę o nieprzecietnej urodzie I pięknym usmiechu.
Wyciagam sluchawki pytając- długo Pani za mną idzie?
Na co kobieta - wystarczająco :D Przyznam szczerze ,miałyśmy niezły ubaw z tego haha.
Jak wcześniej wspomniałam, opowiedzialam ww epizod znajomej poznanie na kk. W odpowiedzi napisała

- człowiek pięknie wygląda w takich sytuacjach ,bez idiotycznych przerysowań,jest naturalny i piekny.

To najpiękniejsze słowa jakie miałam przyjemność przeczytać wczorajszego dnia, tygodnia, może miesiąca.
Nie zapominajmy być sobą, jesteśmy piękni w sytuacjach bez zbędnych przerysowań.
Myślałaś,że już skończyłam,nie,nie,nie. Mam jeszcze jeden epizod.
Po intensywnym tygodniu ,może miesiącu,bardzo stresującym.
Stwierdziłam,że koniecznie muszę w jakiś sposób odreagować. Większość z Was wie,że jednym ze sposobów jest "wykrzyczenie" emocji.