Alfa_Omega pisze:Zrobiłam dla Najdroższej kiedyś taką małą listę lektur mniej lub bardziej obowiązkowych (stąd jak najbardziej subiektywne komentarze), może się komuś przyda
oczywiście, nie ma tu wszystkich, które widziałam, na wiele było mi szkoda płyty
101 Reykiavik
8 kobiet
80 dni
A girl thing - pierwsza część branżowa ale pozostałe też warte obejrzenia
Aimee i Jaguar
Albert Nobbs - Glenn Close i nie trzeba dodawać nic więcej
And then came Lola
April's shower - musisz obejrzeć;)
Bar girls
Boat trip - kupa śmiechu no i Cuba Gooding Jr.
Bound - poza wszystkim, zwróć uwagę na świetną muzykę i zdjęcia… przymiarki Wachowskich do Matrixa
Boys dont cry - oskar dla Hilary Swank
Brokeback mountain
Chutney popcorn
Circumstance
Claire of the moon - przeciwieństwa chyba naprawdę się przyciągają;)
Como Esquecer
Connie i Carla - Toni Colette, David Duchovny i draq queens - kupa śmiechu
Córka botanika
Desert hearts - życie zaczyna się po rozwodzie;P
Elena Undone - hit tego roku - i słusznie
Everything Relative - mój nr 1
))))
Fine dead girls
Fingersmith - na podstawie Sarah Waters - książka dużo lepsza
Finns Girl
Fucking Amal
Gdyby ściany mogły mówić 2 - obowiąkowo jak i Gdyby ściany mogły mówić 1
Gia
Gigola
Godziny
Hannah Free
Here come the girls 1
Here come the girls 2
Here come the girls 3
High art
Highly Strung
I can't think straight - sympatyczne i niezła muzyka
Imagine me & you - strasznie sympatyczne, no i mamuśka rządzi;))))))
Inne spojrzenie - Szapołowska i Jankowska-Cieślak (po węgiersku;P )
It's in the water
Itty Bitty Committee
Julie Johnson
Kiedy noc nadchodzi - klimatyczne
Kinky boots - koniecznie
Kissing Jessica Stein
Late Bloomers - urocze
Leading ladies
Lepsze niż czekolada - zabawne i tu też mamuśka daje radę;))))))
Lip Service - serial
Loving Annabelle - dlaczego ja nie miałam takich nauczycielek???
Milk - oskar dla Seana Penna
Moja matka woli kobiety - obowiązkowa lekcja hiszpańskiego;)
Oczy szeroko otwarte
Out of season
Prey for Bobby - koniecznie no i Sigurney Weaver
Prey for rock&roll
Priscilla królowa pustyni - też obowiązkowo i to przynajmniej raz w roku
)))))))
Producing adults
Przodem do tyłu - Kevin Kline, Joan Cusack i Debbie Reynolds czy trzeba mówić coś więcej?;)
Puccinni dla początkujących
Queer as folk - serial
Red Doors - czad;)))))))))
Rocky Horror Picture Show - absolutnie obowiązkowe;)
Saving face - czad do potęgi no i Joan Chen;))))))))))
Secret - egzotycznie, po hebrajsku, interesujące no i Fanny Ardant… achhhhhhh ta Fanny……mhmmmmm
Serving in silence: The Margarethe Cammermeyer story - na faktach, no i ta Glenn Close…
The Berlin affair
The Birdcage - Robin Williams i wszystko jasne;)
The Fish Child
The Four Faced Liar
The Gymnast - Dreya Weber ma w sobie coś… vide Everything Relative
The Investigator
The kids are allright - niewiarygodne ale nawet grali to w tym roku u nas w kinach;)))
The L word - przedstawiać chyba nie trzeba;P
The Night watch - na podstawie Sarah Waters
The Secret Diary of Miss Anne Lister - bardzo dobre
The truth about Jane
The unexpected love - urocze
The world unseen - piękne, smutne, apatrheidowi mówimy stanowcze NIE;) vide I can't think straight
Tipping the velvet - lektura obowiązkowa, książka również i wszystko co wyszło spod ręki Sarah Waters
Torch song trilogy
Transamerica
Viola di Mare
With every heartbeat
Zagadka nieśmiertelności - niekoniecznie branżówka ale… Catherine Deneuve i Susan Sarandon w jednym łóżku…;P