Młody chłopak…
-
Dziewczyna2281
Młody chłopak…
Hej dziewczyny
Pracuję jako konserwatorka (żeby nie mówić sprzątaczka, nie cierpię tego określenia) w szkole wyższej. Jestem tuż przed czterdziestką, bez dzieci, rozwiedziona, mieszkam sama. W pracy zajmuję się sprzątaniem sal i korytarzy, nie jestem jedyną osobą, która to robi, ale jedyną polką, i nieskromnie mówiąc chyba najbardziej zadbaną, choć nie uważam się za żadną seksbombę. Jakiś czas temu zaczął zwracać na mnie uwagę pewien student, raczej nie jest starszy niż 22 lata.. Na początku mówił mi tylko dzień dobry, później zamieniliśmy więcej niż kilka zdań, kiedy przypadkiem wprowadziłam go w błąd co do sali (chciałem już ją odkurzyć, gdy ten czekał przed salą na wykład.. powiedziałam mu, że już w tej sali nie ma dzisiaj zajęć, a były..), podziękował mi za informację, po czym wrócił i powiedział, że jednak są tam zajęcia (wtedy już też zdążyłam się o tym dowiedzieć). Przeprosiłam go, on się tylko zaśmiał, zamieniliśmy kilka zdań, głownie o tym, że można się pomylić przy takiej ilości sal i tyle, chłopak poszedł na zajęcia. Od tamtej pory za każdym razem jak mnie widział to rozmawialiśmy, przeważnie wspominając, żartując czy nawiązując do tamtej sytuacji. Punktem kulminacyjnym był moment, kiedy późnym popołudniem miałam zacząć odkurzać jedną z sal, większość studentów była już po zajęciach. Rozwijałam kabel od odkurzacza, więc byłam mocno pochylona i kolokwialnie mówiąc… przez ten moment miałam całe stringi na wierzchu. Drzwi do sali miałam otwarte, a chłopak o którym piszę akurat przechodził obok, więc się przywitał. Zaczął ze mną flirtować, mówił że mam lepszy tyłek niż wiele studentek (mam raczej większy biust i pośladki, szerokie biodra z których zawsze byłam dumna, ale bądźmy realistami, mam też troszke brzuszka), powiedziałam żeby sobie nie robił żartów, a on zaczął mówić że czasy kiedy facetom podobały się jak najszczuplejsze laski już dawno minęły i że nigdy nie leciał na wieszaki. Proszę bez hejtu, ale nie