smaku - profil

Bardzo chciałabym być lesbijką. Kocham tylko dziewczyny, oczywiste.
Ostatnio na blogu: Ciekawe, że po tych kilku gołych dziewczynach znajomych, które sobie wpisałam na listę z głowy, z pamięci, sama, bo mi się akurat przypomniały, to wpisałam, żeby potem sprawdzić, potem kilka mi chodziło po głowie, a potem wszystko mi znikło, hmm...

Teraz znowu mi się przypomina, właśnie to trzeba chyba notować od razu, kiedy się przypomina, bo potem znika, hmm... OK. Mądry pomysł, to tak, następne, po kolei, jak mi się przypomina:

- koleżanka z Brazylii, ma bardzo ładne cycki, jest bardzo miła, inteligenta, dobra i wrażliwa, bardzo fajna, mam nadzieję, że mnie pamięta, bo straciłam kontakt od jakiegoś czasu i wysyłam maile, ale może mi odpisze, zobaczę, znajdę sposób, mieszka w pięknym miejscu w Brazylii, genialnie tam jest, jak na wyspach rajskich, normalnie, piękne widoki, wystarczy, że wyjdzie z domu, na plażę i cyknie zdjęcie i potem cały świat mówi, "ale genialne widoki, jak w filmach!", a ona ma tam na co dzień te same widoki, oczywiste... muszę ją znowu odwiedzić, jak nie zadziałają maile, genialnie tam jest, potem bym miała pełno pięknych, silnych, zdrowych, brazylijsko-polskich dzieci, super. Muszę to to przemyśleć i zobaczymy w razie czego, jak nie znajdę w Polsce. OK. Super. Przynajmniej sobie odpocznę i wyjadę na zawsze, tam jest dużo wysp, małpy, węże, lwy, pytony, dżungle, pojadę sobie na Karaiby na wakacje, nawet polskie mleko tam mają z polskich krów. Wszystko tam jest super. To będzie piękne miejsce na dokończenie życia w spokoju, czad. Będę sobie sprowadzała papierosy z Kuby, bo to chyba niedaleko, super.

OK. Następne...

- koleżanki z Tunezji - są arabkami, ja też jestem arabką, oczywiste, znam się na Egipcie i krajach egipskich, znam kulturę, historię arabską, wszystko znam, od wieki wieków nawet dawno temu, to przynajmniej założę sobie harem tam gdzieś i będę miała dużo żon, koleżanki mi opowiedzą, nauczą i pokażą wszystko... będę miała dużo żon i dużo pięknych, zdrowych, silnych dzieci arabsko-polskich. Czad. Potem moja rodzina zaleje cały boży świat i wszędzie będzie Arabia Polska, super. Przynajmniej sobie odpocznę w pięknym, własnym świecie na koniec życia, a moje dzieci posiądą na własność resztę kosmosu potem, super.

- bardzo fajna młoda lektorka od języka rosyjskiego, nie wiem, czy mnie jeszcze pamięta po 10-ciu latach, ale może... jeśli nie ma jeszcze męża i jest dziewicą, to może zostanie moją żoną, zobaczymy, będą piękne, zdrowe, silne dzieci polsko-rosyjskie, hmm... ona chyba była z Białorusi, to obojętne, białoruskie, to jak ruskie, będę mówił, że to rosyjskie, oczywiste... potem cały świat będzie pełen pięknych, zdrowych i silnych dzieci polsko-ruskich, czad.

- koleżanka z lektoratu z języka rosyjskiego - bardzo fajna, chyba ją denerwowało to, że lektorka ma troszkę chyba większe, cycki od niej, i kiedy lektorka wypinała cycki, to ona wolała założyć ręce na krzyż, żeby nie pokazywać, to najwyżej ożenię się z obiema i wtedy to będzie raj dopiero, ale to będzie genialne, kurde, zobaczymy, żeby się tylko zgodziły, kurde... coś wymyślę, może się uda, zobaczymy...

Teraz zaczęło mi przychodzić pełno następnych gołych dziewczyn znajomych, które skądś znam, hmm... chyba jak się zacznie, to potem hurtem wszystko leci w mózgu człowiekowi, hmm... ciekawe...

- bardzo genialnie śliczna młoda pani prokurator z rejonówki, paliła papierosy, była uśmiechnięta, miła, sympatyczna, zdrowa, rozgadana, genialna, młoda dziewczyna, kurde, miała tak genialne cycki piękne, zdrowe, duże, ale w sam raz takie genialne, nie za duże, ale takie genialne super w sam raz porządne duże takie właśnie, że kurde normalnie, Boże... może jeszcze nie ma rodziny i jest dziewicą, to jakoś wymyślę jakąś sprawę kryminalną, albo coś i skieruję do prokuratury rejonowej, żeby jej akurat przydzielili i pójdę sobie na wezwanie zeznawać jako świadek, żeby mnie przesłuchała i przynajmniej sobie popatrzę i zobaczę, jak się nazywa, OK. Super pomysł, ciekawe, czy jeszcze tam pracuje, muszę ją znaleźć, oczywiste.

- policjantka Kasia mi przyszła do głowy, z głównej, też sprzed kilku lat, jeszcze nie znaleziono moich bagaży, szukam, mijają lata, trzeba rozwalić tę mafię hotelową tam, to była sekta kryminalna... może jeszcze jej nie zwolnili, super była, prawdziwa policjantka, jak w filmach normalnie, kurde, takie policjantki to dopiero, na pewno lubi mundur i duże, porządne, pistolety, ech... zobaczymy, potem muszę ją znaleźć, poszukam w dokumentach później, po wakacjach... może jeszcze jest dziewicą... super by było, oczywiste... będziemy sobie grały po nocach i na wakacjach w Police Questy, różne części i nowe misje, zadania i scenariusze, czad... a potem do domu, uff... można odpocząć... najważniejsze, to odpowiedni podział czasu i zadań na dom, prywatne i obowiązki zawodowe, etc., oczywiste... wtedy można żyć w stabilnym świecie własnym, idąc do przodu we własnym codziennie, oczywiste...

OK. Na razie wystarczy. Bo się zmęczyłam aż, potem następne. Muszę szybko szukać żony, kurde... terminy!... najpierw listy, z pamięci... po wakacjach będę sprawdzała, która jest wolna i dziewica. OK.

Gotowe, uff...
 KOMENTARZE (0) 
Czym się zajmujesz, hobby, czas wolny: W wolnym czasie zawsze oglądam jakieś gołe dziewczyny na Internecie i szukam sobie ładnych zdjęć.
A poza tym...: Kiedyś i tak zostanę lesbijką. Muszę znaleźć sposób. Chciałabym mieć legitymację członkowską i certyfikat zasłużonej lesbijki. Kiedyś będę official lesbian certified i zostanę dziewczyną, ale jedynie lesbijką, oczywiste.

Ty w portalu

Jesteś tu bo...? Chciałabym być lesbijką i móc być wśród samych dziewczyn i żeby być uznaną za jedną z dziewczyn, które są lesbijkami, żeby mnie traktowano jak koleżankę-lesbijkę, taką jak inne lesbijki.
Można Cię spotkać:

Księga gości

Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Dopisywanie do księgi gości po zalogowaniu
smaku2019-08-04 16:44
@nadiaaaa: co Ci się stało? Czasami nie rozumiem Twoich przesłań ukrytych jakoś. Coś ostatnio mówiłaś o ozorze, który niby ma przestać międlić, nie bardzo rozumiałam, bo to brzmiało, jakbyś miała wiedzieć lepiej ode mnie coś, więc to dziwne, oczywiste. Teraz o jakimś gg, o jakichś zdjęciach, akurat ja nigdy nie wysyłałam nikomu gołych zdjęć, w jakikolwiek sposób, bo tak się nie robi, oczywiste, więc w ogóle nawet nie wiem o czym mowa. Obleśni? Kto? Ja nie mam żony, swoją drogą, bo gdybym miała, nie gadałabym z innymi dziewczynami na forach, oczywiste. Jakie brudy? Myję się, kąpię, dbam o zdrowie, staram się dobrze odżywiać, kurde, zawsze kiedy wychodzę na dwór, to staram się wyglądać w miarę, żeby ludzie nie mówili, że jakiś brudas, to chyba naturalne i oczywiste, no nie? Jaki show? Runningman? Mam Talent, albo coś? Nie oglądam TV nawet, więc kurde o co chodzi? Mogłabyś konkretnie powiedzieć? No bo ja lubię żartować, ale zawsze muszę wiedzieć o czym i o co chodzi, a zaczynam się gubić w Twoich przesłaniach, żeby móc cokolwiek. Jak mam Ci odpowiadać, żeby utrzymać formę i treść? Możesz mi pomóc jakoś i naprowadzić mnie trochę? :)
nadiaaaa2019-08-01 08:30
Usiądzcie * :)
nadiaaaa2019-08-01 08:30
Wszystkie brudy wyjdą na światło dzienne. Sądzicie wygodnie bo show się dopiero zacznie.
nadiaaaa2019-08-01 08:28
Nigdy nie będziesz kobietą obleśny typie. Ciekawe czy wyjasniles zonce jak na gg pare lat wstecz wysylales zdjęcie kutasa. Jesteście oblesni ale w końcu się z wami policze.
smaku2019-07-23 19:05
Super, cieszę się również, razem z Tobą. :) A to jest pozytywne, czy nie? Nie wiem, czy tak mam, jak piszesz, ale nie narzekam, wręcz przeciwnie, oczywiste.

Witaj, Zaloguj się

smaku w portalu

KONTAKT DO SMAKU

 

METRYCZKA

Kraj:Polska
Województwo:mazowieckie
Miasto:
Płeć: kobieta
Urodziny:1977-07-27
Imieniny:12-19
W portalu od:2018-02-25 18:00:08
Aktualizacja: 2018-09-27 21:26

Ostatnio komentowane:

news Profesor etyki oskarżany o molestowanie seksualne studentek
smaku Zawsze zazdrościłam i marzyłam, że jakie to genialne musi być, być profesorką na uczelni, gdzie pełno młodych studentek, tyle panienek młodych, kurde, i wtedy można je uczyć, one się... opinia dodana 2019-08-19 19:26:16
muzyka Zawsze mocno żyłam i teraz mam co wspominać
Hitoshi W piątek byłam na koncercie Closterkeller. Anja jest niesamowitą kobietą, jest charyzmatyczna, silna i pewna siebie, dała przepiękny występ. Uwielbiam ją.... opinia dodana 2012-11-05 20:27:47
literatura Goblin Market - Rossetti Christina
A mnie się to tłumaczenie podoba. Jestem anglistką, literaturoznawczynią, i mogę zapewnić, że fragmenty...

Dołącz do naszej społeczności!

nowe i najaktywniejsze profile:

© KOBIETY KOBIETOM 2001-2019